Skocz do zawartości

Ori and the Will of the Wisps


Rekomendowane odpowiedzi

"Oprawa muzyczna i klimat" to mogą nieść jakieś Thomas Was Alone, jednak Ori to także niesamowicie wizualny spektakl i przepiękna gra. Także na Switchu, ale z racji kompresji różnych rzeczy często wygląda... dziwnie na dużym ekranie. Oczywiście twórcy musieli kierować się przekonaniem, że w przypadku wersji na Switcha najważniejszym aspektem jest przenośność, i pewnie sporo zboków nawet w Ori będzie grać przenośnie. Grunt, że gra działa płynnie i fajnie w każdym przypadku.

 

Chociaż czy jest jakaś lepiej dopracowana niż wersja X-owa? No nie wygląda, bo mi się już raz posypała. Niewiele gier na Switchu mi się normalnie zcrashowało w ciągu rozgrywki, ale tutaj na szczęście autosave jest dość częsty.

 

 

 

Zarąbiste jest to, jakie ta gra daje emocje z platformowania, prawie cały czas mam wrażenie, że robię coś dramatycznego, że o włos udało mi się wykończyć akcję, która wymaga małpiego refleksu i pomyślunku, no kurde pewnie ja pierwszy na to wpadłem, że tam można tak wskoczyć. No ale oczywiście tak trudne to naprawdę nie jest, w końcu nawet mi się to udaje, najwyżej w ciągu kilku powtórzeń. Oczywiście jest tu nadal milion razy więcej techniki, niż w grach AAA, gdzie trzymasz gałkę do przodu i X, a gra ci robi z tego film że skaczesz po spadającym pociągu itd., wow, ale jesteś świetny. Ori to jednak jest granko. Poziom trudności jest na razie w sam raz, powiedzmy, po tej łatwiejszej stronie platformowania - nie miałem żadnego momentu rzucania przekleństw jak w jedynce.

Odnośnik do komentarza

Świetny materiał o powstawaniu gry. Tak, tym razem Digital Foundry ma głównie wiele danych prosto "od kuchni" jak osiągnięto Will of the Wisps w takiej formie - sporo fascynujących rzeczy nie tylko o porcie na Switcha, ale przede wszystkim samym tworzeniu gry. Cała gra na naszym ekranie rozłożona na warstwy i pierwiastki pierwsze.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Boże co to jest za gra. Nie będę pisał o grafice, ponieważ już kiła razy o tym wspomniałem, ale sam gameplay jeszcze lepszy niż w świetnej pierwszej części.

 

Aaaaa i te przejścia z filmików do gameplayu, no za uj nie wiadomo kiedy :dunno::banderas:

Jakoś nie wiem czemu, ale kojarzy mi się to czasami z Heart od Darkness (te przejścia, te odjazdy i zoomy kamery).

 

No jakby to powiedzieć, dla mnie to po SM64 najlepszy lunch title ever.

Edytowane przez balon
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

no czesc no i chooy...skonczylem pierwsza czesc. A mowie zobacze sobie na chwilke jak wyglada dwojka no i domyslacie sie jak to skonczylo. 
Troche jestem zly na siebie bo bede musial ja przejsc :) Szczena na podlodze. Jak to sie rusza i wyglada (chyba najlepszy HDR). Doslownie bajka za szyba telewizora. Starszny mam fun. Duzo bardziej podona mi sie walka a sama dwojka na pierwszy rzut wydaje sie jeszcze bardzie wykorwista  jak jedynka. 

Edytowane przez Szymek
Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, ASX napisał:

Gratulacje dla twórców

Troszke sie zaskoczylem na plus ze tak wielu polakow bralo udzial w tworzeniu gry (pisze o pierwszej czesci). 

 

 Pogralem dluzej i gra wydaje sie ze dwa razy dluzsza. No w dwojce podoba mi sie wszystko, linka, walki z bossami oraz te na specjalnych arenach gdzie zdobywamy dodatkowy slot do umiejetnosc i wyscigi. Pojawily sie questy. O grafice i muzyce napisac ze mistrzostwo swiata  to nie napisac nic. 

A ja glupi chcialem to na telefonie ogrywac xD

Edytowane przez Szymek
Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, kubson napisał:

jedynka jest bardziej skondensowana i chyba te ucieczki robiły mnie bardziej w jedynce 

 

O to, jedynka zrobiła na mnie nieco większe wrażenie, bo jednak był ten efekt nowości. Dwóka dopieszczona, ale boli mnie, że system ręcznego zapisywania postępów w grze, połączony przez to z zarządzaniem zasobami, został zastąpiony przez zwykły auto-save. Samych umiejętności też była masa, a korzystałem i tak tylko z miecza i odbić.

 

Co by jednak nie mówić, czekam mocno na sequel.

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, kubson napisał:

Mi się jedynie side quest nie podobały, bez sensu i nie wiem, czułem ze wrzucili je na sile żeby było coś więcej do roboty, 

 

jedynka jest bardziej skondensowana i chyba te ucieczki robiły mnie bardziej w jedynce 

 

Oj, mi te side questy mega siadły i robiłem je z przyjemnością.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...