Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

7 godzin temu, szczudel napisał:

Czy ty sam wierzysz w to co piszesz? To, że ktoś się spóźnia na imprezę nie oznacza, że rozpoczął inną. N odpuściło wyścig zbrojeń. Dobrze zrobiło bo nie gra od lat w tej samej lidze.

 

Może przeczytaj ze zrozumieniem co napisałem oraz kolejnego posta zanim zaczniesz się do kogoś rzucać. Skoro twierdzisz, że ktoś się niby spóźnił na jedną generację to nie oznacza, że nie może rozpocząć innej to jak nazwiesz premierę Dreamcasta w 99r? Albo to, że GameCube i Xbox pojawiły się dobre 3 lata od premiery DeCka i 2 od premiery PS2 (nie mówiąc już o tym jak DC odstawał od takiego GaCka i X'a względem mocy obliczeniowej) tak jednak wszystkie należały do 6-tej generacji. Kolejny przykład to premiera X360 rok wcześniej od premiery PS3 i Wii i to, że Nintendo olało kierunek wyłącznie mocy nie oznacza, że ich konsola nie należy do 7-mej generacji konsol (bo należy i to jest fakt a nie mój wymysł). 

Poza tym napisałem, że jeżeli "liczyć tylko kolejność wydań platform" to będzie taka i taka generacja i nic poza tym. To, że się ze mną nie zgadzasz nie oznacza że tak jest. 

 

Oficjalnie PS4 i XO są 8-mą ale czy da radę w ogóle Switcha podczepić do którejkolwiek generacji to mnie rybka tym bardziej że to hybryda i jednocześnie Nintendo nazywa Pstryka handheldem z możliwością podpięcia do tv tak więc można tą konsolę nazwać "kolejną generacją" handheldów, gdzie no jest jedynym na polu bitwy bo konkurencji nie posiada żadnej. Tak czy jest następną generacją konsoli po 3DS'ie? Jak najbardziej i jest to 5-ta generacja handhelda od Nintendo.

 

Zresztą żaden producent nawet tej wygrywające platformy pod względem sprzedaży nie wychodzi na scenę i nie ogłasza rozpoczęcia nowej generacji. Wcześniej generacje konsol były kategoryzowane pod względem procesora czyli 8,16,32 bitowce (wyjątek to Nintendo 64 będący jedynym 64-bitowcem w generacji 32 bitów). Generacja 6-ta to 128 bitowce (aczkolwiek ta nazwa jest na początku myląca). Nie oszukujmy się, konsole nie wychodziły wcześniej poza ramę wyznaczoną przez samych producentów (czyli okres ok. 5 lat) teraz ten okres raz, że się wydłużył, dwa każdy z producentów obecnie próbuje uderzyć do innego konsumenta ale nie oznacza to, że ich nowe platformy nie należą do "nowej generacji". Obecnie w ogóle nie ma sensu liczyć która to generacja tym bardziej, że obecnie jak konsola nie wypala to ją porzucają po tych max. 4 latach i lecą dalej (vide;  Vita i Wii U).

 

 

@Dr.Czekolada

Aha to najpierw rzucasz, że Nintendo ciężko zaklasyfikować po GaCku do jakiejś generacji bo olali moc obliczeniową konsoli po czym stwierdzasz, że Nintendo nie uczestniczyło w tym w ogóle bo pierwszy GameBoy z podświetleniem pojawił się w 2003? Zanim zaczniesz wypisywać takie bzdury to polecam się doinformować. Pierwszy GameBoy z podśwetleniem ekranu to OG Game Boy a dokładnie Game Boy Light. Po prostu on wyszedł tylko w Japonii ale był obok Game Boy Pocket kolejną rewizją tejże konsoli.

 

Jak macie takie problemy ze zrozumieniem która konsola była w której generacji konsol (która nie opiera się tylko i wyłącznie na mocy obliczeniowej) to polecam się trochę doinformować na konkretniejszych stronach niż PPE. :dunno:

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

Nintendo (jak większość firm, ale chyba Ci w gamingu szczególnie) powie Ci wszystko byle by wyciągnąć od Ciebie kasę. Tyle, że ja nie będę bezczynnie się przysłuchiwał takiej propagandzie w  miejscu gdzie jesteśmy po to aby dyskugować. Dla mnie osobiście Switch to bardziej spóźniony konkurent Ps3 i X360, chociaż to się w żadną teorie dorabianą do Nintendo nie wpisuje. I jakie to ma znaczenie? Mniej gram na PS3 nie dlatego, że to "staroć" ale dlatego, że wszystko co chciałem pokończyłem. Nintendo to Apple gamingu, propaganda to ich fundament. Wii miało motion gaming, WiiU (nieudany) double screening a Switch mobilność. Niech sobie mówią, że jest na odwrót. Kto im zabroni?

 

 

Chyba offtopujemy za bardzo. Tymczasem mogę używać już 3 Bladów na jednej postaci i cieszy mnie to, nawet jeśli spędzam więcej czasu w menu niż przedtem.

Edytowane przez szczudel
Odnośnik do komentarza

Uwłaczające są wszystkie sceny z Torą. Nie wiem jakim cudem przeszło to coś i ilość czasu antenowego tej jego rasy. Patapony mają w sobie więcej ikry i charyzmy niż te tutejsze Pony.

