Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ori and the Will of the Wisps

Featured Replies

Opublikowano

Oprawa muzyczna i klimat niosą tę gierkę. Fajnie, że tak szybko się uwinęli z portem na Switcha.

 

No i ponownie piękna wersja kolekcjonerska.

  • Odpowiedzi 426
  • Wyświetleń 88,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Usłyszenie na żywo OST Ori było dla mnie niesamowicie mocnym przeżyciem. Ori + Narodowe Forum Muzyki = . Do tego na sam koniec orkiestra zagrała 3 utwory z Will of the Wisps (podczas tych kawałków ork

  • 14 minut rozgrywki      

  • A chusteczki do czego? Oblężenie Konina?

Opublikowano

"Oprawa muzyczna i klimat" to mogą nieść jakieś Thomas Was Alone, jednak Ori to także niesamowicie wizualny spektakl i przepiękna gra. Także na Switchu, ale z racji kompresji różnych rzeczy często wygląda... dziwnie na dużym ekranie. Oczywiście twórcy musieli kierować się przekonaniem, że w przypadku wersji na Switcha najważniejszym aspektem jest przenośność, i pewnie sporo zboków nawet w Ori będzie grać przenośnie. Grunt, że gra działa płynnie i fajnie w każdym przypadku.

 

Chociaż czy jest jakaś lepiej dopracowana niż wersja X-owa? No nie wygląda, bo mi się już raz posypała. Niewiele gier na Switchu mi się normalnie zcrashowało w ciągu rozgrywki, ale tutaj na szczęście autosave jest dość częsty.

 

 

 

Zarąbiste jest to, jakie ta gra daje emocje z platformowania, prawie cały czas mam wrażenie, że robię coś dramatycznego, że o włos udało mi się wykończyć akcję, która wymaga małpiego refleksu i pomyślunku, no kurde pewnie ja pierwszy na to wpadłem, że tam można tak wskoczyć. No ale oczywiście tak trudne to naprawdę nie jest, w końcu nawet mi się to udaje, najwyżej w ciągu kilku powtórzeń. Oczywiście jest tu nadal milion razy więcej techniki, niż w grach AAA, gdzie trzymasz gałkę do przodu i X, a gra ci robi z tego film że skaczesz po spadającym pociągu itd., wow, ale jesteś świetny. Ori to jednak jest granko. Poziom trudności jest na razie w sam raz, powiedzmy, po tej łatwiejszej stronie platformowania - nie miałem żadnego momentu rzucania przekleństw jak w jedynce.

Opublikowano

Kolejny dzień, kolejny crash, tym razem przy powrocie z uśpienia konsoli. WIERNY PORT Z XBOXA

Opublikowano

No dobra, pośmiałem, ale szczerze to rzygam już tymi crashami, nie jestem pececiarzem ogólnie, nie wiem kiedy ostatnio grałem w grę, która tyle razy mi się zawiesiła... dawno temu. Pierwsza ucieczka - na koniec zamiast scenki crash. Fast travel - zacinka. 

Opublikowano

Świetny materiał o powstawaniu gry. Tak, tym razem Digital Foundry ma głównie wiele danych prosto "od kuchni" jak osiągnięto Will of the Wisps w takiej formie - sporo fascynujących rzeczy nie tylko o porcie na Switcha, ale przede wszystkim samym tworzeniu gry. Cała gra na naszym ekranie rozłożona na warstwy i pierwiastki pierwsze.

 

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Boże co to jest za gra. Nie będę pisał o grafice, ponieważ już kiła razy o tym wspomniałem, ale sam gameplay jeszcze lepszy niż w świetnej pierwszej części.

 

Aaaaa i te przejścia z filmików do gameplayu, no za uj nie wiadomo kiedy :dunno::banderas:

Jakoś nie wiem czemu, ale kojarzy mi się to czasami z Heart od Darkness (te przejścia, te odjazdy i zoomy kamery).

 

No jakby to powiedzieć, dla mnie to po SM64 najlepszy lunch title ever.

