Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Główna część gry to jednak po prostu Asasyn, trochę rozczarowanko że o to był cały hype hehe.

 

Tyle że ludzie sami do ciebie dzwonią jak w GTA, nawet nie muszą cię poznać hehe. Ot sobie chodzisz i ktoś dzwoni "hej, jestem John Williams, mam dla ciebie pracę" i tak zaczyna się wasza kooperacja że porobisz jakieś queściki dla nich. Tak czy siak mamy dużo chodzenia po linii na mapie na dane miejsce.

 

Nasze walki są zależne po prostu od nabitego poziomu, a ten nabija się powoli. Zbieranie masy lootu, sprzedawanie go masowo by w końcu nabyć podwójny skok albo coś tam przydatnego na dany quest, ogólny brak kasy - wiadomo, jak to idzie.

 

Strzelanka to bowiem jednak w ogóle nie jest, ot RPG napędzane cyframi. Jeszcze śmieszniejsze niż sceny seksu są chyba walki z bossami, generalnie po prostu stoimy naprzeciw nich i w nich walimy statycznie, bo niewiele innego w tych walkach może się dziać. Moja ulubiona walka to było jak zakradłem się do biura nieuzbrojony, a szefu wyciągnął na mnie strzelbę. Spokojnie, byłem w stanie unikać jego strzałów ze strzelby, chowając się po drugiej stronie stołu. No i tak, obracałem się dokoła stołu naprzeciw niego, jak przeładowywał to hyc pięściami, i z powrotem, no i go w końcu zabiłem. Tak że cofam to co mówiłem o Kinowym Doświadczeniu XD.

 

Nie jest to też jednak wcale bogate RPG. Wspomniane dialogi i wybory to kompletne ubóstwo, i są tak widocznie dodane bez pomysłu i związku z samą grą, że musiały nie być chyba w planie twórców w ogóle. Nasz wybór najczęściej sprowadza się do tego, czy wypić kielona czy nie wypić mdr. Walki robią się oczywiście repetytywne.

 

W sumie bym powiedział że nie było głównego pomysłu na tę grę, ale z drugiej strony Wiedźmina 3 można by ogólnie niby podobnie opisać i gra jest największym sukcesem w historii ludzkości, więc im się nie dziwię. Niestety wygląda na to, że FPP i kinowy wygląd MOCNO ograniczyły możliwości CDP co do napisania takiej liczby scenek i ogólnie takiej ilości zawartości. No a wszystkie braki bardziej... rzucają się w oczy.

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, tjery napisał:

 

Wydajnościowo o wiele lepiej niż się spodziewałem, z RT Psycho miałem 100-120 fps, z Overdrive 80-100 (te same ustawienia, DLSS Quality + FG).

 

Co do wyglądu to co tu dużo gadać, najładniejsza gra teraz już wybija poza skalę i oczka wypływają. Na screenach to wygląda kosmicznie, ale screeny i tak nie oddają tego jaką to oświetlenie robi robotę, w ruchu to jest :obama: Bezapelacyjnie najładniejsze co obecnie można w świecie gier zobaczyć, niesamowity pokaz technologii.

 

SyIp04Z.jpg

 

5o5QeHP.jpg

 

O3aaY8D.jpg

 

H8KmCsD.jpg

 

ng62KgL.jpg

 

c66wTiI.jpg

 

4dOjeFA.jpg

 

DMNY0WR.jpg

 

2FFGkfN.jpg

 

maekMO0.jpg

 

BFcZSKz.jpg

 

2oQ4T0a.jpg

 

ncIac5W.jpg

 

DDXC678.jpg

 

gNwDern.jpg

Wreszcie gra z prawdziwym PEŁNYM ray-tracingiem. Polaczki zaczynają rządzić na polu RT. CP2077, ale i W3 oraz DL2 wszystkie mają super wsparcie. 

Odnośnik do komentarza

Kapitalnie to wygląda trzeba przyznać, tak patrząc na filmiki na YT nawet. Cóż... Planowałem postawić XsX obok PS5 ale mój stary pecet to już muzeum i do takich codziennych rzeczy nie wiem ile jeszcze pociągnie więc łatwo kalkulując chyba złożę jakiegoś kompa, z rtx 4070 Ti może, do 1440p z RT chyba starczy z aktywowanym dlss.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

"strzałka" w prawo

 

 

110h na drugim przejściu właśnie pykło, kurwa misje Silverhanda to jebany sztos

 

została mi praktycznie sama fabuła, gdzie jestem przed

Spoiler

targiem w Japantown i po misji dla voodoo boys w której odnajdujemy Alt za blackwallem

 

wcześniej po prostu sobie czyściłem mapkę

 

FSR2.0 sporo poprawił w oprawie na PS5 ale dodał też sporo chujowych rzeczy jak "ghosting" który najbardziej widać podczas jazdy furą

Odnośnik do komentarza

Dziś włączyłem sprawdzić jak się gra obecnie prezentuje. Pierwsze strzelanko na mieście i policjanci po pas zatopieni w asfalcie. Wsiadam do fury,jazda nocą i tak wariują cienie jakby mi siadał układ graficzny w konsoli. Pokazałbym Wam ale na X jest to troszkę zyebane i już mi się nie chce o tej h. 

Zastanawiam się czy ten dodatek jeszcze jakoś usprawni działanie podstawki.

Odnośnik do komentarza
W dniu 5.05.2023 o 01:59, Szymek napisał:

 

Zastanawiam się czy ten dodatek jeszcze jakoś usprawni działanie podstawki.

 

Fajnie by było, bo w obecnej wersji gra wygląda bardzo źle. 

O ile jeszcze w misjach "chodzonych" jest ok, tak podczas jazdy ghosting, artefakty i migotanie strasznie obrzydził oprawę. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...