Dobrze, że 4 roździał skończył się z przytupem bo to co się z tymi sztucznymi blade'ami odprawiało przechodziło ludzkie pojęcie. Pomyśleć, że Tora mógł być młodym chłopakiem, wtedy by ta fascynacja pokojówkami byłaby nawet śmieszna. A tak cały segment gry, który da się skatalogować jako "pon" to śmierdząca kupa gówna.

Odnośnik do komentarza

Niewykorzystany potencjał?  Z tym voice actingiem? :scratch_one-s_head:

Gra ma talent do  podnoszenia ciśnienia na koniec rozdziału widowiskowymi scenkami. Postacie antagonistów ciągną całą historię: Torna to najjaśniejszy punkt tej gry. 

 

@Rayos Widziałem mechaniczne pokojówki. Szczególnie Chibi giga pokojówkę, która chyba jednego ataku nie zdążyła wyprowadzić. I kiedy juz myślałem, że chyba kończę z tą grą pojawiła się Torna i odbudowała moje zaufanie do tej gry. Chyba wyrosłem z tych shoen jrpgów. Nie mogę ścierpieć infantylności, japońskich głupot po prostu. Kingdom Hearts 3 miało mniej żenujących momentów niz Xenoblade w (jak na razie) 30h. Nawet World of Final Fantasy i smieszkujący Lann nie wywoływał tak negatywnych uczuć.

Rozumiem zabarwianie humorystyczne opowieści, potrzebę wypromowania "maskotki" sprzedającej gadżety, ale Nopony sa przykładem jak tego nie robić i jak nachalnie nie wciskac ich w "czas antenowy".  Monolith chchiało mieć swoje Moogle lub slime'y - nie wyszło, ale się nie poddają i wciskaja je na siłę.

Edytowane przez szczudel
Odnośnik do komentarza

Nopony to takie stereotypowe żydy troche. Obrotni, kontrolują handel i usługi, a kto wie czy nie cały świat, wszędzie widzą interes, niby niepozorni, ale ten kto ich zlekceważy ten dobrze na tym nie wyjdzie. No i mają pejsy-ręce!

Sam Tora robi atmosferę, jak Peszko, nie wyobrażam sobie XC2 bez niego i Poppi i tych wszystkich zbereznych żartów i scenek z nimi.

Odnośnik do komentarza

Perceval i KOS-MOS mi wylecialy z dwoch common core pod rzad, how lucky am I? Ponoc jakies rare blade'y to sa, szczegolnie KOS-MOS xD

 

Ogolnie sporo tych unikatowych blade'ow mi wylatuje z common core'ow, mam juz chyba polowe galerii i jakies 30 godzin na liczniku [jestem na etapie wypadu do Indol-cos tam] zmieniali cos w ustawieniach tego? Bo czytalem sporo narzekan na to.

 

 

Odnośnik do komentarza

Gdzieś czytałem, że temu tak to skonstruowali żeby byla duża różnorodność w teamach graczy i że nie pomyśleli że gracze beda chcieli mieć je wszystkie. Ma to nawet jakiś sens, przynajmniej w teorii, bo w praktyce przez to ze mozna bez konca losować, a krysztalow jest od groma, kazdy chce wypełnić pokedex jak najszybciej, nie "ciesząc" sie bladeami ktore juz ma. 

 

Racja, mimo że XC2 to moj no.1 ever to musze przyznac że kilka rzeczy kuleje i denerwuje. Do field skillsow dopisalbym jeszcze mozliwosc fast travellowania nawet kiedy fabularnie nie powinno być to możliwe. No i jeszcze kilka rzeczy ktore sa imo na bakier z logika (albo nie są wyjaśnione) np. skąd wiedzą gdzie płynąć skoro tytany sie poruszają, albo boli mnie też sama możliwość posiadania takiej ilości bladeów, można by z nich armie zrobić przecież.

Odnośnik do komentarza

@voi tekku W grze jest wyjaśnione, że Tytany poruszają się w okół drzewa (zataczają krąg w okół niego) tak więc mogą przewidzieć kiedy i gdzie będzie dany Tytan. Nie wiem co masz na myśli z fast travellowaniem bo przecież jest to możliwe (no chyba, że masz na myśli, żeby było można teleportować się do miejsc, których nie odwiedziłeś co jest bez sensu). No i tak samo o  ile pamięć mnie nie myli to gra wyjaśnia, że przeważnie większość jest w stanie korzystać z jednego blade'a naraz ale to zależy od Drivera, który może ich używać kilka. Zresztą jakby było może z 9 lub 18 to nie byłoby różnorodności. Każda z postaci może mieć 3 Blade'y. Miej możliwość zamiany każdego chociaż jeszcze dwa razy, więc wychodzi że na Drivera potrzeba 9 Blade'ów aby była ta różnorodność. Tak więc potrzeba te min. 27 na cały team. Ja osobiście miałem po 6 wybranych Blade'ów na postać {(w zależności od sytuacji) , tak więc regularnie korzystałem z 18-tu Blade'ów.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...