Opublikowano 15 września 20195 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Myślę, że to będzie w wielu aspektach dosłownie "symulator chodzenia" - w takim sensie jak rzadko się to w grach robi. W prawie każdej grze z otwartym światem otoczenie wokół graczy służy za dekorację i o ile nie natkniemy się po drodze na jakiegoś wroga, to podróż z punktu A do punktu B jest dość nudna. Kojima ma chyba ambicję trochę pokombinować w tej materii, bo tutaj dosłownie każdy kamyczek ma nam przeszkadzać. Mamy poczuć się zaangażowani nawet przy prostej przechadzce. Z tego co już pokazano i powiedziano to: stopy mogą krwawić, trzeba nosić buty na zmianę. Prawdopodobnie ich stan będzie uzależniony też od rodzaju podłoża (np. kamieniste, powulkaniczne) i klimatu. W filmach widziałem też wskaźniki związane z ukształtowaniem terenu, więc tu pewnie też trzeba będzie dobrze planować swoje ruchy. standardowa growa przeprawa przez rzekę, co złego może się stać? W DS nawet mały strumyk może być utrudnieniem dla bohatera. Pakunek można zgubić, trzeba uważać na głębokość itp. potwierdzono też różne rodzaje ubrań, sprzętu itp. pod różne typy klimatu. Trzeba będzie z tym kombinować. Dodatkowo należy dbać o uzupełnianie fluidów możesz przewrócić się i spaść ze stromego zbocza. I w drugą stronę - możesz wybrać górzystą ścieżkę, ale musisz być przygotowany. możesz stracić równowagę i przewrócić się podczas zwykłej przechadzki, bo pakunek cię przeciąży nawet coś tak prozaicznego jak deszcz ma być tutaj straszakiem, bo oznacza pojawienie się tych stworów. Burza zwiastuje w DS zagrożenie, gdzie w innych tytułach wiąże się to tylko z wizualną zmianą. No im mamy też mało zachęcająco brzmiące "zarządzanie odchodami". Brzmi głupio, ale poczytajcie sobie teksty np. o kolonizacji Marsa. Prawie każdy scenariusz przeżycia na obcej planecie zakłada efektywne, ponowne wykorzystanie swoich wydzielin. Kojima zawsze w swoich grach kombinował z elementami survivalu, ale chyba dopiero w DS znajdziemy apogeum jego pomysłów. Czy się uda, czy też chłop wywali się efektownie na ryj? Nie wiem, mam wątpliwości bo sporo tu ryzykownych założeń. Ale i tak sprawdzę na premierę - najwyżej będzie pchli targ po kilku dniach grania i fabuła na Youtube. Edytowane 15 września 20195 l przez Cedric
Opublikowano 16 września 20195 l Swietnie to opisales. Prawdopodobnie strzal w 10 do kwadratu jezeli mowimy o gameplayu. Fabularnie moze byc znacznie ciekawiej i jest to zdecydowanie ten aspekt, ku ktoremu sie kieruje przy wyborze gry od Kojimy.
Opublikowano 16 września 20195 l Po tych prezentacjach jara mnie ten tytuł niesamowicie. Wszystko ładnie opisał Cedric, a ja tylko dodam, że lubię wszelkiego rodzaju survivale, podobało mi się No Man's Sky, więc Kojima trafił do mnie idealnie. Poza tym ta masa smaczków, różnych pozornych głupot i popierdółkowatych gestów - ja lubię taką immersję, przygotowywanie się na misję, "życie" jako bohater, a nie tylko nim sterowanie podczas strzelanin. Taki RDRII np dawał mi coś w tym stylu, Arthur nie był tylko panopkiem do czarnej roboty, a można z nim było spędzić trochę czasu w tym pięknym świecie, wręcz człowiek miał iluzję życia tam. Tutaj zapowiada się podobnie i bardzo to do mnie przemawia. Paradoksalnie ten nudny i nic nie pokazujący gameplay mnie do tej gry przekonał bardziej, niż ten zayebisty montaż z muzą zespołu Apocalyptica
Opublikowano 16 września 20195 l jprdl, 60 szczegółów o rozgrywce, gameplaye, screeny, wysrywy Kojimy...Jeszcze trochę i nie będzie trzeba gry kupować, bo nie będzie miała czym zaskoczyć XD Jeśli kogoś jara śledzenie każdego newsa to podziwiam, dla mnie to trochę psucie sobie przyjemności z gry.
