Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12,2 tys.
  • Wyświetleń 1,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Co to jest za gowno pierdolone to ja nawet nie. Powoli zaczyna brakowac mi cierpliwosci. Dzisiaj trzy razy mi sie gra wypierdolila na ps5. 3 RAZY. Doliczajac wczorajszy to wywalilo mnie 4 razy przez m

  • Co do mechanik, to można inwalidów leczyć dotykiem.

  • No cześć co tam?    @MaZZeo kasuj konto

Opublikowano
32 minuty temu, Bielik napisał:

Where @tjery

 

Właśnie gram, zaraz wlecą skriniki ;) ale dzięki za przypomnienie!

Opublikowano

Główna część gry to jednak po prostu Asasyn, trochę rozczarowanko że o to był cały hype hehe.

 

Tyle że ludzie sami do ciebie dzwonią jak w GTA, nawet nie muszą cię poznać hehe. Ot sobie chodzisz i ktoś dzwoni "hej, jestem John Williams, mam dla ciebie pracę" i tak zaczyna się wasza kooperacja że porobisz jakieś queściki dla nich. Tak czy siak mamy dużo chodzenia po linii na mapie na dane miejsce.

 

Nasze walki są zależne po prostu od nabitego poziomu, a ten nabija się powoli. Zbieranie masy lootu, sprzedawanie go masowo by w końcu nabyć podwójny skok albo coś tam przydatnego na dany quest, ogólny brak kasy - wiadomo, jak to idzie.

 

Strzelanka to bowiem jednak w ogóle nie jest, ot RPG napędzane cyframi. Jeszcze śmieszniejsze niż sceny seksu są chyba walki z bossami, generalnie po prostu stoimy naprzeciw nich i w nich walimy statycznie, bo niewiele innego w tych walkach może się dziać. Moja ulubiona walka to było jak zakradłem się do biura nieuzbrojony, a szefu wyciągnął na mnie strzelbę. Spokojnie, byłem w stanie unikać jego strzałów ze strzelby, chowając się po drugiej stronie stołu. No i tak, obracałem się dokoła stołu naprzeciw niego, jak przeładowywał to hyc pięściami, i z powrotem, no i go w końcu zabiłem. Tak że cofam to co mówiłem o Kinowym Doświadczeniu XD.

 

Nie jest to też jednak wcale bogate RPG. Wspomniane dialogi i wybory to kompletne ubóstwo, i są tak widocznie dodane bez pomysłu i związku z samą grą, że musiały nie być chyba w planie twórców w ogóle. Nasz wybór najczęściej sprowadza się do tego, czy wypić kielona czy nie wypić mdr. Walki robią się oczywiście repetytywne.

 

W sumie bym powiedział że nie było głównego pomysłu na tę grę, ale z drugiej strony Wiedźmina 3 można by ogólnie niby podobnie opisać i gra jest największym sukcesem w historii ludzkości, więc im się nie dziwię. Niestety wygląda na to, że FPP i kinowy wygląd MOCNO ograniczyły możliwości CDP co do napisania takiej liczby scenek i ogólnie takiej ilości zawartości. No a wszystkie braki bardziej... rzucają się w oczy.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
10 godzin temu, MarekCol napisał:

Ktoś już testował ten overdrive? Podobno ładne. Karta da radę, ale trochę mi się nie chce.

 

Wydajnościowo o wiele lepiej niż się spodziewałem, z RT Psycho miałem 100-120 fps, z Overdrive 80-100 (te same ustawienia, DLSS Quality + FG).

 

Co do wyglądu to co tu dużo gadać, najładniejsza gra teraz już wybija poza skalę i oczka wypływają. Na screenach to wygląda kosmicznie, ale screeny i tak nie oddają tego jaką to oświetlenie robi robotę, w ruchu to jest :obama: Bezapelacyjnie najładniejsze co obecnie można w świecie gier zobaczyć, niesamowity pokaz technologii.

 

SyIp04Z.jpg

 

5o5QeHP.jpg

 

O3aaY8D.jpg

 

H8KmCsD.jpg

 

ng62KgL.jpg

 

c66wTiI.jpg

 

4dOjeFA.jpg

 

DMNY0WR.jpg

 

2FFGkfN.jpg

 

maekMO0.jpg

 

BFcZSKz.jpg

 

2oQ4T0a.jpg

 

ncIac5W.jpg

 

DDXC678.jpg

 

gNwDern.jpg

Opublikowano

rewelacyjnie wygląda to oświetlenie. Można je pokazywać raytracingowym niedowiarkom którzy nie wierzą jak oświetlenie oparte o path tracing potrafi zmienić wygląd sceny.

Opublikowano

Takie efektu na żadnej aktualnej konsoli nie da się uzyskać, ale zdjęcia wyglądają fenomenalnie :)

Opublikowano
10 godzin temu, tjery napisał:

 

Wydajnościowo o wiele lepiej niż się spodziewałem, z RT Psycho miałem 100-120 fps, z Overdrive 80-100 (te same ustawienia, DLSS Quality + FG).

 

Co do wyglądu to co tu dużo gadać, najładniejsza gra teraz już wybija poza skalę i oczka wypływają. Na screenach to wygląda kosmicznie, ale screeny i tak nie oddają tego jaką to oświetlenie robi robotę, w ruchu to jest :obama: Bezapelacyjnie najładniejsze co obecnie można w świecie gier zobaczyć, niesamowity pokaz technologii.