Edytowane przez balon

Opublikowano

no czesc no i chooy...skonczylem pierwsza czesc. A mowie zobacze sobie na chwilke jak wyglada dwojka no i domyslacie sie jak to skonczylo. 
Troche jestem zly na siebie bo bede musial ja przejsc :) Szczena na podlodze. Jak to sie rusza i wyglada (chyba najlepszy HDR). Doslownie bajka za szyba telewizora. Starszny mam fun. Duzo bardziej podona mi sie walka a sama dwojka na pierwszy rzut wydaje sie jeszcze bardzie wykorwista  jak jedynka. 

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

Ciężko w to uwierzyć, ale tak jest lepsza, większa, dłuższa i ładniejsza:obama:

Opublikowano

Prawie 3 miliony graczy

 

Gratulacje dla twórców

 

Opublikowano
19 godzin temu, ASX napisał:

Gratulacje dla twórców

Troszke sie zaskoczylem na plus ze tak wielu polakow bralo udzial w tworzeniu gry (pisze o pierwszej czesci). 

 

 Pogralem dluzej i gra wydaje sie ze dwa razy dluzsza. No w dwojce podoba mi sie wszystko, linka, walki z bossami oraz te na specjalnych arenach gdzie zdobywamy dodatkowy slot do umiejetnosc i wyscigi. Pojawily sie questy. O grafice i muzyce napisac ze mistrzostwo swiata  to nie napisac nic. 

A ja glupi chcialem to na telefonie ogrywac xD

Edytowane przez Szymek

Opublikowano

Mi się jedynie side quest nie podobały, bez sensu i nie wiem, czułem ze wrzucili je na sile żeby było coś więcej do roboty, 

 

jedynka jest bardziej skondensowana i chyba te ucieczki robiły mnie bardziej w jedynce 

Opublikowano
11 godzin temu, kubson napisał:

jedynka jest bardziej skondensowana i chyba te ucieczki robiły mnie bardziej w jedynce 

 

O to, jedynka zrobiła na mnie nieco większe wrażenie, bo jednak był ten efekt nowości. Dwóka dopieszczona, ale boli mnie, że system ręcznego zapisywania postępów w grze, połączony przez to z zarządzaniem zasobami, został zastąpiony przez zwykły auto-save. Samych umiejętności też była masa, a korzystałem i tak tylko z miecza i odbić.

 

Co by jednak nie mówić, czekam mocno na sequel.

Opublikowano
11 godzin temu, kubson napisał:

Mi się jedynie side quest nie podobały, bez sensu i nie wiem, czułem ze wrzucili je na sile żeby było coś więcej do roboty, 

 

jedynka jest bardziej skondensowana i chyba te ucieczki robiły mnie bardziej w jedynce 

 

Oj, mi te side questy mega siadły i robiłem je z przyjemnością.

Opublikowano

Skończone. Ogralem jedna po drugiej a ciągle mi mało :)

Przepysznie się grało.

Jest tu jakiś wariacik z calakiem ? Chodzi mi po głowie spróbować 

Opublikowano

Ale ta gra jest śliczna. I jak się rusza wszystko w 120 klateczkach. Gameplayowo po godzince też mi się bardziej podoba od jedynki, szykuje się wspaniała zabawa z tym tytułem. 

Opublikowano

Tak sobie gram i jak dla mnie to jedynka przy tym to jest takie 7/10, to co tutaj zrobili to jest nie do wiary. Chyba trzeba będzie kupić pudełeczko bo aż głupio w to grać za 4zł. 

Opublikowano

To jest najlepsze w Orim: Grasz w 1 i myślisz sobie, że już nic lepszego nie da się zrobić. Po czym zaczynasz grać w 2 i dociera do Ciebie w jak wielkim błędzie byłeś xD

Opublikowano

U mnie tydzien przerwy na cos innego i jade z Hardem . No i warto zrobic wszystkie questy jak ktos chce wyciagnac 100% z mapek.

Opublikowano

Zacząłem Will of Wisps ale zacząłem się zastanawiać czy nie lepiej sobie odświeżyć Blind Forest w wersji DE. Przeszedłem tylko standardową wersję. Polecacie? Czuje że nie będę chciał wrócić do poprzednika po ograniu dwójki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.