Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

The Last of Us Part II

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7,5 tys.
  • Wyświetleń 756,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ja bym dodał że fabuła w trakcie gry jest gorsza niż jakby obejrzeć ją na YT, bo jako film by się lepiej broniła. Tutaj natomiast gra traktuje gracza jak dziecko i zmusza cie do robienia czegoś złego

  • Mazzeo, gdybyś był wielkim fanem jedynki to byś po prostu zagrał w drugą część i tyle.

  • Ale niektórzy się tu odpalają z wyzwiskami i groźbami, jakby ta rozmowa była prowadzona na żywo niejeden krewki sebix by wypłacił ciosa każdemu kto nie daje 10/10. Panowie, spokojnie, to tylko gra.

Opublikowano

Muszę przyznać że ten motyw z odsłoniętymi spoilerami jak się strona wczytuję jest świetny ....no (pipi)a

Opublikowano

to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose :banderas:

 

EbL_kOwXsAMiVdT?format=jpg&name=4096x409

Edytowane przez Shen

Opublikowano
20 minut temu, Shen napisał:

to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose :banderas:

 

EbL_kOwXsAMiVdT?format=jpg&name=4096x409

 

Hehe miałem w tej lokacji identyczna sytuacje.

 

Odnosnie zagadek, wystarczylby poziom pierwszego Residenta, ale nawet to to za dużo dla typowego Januasza, bo ten by sie zacial i nie wrocil od gry nigdy. Ta zagadka z haslem w laboratorium byla w sam raz.

Opublikowano
56 minut temu, blantman napisał:

Może przy 2 czy 3 sejfach trzeba było pokombinować z kodem a reszta to notatki. Wiem bo mam trofik za wszystkie sejfy. Trudno je pominąć i jak już jestem przy sejfie to wiem że mam szukać w pobliżu jakiejś notatki albo z kodem albo ze wskazówką. No ale co się dziwicie jak tu ktoś zachwalał zagadki w spider manie :D 

 

Chyba niektórzy nigdy nie grali w przygodówki z lat 90'tych tam to były ZAGADKI. Czasem tak po(pipi)one że bez poradnika nie dało rady dalej. Pamiętam jak w tamtych latach w dobie przed netem sdi czekało się na pomocną dłoń czy inny kącik z poradami w gazetach. Albo na giełdzie wymieniało się info o gierce. Czasem ziomuś pomógł mi z czymś a czasem ja miałem info dla niego. Ehhh dobre czasy. A teraz ludzie wszystko z poradnikami i youtube przechodzą. Więc tracą zdolność do logicznego myślenia i samemu dochodzenia nawet do najprostszych wniosków. Jest nawet gorzej niektórzy młodzi ludzie jakich poznałem u siebie w pracy (szczególnie praktykanci - studenci i z technikum) nie umieją wyszukiwać właściwych informacji w necie xD 

Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! 
 

A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. 

Opublikowano

Nie w każdej, po prostu gracie w takie gry w których nie ma co liczyć na prawdziwe zagadki

Edytowane przez ASX

Opublikowano
6 minut temu, ListuniO napisał:

Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! 
 

A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. 

 

Czy cicha melodia z RE, człowiek, aż cieszył japę, gdy wpadł na coś, gdy miał naście lat.

Opublikowano
12 minut temu, ListuniO napisał:

Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! 
 

A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. 

Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.

Opublikowano
2 minuty temu, XM. napisał:

Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.

127757930106187we_have_a_badass_ove.png

Opublikowano

W której to części było coś z Szekspirem? To było gorsze.

Opublikowano
Godzinę temu, maciucha napisał:

jezu przypomnijcie sobie jak mevek wygląda i przestańcie się nad nim znęcać

EYp3kQa.png

 

No na finaliste 1 z 10 to nie wygląda

Opublikowano

No bez przesady z tymi nazwami. Dove, pelican, swan, crow chyba znaliscie po angielskim w podstawowce. Trudnosc polegala na przypisaniu klawisza do dzwieku.

 

Ja do dzis nie wiem z kokei jak sie rozwiazuje zagadle z tabliczkami z alicji. Dalem je po kolei jak szla historia.

 

Szekspir? Downpour? Nie jestem pewien.

Opublikowano

Ciesz się yakubu może dasz radę przejść dzięki temu :kaz:

Opublikowano
18 minut temu, XM. napisał:

Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.

 

Akurat SH 1 i 2 miały świetnie zrobione zagadki. Trudne, ale logiczne i satysfakcjonujące. A jak komuś mało to polecam zagadkę w bibliotece z SH3 na hardzie (Szekspir) :Coolface:

Edytowane przez Josh

Opublikowano

Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo.  Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp).

Opublikowano

Da się zrobić w miarę prostą, acz satysfakcjonującą zagadkę, nie chodzi tylko o poziom trudności, a o pomysł.

 

Przypomniało mi się, gdy trzeba było użyć w Splinter Cell termowizjera na panelu z przyciskami, zaraz po tym jak żołnierz otworzył drzwi. I po kolorach od ciepła wcisnąć odpowiednią kombinację :).

 

Edytowane przez zdrowywariat

Opublikowano
5 minut temu, _Red_ napisał:

Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo.  Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp).

No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej  byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale  cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic :dafuq:

Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami

Edytowane przez kanabis

Opublikowano
2 minuty temu, kanabis napisał:

No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej  byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale  cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic :dafuq:

Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami

Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być.

28 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek? :teehee:

Zle rozumiesz

Opublikowano
Teraz, ListuniO napisał:

Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być.

 

Szczególnie, że teraz są inne czasy, i kto się zatnie może se wejść na youtube, dawniej nie było takiej możliwości, a zagadki dawały radę.

Opublikowano

W latach 90' bez dostępu do neta.

To było męczenie materiału. Godziny szukania rozwązania, lub niekończące się powtarzania levelu.

A teraz - w chwili słabości ręka sama sięga po telefon z błękitną wróżką znającą każdą odpowiedź na każde pytanie o każdej porze dnia i nocy niczym...

Spoiler

410440.jpg

 

Opublikowano

Co do sejfów to jak nie chce sie komuś szukać kodu to każdy można otworzyć na słuch. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.