 

SyIp04Z.jpg

 

5o5QeHP.jpg

 

O3aaY8D.jpg

 

H8KmCsD.jpg

 

ng62KgL.jpg

 

c66wTiI.jpg

 

4dOjeFA.jpg

 

DMNY0WR.jpg

 

2FFGkfN.jpg

 

maekMO0.jpg

 

BFcZSKz.jpg

 

2oQ4T0a.jpg

 

ncIac5W.jpg

 

DDXC678.jpg

 

gNwDern.jpg

Wreszcie gra z prawdziwym PEŁNYM ray-tracingiem. Polaczki zaczynają rządzić na polu RT. CP2077, ale i W3 oraz DL2 wszystkie mają super wsparcie. 

Opublikowano

Kapitalnie to wygląda trzeba przyznać, tak patrząc na filmiki na YT nawet. Cóż... Planowałem postawić XsX obok PS5 ale mój stary pecet to już muzeum i do takich codziennych rzeczy nie wiem ile jeszcze pociągnie więc łatwo kalkulując chyba złożę jakiegoś kompa, z rtx 4070 Ti może, do 1440p z RT chyba starczy z aktywowanym dlss.

Opublikowano

Jeszcze dwa na dobranoc, do huja, co ta gra wygląda to jest nie do ogarnięcia.

 

QFWrAot.jpg

 

3A2N20b.jpg

Opublikowano

Chyba jednak zainstaluję :) Grę skończyłem 2 razy, ale ciekawią trochę te fajerwerki Jensena.

 

Btw. Tjery te 80-100 fps to pisałeś o 3840x1600? Bo pełne 3840x2160 u Jezusa z Gamers Nexus wyszło 66fps średnio:
 

 

Edytowane przez MarekCol

Opublikowano

Tak, 3840x1620.

 

Ale i tak dżizasowi coś mało wyszło, zobacz tu

 

 

3840x2160, ani razu nie ma poniżej 70 fps, a przez większość czasu sporo więcej, także nie wiem jak mu tam wyszło 66.

 

Opublikowano

No pewnie miejsce testowe chamskie albo ma virusami z porno stron zajechany system, cokolwiek :) Zaraz idę połazić po tym path-tracingu :banana-santa:

A, teraz widze, u niego test był na biedackim 12700k, może dlatego tak słabo.

Opublikowano

Tak na marginesie, robiłeś 3D Mark Fire Strike? Ile Ci wyszło? Wiem, że to tylko DX11, ale punkty dalej są spoko liczone. Mamy te same karty więc GPU score tylko chcę porównać, żeby wiedzieć, że wsio okay i nie muszę więcej grzebać.

Opublikowano

Nie, ale w weekend mogę zrobić to dam Ci znać ile tam wyszło.

Opublikowano
6 godzin temu, MarekCol napisał:

Fajowsko :)

 

 

No Steve ewidentnie jakieś porno, 81 średnia w benchmarku w 4K, minimalne 68, więc nawet na chwilę nie spadło do wartości, która wyszła jako średnia na GN ;)

Opublikowano

wiecie, ze jakies pol roku temu caly skrypt dialogowy wyciekl z phantom liberty ? wczoraj sie na to natknalem. co ci redzi to ja nie.

 

 

jak ktos chce fabule z dodatku to pm

Edytowane przez Andżej

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Da się zmienić kamerę tak aby podczas jazdy był widok nad autem a nie z auta? Bo szukam tego na PS5 i już zgłupiałem. :notbad:

Opublikowano

"strzałka" w prawo

 

 

110h na drugim przejściu właśnie pykło, kurwa misje Silverhanda to jebany sztos

 

została mi praktycznie sama fabuła, gdzie jestem przed

Spoiler

targiem w Japantown i po misji dla voodoo boys w której odnajdujemy Alt za blackwallem

 

wcześniej po prostu sobie czyściłem mapkę

 

FSR2.0 sporo poprawił w oprawie na PS5 ale dodał też sporo chujowych rzeczy jak "ghosting" który najbardziej widać podczas jazdy furą

Opublikowano

Dziś włączyłem sprawdzić jak się gra obecnie prezentuje. Pierwsze strzelanko na mieście i policjanci po pas zatopieni w asfalcie. Wsiadam do fury,jazda nocą i tak wariują cienie jakby mi siadał układ graficzny w konsoli. Pokazałbym Wam ale na X jest to troszkę zyebane i już mi się nie chce o tej h. 

Zastanawiam się czy ten dodatek jeszcze jakoś usprawni działanie podstawki.

Opublikowano
W dniu 5.05.2023 o 01:59, Szymek napisał:

 

Zastanawiam się czy ten dodatek jeszcze jakoś usprawni działanie podstawki.

 

Fajnie by było, bo w obecnej wersji gra wygląda bardzo źle. 

O ile jeszcze w misjach "chodzonych" jest ok, tak podczas jazdy ghosting, artefakty i migotanie strasznie obrzydził oprawę. 

Opublikowano
6 minut temu, Michał102 napisał:

tak podczas jazdy ghosting, artefakty i migotanie strasznie obrzydził oprawę. 

FSR 2.0 niestety robi tutaj robotę

Opublikowano
2 minuty temu, Figuś napisał:

FSR 2.0 niestety robi tutaj robotę

 

No, straszne berachło z tym jest. 

Szkoda, że to Nvidia nie robi bebechów do konsol, bo z ich DLSSem mielibyśmy sztos. 

Opublikowano

jakby Nvidia robiła bebechy to zastanawiałbyś się czy za pieniądze które możesz wydać na konsolę nie lepiej złożyć PC :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.