Opublikowano 16 września 20195 l Kojimandzi potrafi w promocje - to samo było przy wszystkich jego poprzednich grach. Nawet ZOE miały fajną promocję (nie pamiętam jak z Boktaiem). No i co? Z tych zapowiedzi można było stworzyć ładną historyjkę, która ostatecznie nie miała przełożenia na finalny produkt. IMHO, tutaj mamy to samo - możemy sobie gdybać i łączyć fakty, a tu ostatecznie okaże się, że Samem gramy przez pierwsze 5h rozgrywki i dopiero po tym wstępie zaczyna się prawdziwa gra. Zobaczymy. To śledzenie informacji i dyskusje na ich temat to część zabawy ;]
Opublikowano 16 września 20195 l Ja mam nadzieję, że nie będzie przegiętej pały z jakimiś zmianami ciuszków, ekwipunku itd. Takie rzeczy w ogóle mnie w grach nie jarają, w Zeldzie to całe gotowanie itd. to była dla mnie kara za grzechy. Po ostatnich materiałach trochę mniej czekam na ten tytuł, gameplay wygląda po prostu trochę nudno ale poczekamy, zobaczymy. Nie daje już Panu Kojimie takiego kredytu zaufania jak kiedyś żebym brał w ciemno, trochę bardziej grzeją mnie inne premiery tego okresu jak Medievil, COD oraz Shenmue 3 no ale raczej wjedzie Day One:) Edytowane 16 września 20195 l przez izon
Opublikowano 16 września 20195 l To jaką gracze w końcu przyjmują postawę - pokazujemy wszystko na gameplayach, bo nie kupują kota w worku, czy nie pokazujemy nic na gameplayach i gracze narzekają, że nie wiedzą o czym będzie gra?
Opublikowano 16 września 20195 l 4 minuty temu, Pupcio napisał: Przecież wiadomo na czym będzie polegać gameplay Na siuraniu?
Opublikowano 16 września 20195 l 5 minut temu, Rozi napisał: To jaką gracze w końcu przyjmują postawę - pokazujemy wszystko na gameplayach, bo nie kupują kota w worku, czy nie pokazujemy nic na gameplayach i gracze narzekają, że nie wiedzą o czym będzie gra? Ja tam jednak, coś lubię zobaczyć przed premierą. Aczkolwiek nie ma zasady, taka Persona 5 na filmikach w ogóle nie wydawała mi się interesująca a finalnie w grze spędziłem koło 100 godzin i jest w TOP3 moich gier tej generacji:)
Opublikowano 16 września 20195 l Nie przypominam sobie, żeby ktoś kiedykolwiek narzekał, bo na trailerze są pokazywane wszystkie elementy gameplayu. Źle się dzieje dopiero wtedy, kiedy z trailera dowiadujemy się całej fabuły. Bronienie tego marnego gameplayu jest dla mnie niezrozumiałe i jeżeli to co pokazali miało zachęcić, to się nie udało. Zastanawiające jest to, że osoby, których hobby są gry tak bezkrytycznie podchodzą do tego co widzą. Wieje nudą, ale fani Ubisoftu będą zachwyceni. Niech Kojima nakręci anime, a nie robi te bzdurne, żenujące ficzery jak sikanie czy robienie min w lustrze.
Opublikowano 16 września 20195 l Tak, tego typu design, fabuła i postacie są praktycznie jak w grach Ubisoftu, ta sama półka. Zero tutaj czegoś odmiennego, zero, null, nic, nothing, nada.
