Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

- po tym 7min trailer troche się wyjaśnia, USA jest po wojnie, kraj opanowały oddziały "demonów" pewnie Mads i wojsko

- Sam ma chyba uruchamiać kolejne placówki obronne, które są teraz offline i przywrócić kraj do życia

- chyba całą gre trzeba będzie nosić jakiś paczki?

-37min walka z bossem, dobrze to zrobili

- gdzieniegdzie dropy klatek, dużo jak motorem jedzie, się włączy motion flow

- dobra fizyka, graficznie też spoko

- jakaś walka z przeciwnikami jest, bronie laserowa, linowe

- umarli wciągają do hadesu na drugą strone?

- kobieta prezydentem?

- spora mapa wielkości USA, przełacza się instant między grą

- nie ma nayebane nie wiadomo ile znaczników jak u ubi, jest dobrze

- filmiki niezła jakość

- misja wygląda jak przenieś paczki z punktu A do B, przeszkody po drodze, drabiny klify, przeciwnicy, jakiś boss

- ciekawe czy cała gra nie okaże się wielkim trollingiem

- model jazdy motorem lepszy niż w Days Gone

- day1

- jutro gameplay vol2

 

Zauważyliście coś więcej albo może ten chińczyk z kanału na YT coś gadał ciekawego?

Edytowane przez Fanek
  • Haha 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

ciekawe czy kojima zaplanował jakiś ciekawy end game, czy niestety nic już do roboty nie będzie po calaczku

1 minutę temu, SlimShady napisał:

No właśnie DS jest podejrzanie podobne do V, niby mają ten nowy silnik Decima, ale i tak wygląda jakby zayebali Fox Engine na pendrive'a.

też własnie miałem takie spostrzeżenia

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, MEVEK napisał:

Zauważyłem, ze Sam ma problem z wejście na skale o wysokości progu 2 cm(25:50s) :whyyy: Ale fabularnie może będzie lepiej.  Mnie takie niedociągnięcia przeszkadzają w czerpaniu przyjemności z gry. 

Na mobilność postaci wpływa kilka czynników, min. zmęczenie (dla tego są monsterki) czy jakość obuwia. Poza tym, przed każda misją będziemy decydować w jakie gadżety ma być wyposażony Sam, ile paczek będzie mógł przenieść. Czym więcej paczek, tym postać bardziej ociążała, tracą równowagę, mająca problemy z wejściem na nierówny teren. Oczywiście czym większy bagaż doniesiony do wyznaczonego punktu, tym większa nagroda. Nie wiem czy Kojima mówił w jaki sposób będziemy wynagradzani, czy to jakieś przedmioty, czy exp do czegoś. Oczywiście w każdej chwili będzie można zrzucić cały bagaż, np. gdy zostaniemy zaatakowni. 

 

Multiplayer też zapowiada się ciekawie. Z tego co obecnie wiemy, gracze będą pozostawiali różne przedmioty, które będzie można ulepszać, np. pozostawiona drabina będzie mogła zostać ulepszona do dużej kładki, po której będzie można przejechać pojazdem. Co będzie potrzebne do ulepszenia przedmiotów, nie wiadomo. Będzie również możliwość przywolywania pomocy do większych wrogów, ale ma to wyglądać inaczej niż w Soulsach. 

 

W ciągu doby ma się pojawić angielskojezyczny materiał, więc wyłapie się więcej. 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

dlaczego nikt nie mowi o komiksowej animacji rodem z ps2? chociaz, chwila... to chyba kolejny kojimowy aspekt. no dobra, niech bedzie

 

nie wiem, czy ten gameplay byl nudny, czy nie, bo w sumie ciezko to cos ocenic.  nazwijmy go specifycznym. w takim SOTC, tez sie na pierwszy rzut oka nic nie dzialo, poza walkami z bossami, a gra zamiatala. oby to porownanie nie bylo zupelnym pudlem. w przeciwnym razie, branza poprostu przedawkuje "geniusz" kojimy na dobre i pozostanie po nim kac kliniczny, po ktorym nawet tacy kojimofile, jak ja, sie nie pozbieraja

 

yeti, nie wrzucaj tutaj normalnym ludziom (tzn takim, uzywajacym ad blocka) linkow do stron typu games radar :P

Edytowane przez Andżej
Odnośnik do komentarza

To co mnie urzeka w designie Kojimy od zawsze, to duży nacisk na bzdety i mikro-detale, które są jak przyprawy zmieniające całe danie w coś lepszego. To te detale które i po dekadzie są publikowane w filmach na YT pt. "10 stunning details you probably missed in (gra od pana Kojimy)". Sony dało wolną rękę Hideo, więc spodziewam się tego w trzy dupy. Kojima umie też w płynny gameplay, więc przypuszczam że będzie się przyjemnie grało, niezależnie czy gra będzie na 70 czy na 90 na MC. Raczej pewniak do zakupu na premierę ;)

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Bzduras napisał:

Ale nie będzie, bo Hideo nie ma żadnych praw do marki.

 

NIe musi mieć, wystarczy, że będzie współpracował z Konami. Tak zrobił Yu Suzuki z Shenmue III. Prawa do marki ma Sega a jednak to jego Ys Net zajął się trzecią odsłoną.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...