Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077

Featured Replies

Opublikowano

Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy.

Edytowane przez Hendrix

  • Odpowiedzi 12,2 tys.
  • Wyświetleń 1,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Co to jest za gowno pierdolone to ja nawet nie. Powoli zaczyna brakowac mi cierpliwosci. Dzisiaj trzy razy mi sie gra wypierdolila na ps5. 3 RAZY. Doliczajac wczorajszy to wywalilo mnie 4 razy przez m

  • Co do mechanik, to można inwalidów leczyć dotykiem.

  • No cześć co tam?    @MaZZeo kasuj konto

Opublikowano
12 godzin temu, Hendrix napisał:

Techland generalnie to się cieszy z zakończenia tej współpracy.

Ale, że jak? Nie zależy im, żeby mieć pierwszy raz dobrą fabułę w swojej grze?

Opublikowano

Delikatnie mówiąc - to nie była łatwa współpraca, to tyle jeśli chodzi o zasłyszane rzeczy. U mnie zero zdziwienia jeśli chodzi o Avellone'a - myślicie, że przypadkowo miał ban na wiele imprez branżowych w USA (na dłuugo przed tymi oskarżeniami)?

Opublikowano

I co, znowu ileś tam czekania na grę, jak scenariusz gry znowu będą musieli tworzyć?

 

Inaczej jest w ogóle szansa na premierę w tym roku? Mam na myśli DL2.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

Tutaj macie cały artykuł na temat tego co (rzekomo) dzieje się w Techlandzie z DL2:
https://polskigamedev.pl/dying-light-2-totalna-rozsypka-vs-tak-sie-robi-gry/

Urywek odnośnie współpracy z Avellone:

Spoiler

Czerwiec 2018, konferencja Microsoftu podczas E3. Między trailerami Jump Force’a i Battletoads na telebimach wyświetla się zwiastun gry, której istnienie było tajemnicą poliszynela. Po parkourowej przebieżce przez The City wracamy do Microsoft Theather, na którego deskach pojawia się Chris Avellone (Planescape: Torment, Fallout: New Vegas). Ma on być gwarantem, że drugi Dying Light otrzyma iście RPG-owy scenariusz. Z ust Avellone’a padają slogany, które promocja i PR będą maglować do znudzenia, mówi on o „współczesnym średniowieczu”, „wyborach i konsekwencjach”, o tym, że „zaraza wyewoluowała”.

 

Swoje wystąpienie zaczyna od kurtuazyjnego: „Jestem podekscytowany, mogąc pracować z Techlandem”. Jeden z wysoko postawionych pracowników twierdzi jednak, że narrative director robił dobrą minę do złej gry. Owszem, napisał scenariusz i wymyślił świat, z początku: spójny i konsekwentny. Tyle że potem zaczęły się ingerencje szefostwa… – Story nie będzie dobre, wyszło mocno pretekstowo: przynieś to, pogadaj z tym, wybij zombie tu i tu. Mocno spłaszczyła się głębia i złożoność frakcji, którą rozpisał Chris. On chciał produkcji empatycznej, rozbudowanej psychologicznie, wielowarstwowej – wyjaśnia. Avellone miał być w swojej wizji „twardy i bezkompromisowy”… ale trafiła kosa na kamień.

 

Kamieniem jest w naszej historii dyrektor kreatywny Adrian „Pyza” Ciszewski. Na samym początku: specjalista ds. PR-u i marketingu, który złapał wiatr w skrzydła, produkując Dead Island, a później reżyserując pierwszego Dying Lighta. Przez kilkanaście lat jego pozycja w techlandowym łańcuchu pokarmowym sukcesywnie rosła, dziś jest nazywany w firmie „ewangelistą” (bo, tłumaczy mój rozmówca, „chodzi po firmie i ewangelizuje, czym ma być projekt”). Wraz z prezesem Pawłem Marchewką miał on na tyle wtrącać się w scenariusz Avellone’a, że współpraca przestała im się układać jeszcze przed konferencją. – W story wpieprzają się wszyscy, z „Pyzą” na czele. Trwa wielka wojna o to, jakie będą postacie, frakcje, ich motywacje, łuki rozwojowe, jak wyglądać będą questy.

 

Inny z twórców uzupełnia:. – Avellone oddał rozpiskę questów pod jeden region… tyle że nic nie nadawało się do gry. Chris napisał to tak, jakby robił zadania pod New Vegas. Techland został więc z niektórymi pracami Avellone’a jak Himilsbach z angielskim.

 

I myślę, że dyskusję można przenieść do odpowiedniego tematu (DL2).

Opublikowano

Ponoc usuneli customazicje pojazdow tez.

Opublikowano

Avellone? No szkoda chlopa tak po ludzku ale juz przynajmniej nie bedzie smrodzil tymi pseudoglebokimi fabulami odcinajac kupony od Tormenta.

Opublikowano
Ponoc usuneli customazicje pojazdow tez.
O ile bieganie po ścianach jeszcze jakoś mogę zrozumieć, tak tego już nie bardzo. Pytanie czy wróci na nowej generacji, czy całkowicie wywalili...
Opublikowano

A babe z fiu.tem będzie można zrobić czy też wykastrowane (hehe) z gry?

Opublikowano
39 minut temu, estel napisał:

I apartamentu też. Tną scope, żeby się zmieścić do końca roku ;) Może dodadzą w dodatkach.

 

Na to właśnie liczę najbardziej, że zrehabilitują się w dodatkach.

Opublikowano

Tak a dodatki beda tylko na ps5 :D tak jak to bylo z Diablo3 na ps3 gdzie glebokie szczeliny, sezony i kostka kaina byly na ps4. Moze czegos jeszcze nie bylo na ps3 czego nie wiem? 

Opublikowano

Na PS5 też będzie ta opcja jak na Xbox, że kupując wersję na PS4 dostanę upgrade do PS5? I jeśli będzie to w dniu premiery konsoli czy później? Wiadomo coś na ten temat?

Opublikowano

Miałem totalnie wylane w CP2077, ale tak mi ostatnio brakuje naprawdę porządnej gry, że chyba się pokuszę o preorder.

Opublikowano

A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś napisze w temacie.

 

 

Jego sprawa, po premierze będzie wiedział czy to była dobra decyzja czy nie.

Opublikowano
Godzinę temu, Figuś napisał:

A ty latasz jak ta suka z cieczką byle (pipi)nąć nic nie wnoszącego posta, jak ktoś inny coś 

Powiedział koleś co zdążył oznajmić że ogra Valhalle 2 lata po premierze, używke. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.