Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

37 minut temu, _D23 napisał:

Od 1.11 będą dostępne recenzje :fsg:

Przyznam, że dawno nie było gry przy której przewidywania na temat ocen są taką niewiadomą. Tutaj mogą być zarówno 6-tki, jak i 10-tki. Ale to dobrze - jeszcze więcej emocji przy tak ważnej premierze. Tak czy inaczej wchodzi u mnie day1, co robię niezwykle rzadko, ostatnio przy RE2r.

Odnośnik do komentarza

Death Stranding bez Game Over. Kojima wymyślił coś lepszego

Może nie każdy chce to czytać

 

 


Pamiętacie jeszcze pierwszy zwiastun Death Stranding, w którym Sam budzi się nagi na plaży? Ma to związek z systemem Game Over w grze, ale od początku…


Lecz o co w tym wszystkim chodziło? Teraz Kojima rzuca nieco światła na system Game Over w swoim dziele sugerując, że scena na plaży jest w rzeczywistości tym, co dzieje się w świecie gry, kiedy Sam zginie (dzięki Gamerevolution).
 

Deweloper rozmawiał niedawno z redaktorem japońskiego magazynu Famitsu i właśnie tam wyjaśnił, że w Death Stranding nie ma Game Over. Hideo Kojima tłumaczy, że zazwyczaj w grach jest tak, że czas i postępy resetują się w chwili, kiedy nasz bohater zginie, czyli odpalając save’a wracamy do stanu sprzed śmierci. W Death Stranding jest inaczej – jeśli Sam umrze, jego dusza znajdzie się w „przestrzeni oceanicznej”. Sam musi poszukać własnego ciała, by powrócić do życia. Wspomniany pierwszy zwiastun gry to prawdopodobnie właśnie czas, kiedy Sam umiera, a dusza znajduje się po drugiej stronie.

Świat w Death Stranding nie zatrzymuje się zatem kiedy Sam umiera, nie pozostaje statyczny, a kiedy wrócimy do życia, zobaczymy zmiany.

Oceaniczną przestrzeń i moment śmierci mogliśmy zobaczyć w jeszcze jednym zwiastunie, kiedy dusza Sam znajduje ciało na dnie oceanu, a następnie bohater budzi się na twardym gruncie (przejdźcie do 5:40 na poniższym filmiku):

 

 

 
 

 

https://planetagracza.pl/death-stranding-bez-game-over-kojima-wymyslil-cos-lepszego/

 

Naprawde coś w tym jest :)
I to kurła fajny news, a nie te yebane click baity ppe

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza
Cytat


Void out: If you trigger a void out (eaten by the monster or by Homo Demons), the map will create a crater. All building and infrastructure will be gone. But the crater will only exist in your world. As time goes by, the rain fall will recover the crater and you will see others players building and infrastructure again.

https://wccftech.com/death-stranding-void-out-like-system-game-over-mechanics-detailed/

 

no ciekawie, ciekawie :obama:

Odnośnik do komentarza

Po 18h godzinach gry, daję w spoiler, chociaż nic tam nie ma o gameplayu czy o szczegółach fabuły, jest porównanie do jednej z gier Kojimy.

 

 
 

 

Jeżeli ktoś jest ciekawy jak wygląda główny ekran gry.

 
EG_7KYKXUAAPjct.jpg
 

 

Gra zajmuje 48GB.

 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...