Opublikowano 16 września 20195 l Mam nadzieje że będzie cameo vassa najlepszego antagonisty w historii gier komputerowych
Opublikowano 16 września 20195 l Co w tym designie jest nowego? Zresztą cały czas jest mowa o gameplayu, a wy go próbujecie tłumaczyć fabułą. Edytowane 16 września 20195 l przez 20inchDT
Opublikowano 16 września 20195 l w designie nie ma nic nowego - koledzy chyba o mechanice i jej smaczkach piszą. Btw, nikt nie zmusza do grania w gierkę
Opublikowano 16 września 20195 l Gry ubisoftu kojarzą mi się z odbębnianiem zadań, znajdziek i łażeniem po kopiuj-wklej terenach a na fabułę wyebane. Jeżeli nie dostanę drugiej gry ze słuchaniem kaset i fabuły do 1 roździału to dam grze szansę.
Opublikowano 16 września 20195 l 1 godzinę temu, Pupcio napisał: Przecież wiadomo na czym będzie polegać gameplay Trudne decyzje czy sikać na stojąco czy na siedząco w zależności od poziomu zroszenia moczem deski klozetowej.
Opublikowano 16 września 20195 l i sikał na grzyby 6 godzin temu, number_nine napisał: jprdl, 60 szczegółów o rozgrywce, gameplaye, screeny, wysrywy Kojimy...Jeszcze trochę i nie będzie trzeba gry kupować, bo nie będzie miała czym zaskoczyć XD Jeśli kogoś jara śledzenie każdego newsa to podziwiam, dla mnie to trochę psucie sobie przyjemności z gry. psst, ej, ale wiesz, że niektórzy nadal nie są nieprzekonani i to dla nich głównie adresowane są kolejne newsy i materiały promocyjne? w sumie, mimo, że sam mam bardzo niskie oczekiwania co do tego tytułu, jedno muszę mu przyznać; ficzery opisane m.in. w poście Cedrica sprawiają że gra mimo wszystko intryguje. zobaczy się, co z tego będzie, po poznaniu treści recenzji i opinii forumowiczy, nie walących konia dupom na samo słowo Kojima i może dam mu szansę (najwyżej gra szybko pójdzie na PT). co by nie było potrzeba nam świeżych pomysłów, a te "60 szczegółów o rozgrywce" w moim przypadku najwyraźniej spełniły swoje zadanie
Opublikowano 16 września 20195 l Na obecną chwilę jestem bardzo zainteresowany Death Stranding. Obejrzałem tylko jeden większy gameplay z TGS bo nie chcę sobie potem psuć zabawy. W moim przypadku nie będzie to zakup premierowy ale jak stanieje to na pewno ogram. Pytanie do bardziej zorientowanych w temacie. Wiadomo coś na temat polskiej lokalizacji?
Opublikowano 16 września 20195 l Pytanie tylko czy uszcześliwią graczy na siłę, jak w przypadku Spider-Mana, gdzie można było grać albo full pl albo full eng i na dodatek zmiana języka odbywała się nie w grze tylko po zmianie języka w konsoli.
Opublikowano 16 września 20195 l 20 minut temu, michaukowski napisał: Pytanie tylko czy uszcześliwią graczy na siłę, jak w przypadku Spider-Mana, gdzie można było grać albo full pl albo full eng i na dodatek zmiana języka odbywała się nie w grze tylko po zmianie języka w konsoli. mi to tam... i tak zwykle gram z językiem angielskim, bo potem tylko się wkurwiam, że coś zostało kiepsko przetłumaczone. ale zbadam temat.
Opublikowano 16 września 20195 l Ja aż tak biegle angielskim nie władam, więc zawsze coś może umknąć ciekawego związanego z fabułą gry, więc napisy pl by się przydały ale dubbing wolę eng.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.