Opublikowano 1 lipca 20204 l Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy. Edytowane 1 lipca 20204 l przez Hendrix
Opublikowano 2 lipca 20204 l 12 godzin temu, Hendrix napisał: Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy. Ale, że jak? Nie zależy im, żeby mieć pierwszy raz dobrą fabułę w swojej grze?
Opublikowano 2 lipca 20204 l Delikatnie mówiąc - to nie była łatwa współpraca, to tyle jeśli chodzi o zasłyszane rzeczy. U mnie zero zdziwienia jeśli chodzi o Avellone'a - myślicie, że przypadkowo miał ban na wiele imprez branżowych w USA (na dłuugo przed tymi oskarżeniami)?
Opublikowano 2 lipca 20204 l I co, znowu ileś tam czekania na grę, jak scenariusz gry znowu będą musieli tworzyć? Inaczej jest w ogóle szansa na premierę w tym roku? Mam na myśli DL2. Edytowane 2 lipca 20204 l przez Faka
Opublikowano 2 lipca 20204 l Tutaj macie cały artykuł na temat tego co (rzekomo) dzieje się w Techlandzie z DL2:https://polskigamedev.pl/dying-light-2-totalna-rozsypka-vs-tak-sie-robi-gry/ Urywek odnośnie współpracy z Avellone: Spoiler Czerwiec 2018, konferencja Microsoftu podczas E3. Między trailerami Jump Force’a i Battletoads na telebimach wyświetla się zwiastun gry, której istnienie było tajemnicą poliszynela. Po parkourowej przebieżce przez The City wracamy do Microsoft Theather, na którego deskach pojawia się Chris Avellone (Planescape: Torment, Fallout: New Vegas). Ma on być gwarantem, że drugi Dying Light otrzyma iście RPG-owy scenariusz. Z ust Avellone’a padają slogany, które promocja i PR będą maglować do znudzenia, mówi on o „współczesnym średniowieczu”, „wyborach i konsekwencjach”, o tym, że „zaraza wyewoluowała”. Swoje wystąpienie zaczyna od kurtuazyjnego: „Jestem podekscytowany, mogąc pracować z Techlandem”. Jeden z wysoko postawionych pracowników twierdzi jednak, że narrative director robił dobrą minę do złej gry. Owszem, napisał scenariusz i wymyślił świat, z początku: spójny i konsekwentny. Tyle że potem zaczęły się ingerencje szefostwa… – Story nie będzie dobre, wyszło mocno pretekstowo: przynieś to, pogadaj z tym, wybij zombie tu i tu. Mocno spłaszczyła się głębia i złożoność frakcji, którą rozpisał Chris. On chciał produkcji empatycznej, rozbudowanej psychologicznie, wielowarstwowej – wyjaśnia. Avellone miał być w swojej wizji „twardy i bezkompromisowy”… ale trafiła kosa na kamień. Kamieniem jest w naszej historii dyrektor kreatywny Adrian „Pyza” Ciszewski. Na samym początku: specjalista ds. PR-u i marketingu, który złapał wiatr w skrzydła, produkując Dead Island, a później reżyserując pierwszego Dying Lighta. Przez kilkanaście lat jego pozycja w techlandowym łańcuchu pokarmowym sukcesywnie rosła, dziś jest nazywany w firmie „ewangelistą” (bo, tłumaczy mój rozmówca, „chodzi po firmie i ewangelizuje, czym ma być projekt”). Wraz z prezesem Pawłem Marchewką miał on na tyle wtrącać się w scenariusz Avellone’a, że współpraca przestała im się układać jeszcze przed konferencją. – W story wpieprzają się wszyscy, z „Pyzą” na czele. Trwa wielka wojna o to, jakie będą postacie, frakcje, ich motywacje, łuki rozwojowe, jak wyglądać będą questy. Inny z twórców uzupełnia:. – Avellone oddał rozpiskę questów pod jeden region… tyle że nic nie nadawało się do gry. Chris napisał to tak, jakby robił zadania pod New Vegas. Techland został więc z niektórymi pracami Avellone’a jak Himilsbach z angielskim. I myślę, że dyskusję można przenieść do odpowiedniego tematu (DL2).
Opublikowano 5 lipca 20204 l Avellone? No szkoda chlopa tak po ludzku ale juz przynajmniej nie bedzie smrodzil tymi pseudoglebokimi fabulami odcinajac kupony od Tormenta.
Opublikowano 5 lipca 20204 l Ponoc usuneli customazicje pojazdow tez.O ile bieganie po ścianach jeszcze jakoś mogę zrozumieć, tak tego już nie bardzo. Pytanie czy wróci na nowej generacji, czy całkowicie wywalili...
Opublikowano 5 lipca 20204 l I apartamentu też. Tną scope, żeby się zmieścić do końca roku Może dodadzą w dodatkach.
Opublikowano 5 lipca 20204 l 39 minut temu, estel napisał: I apartamentu też. Tną scope, żeby się zmieścić do końca roku Może dodadzą w dodatkach. Na to właśnie liczę najbardziej, że zrehabilitują się w dodatkach.
Opublikowano 5 lipca 20204 l Tak a dodatki beda tylko na ps5 :D tak jak to bylo z Diablo3 na ps3 gdzie glebokie szczeliny, sezony i kostka kaina byly na ps4. Moze czegos jeszcze nie bylo na ps3 czego nie wiem?
Opublikowano 7 lipca 20204 l Na PS5 też będzie ta opcja jak na Xbox, że kupując wersję na PS4 dostanę upgrade do PS5? I jeśli będzie to w dniu premiery konsoli czy później? Wiadomo coś na ten temat?
Opublikowano 8 lipca 20204 l Miałem totalnie wylane w CP2077, ale tak mi ostatnio brakuje naprawdę porządnej gry, że chyba się pokuszę o preorder.
Opublikowano 8 lipca 20204 l A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś napisze w temacie. Jego sprawa, po premierze będzie wiedział czy to była dobra decyzja czy nie.
Opublikowano 8 lipca 20204 l Godzinę temu, Figuś napisał: A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś Powiedział koleś co zdążył oznajmić że ogra Valhalle 2 lata po premierze, używke.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.