Opublikowano 27 marca 20187 l Mi kompletnie nie wchodziło w BOTW, ale w Splatoon szło jak złoto. No i serio, nie wiem jak można być przeciwnikiem dodawania większej ilości opcji sterowania w grze xd
Opublikowano 27 marca 20187 l No mi w BOTW ładne headshoty siadały dzięki temu żyroskopowi, w takich grach fpp by to było bardzo dobre rozwiązanie.
Opublikowano 27 marca 20187 l Żyroskop? No fajne na 5 minut, wolę jednak bardziej precyzyjnie celować.
Opublikowano 27 marca 20187 l no z autoaimem xddd zyroskop wlasnie idealnie sie nadaje do jeszcze bardziej precyzyjnego celowania
Opublikowano 27 marca 20187 l Godzinę temu, Rozi napisał: Żyroskop? No fajne na 5 minut, wolę jednak bardziej precyzyjnie celować. No i wychodzi, żeś korzystał najwyżej 5 minut z tego rozwiązania albo w ogóle. W Splatoonie szybkość i precyzja combo w postaci analogi + żyroskop wciąga same analogi dupom.
Opublikowano 27 marca 20187 l COD WWII Na wstępie nadmienię, że zawsze byłem fanem pierwszych części osadzonych w klimatach drugiej wojny światowej, do tego praktycznie każdego singla COD mam zaliczonego. W mutli/zombie praktycznie nigdy nie grałem, tym razem też się to nie zmieni. Zostańmy przy singlu. Nastawiałem się na ogromnego i śmierdzącego raka, takie podejście sugerowała krążąca po forum opinia, logo wydawcy na okładce oraz zdrowy rozsądek wynikający ze świadomości w jakim stanie obecnie jest branża gier video. W skrócie do gierki podchodziłem dość sceptycznie. Obecnie jestem po dwóch misjach ogranych na standardowym poziomie trudności i pomimo braku zachwytu, grało mi się bardzo dobrze. Póki co dość sceptycznie podchodzę do kosmetycznych zmian w mechanice, które już zaobserwowałem. Przejście z regenerowanego życia na apteczki to zmiana na plus, lecz fakt, że dzięki umiejętności kompanów jest ich w zasadzie nieograniczona ilość, do tego dołożyć jeszcze fakt, że same apteczki są rozsiane na każdym kroku. To samo tyczy się zapasu amunicji, które można pozyskać tą samą drogą, gdy wszędzie leżą bronie poległych wrogów. Na wallhack spuszczam kurtynę milczenia. Te "zmiany" są zwyczajnie niepotrzebne, wepchane na siłę. Przynajmniej na regularnym poziomie trudności, bo na wyższych może dają one chwilę wytchnienia, przy okazji podkręcając dramaturgię i filmowość. Możliwe, nie wiem. Po części podoba mi się to, co póki co zobaczyłem z faktu, że wygląda to jak żywcem wyjęte z serialu Kompani Braci. W porównaniu do innych next-genowych CODów postacie, które z nami biegają tutaj są dość charakterystyczne, od razu zapadają w pamięć dzięki tym drobnym "fabularnym" rozmowom. Wygląda to wszystko bardzo naturalnie, do tego (w końcu!) brutalnie. Wstępnie 7/10. Liczę, że do końca gra utrzyma ten poziom i nie zaatakuje mnie jakimiś bardziej rażącymi idiotyzmami.
Opublikowano 30 marca 20187 l Gdy jedni zagrywają się w Far Cry 5, to ja dzięki promocji Niny znowu zacząłem grać w Wonderboya i Axiom Verge. I tak, Switch w przenośnym trybie to zdecydowanie najlepsza platforma dla takich gierek. Edytowane 30 marca 20187 l przez balon
Opublikowano 31 marca 20187 l MGS Revengeance, leżał na kupce wsytdu od premiery - teraz sobie przypominam czemu tego nie ograłem. Pierwsze wrażenie jest ... dziwne. Sterownanie jakieś takie inne nie mogę się przyzwyczaić. Zobaczymy dalej. Mam nadzieję że pyknie.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Hotline Miami Ktoś tam polecał, że niby fajne. Pograłem jakieś może z 20 min i nie powiem jest ciekawie. Bardzo fajna muza i trochę kombinowania bo jest się na strzała. Grafa niestety 1/10. Ja rozumie, że w ten sposób chcieli spotęgować klimat, ale bez przesady. Edytowane 1 kwietnia 20187 l przez Kyokushinman
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l 26 minut temu, balon napisał: No ale że ustawieniami nie zredukował tych pixel to mega dziwne. Nie chce mi się mi się podpinać konsoli pod W829. Do tej gry to chyba najlepsza i tak jest ps vita.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Far Cry 5To samo co w poprzednich 3 tylko w zmienionym klimacie. Czyli stary dobry far cry
Opublikowano 2 kwietnia 20187 l Po wymaksowaniu "BB: The Old Hunters", zabrałem sie w końcu za upragnionego " The Evil Within 2". Cóż tu rzec? Klimat raptem, jakby z The Last of Us - to mozolne sterowanie, crafting, zbieractwo, czy sneaking. Chodź od premiery nie odpalałem TLoU to tu czuje własnie ten niezapomniany klimat i to mnie bardzo napawa optymizmem. W sumie to wszystko mi sie podoba, poza inteligencją przeciwników, którzy dość szybko wpadają w dezorientacje, po zniknięciu w niewielkich zaroślach. Skąd ładnie sie eliminuje poczwary. Mój aktualny styl to snaking Rzadko wdaje sie w zadymy, zazwyczaj tylko w tedy, kiedy jest to konieczne, bądź wymuszone. Jestem raptem w 3 rozdziale na tym najtrudniejszym poziomie z "new game" i nie narzekam. Kluczem jest wykorzystywanie terenu... i glitchow z drabina... P.S Gram na standardowej ps4, bez mniejszych problemow. W jednym miejscu nawet pielęgniarce majty widać Edytowane 2 kwietnia 20187 l przez MEVEK
Opublikowano 3 kwietnia 20187 l Wygląda jak ziarno z photoshopa Niestety 1/10. Ja rozumiem, że w ten sposób chciał spotęgować klimat, ale bez przesady. Edytowane 3 kwietnia 20187 l przez Hum
Opublikowano 3 kwietnia 20187 l Nie jest tak źle, są lepsze elementy, choćby ta tekstura deski na drugim planie.
Opublikowano 3 kwietnia 20187 l 1 godzinę temu, Hum napisał: Wygląda jak ziarno z photoshopa Niestety 1/10. Ja rozumiem, że w ten sposób chciał spotęgować klimat, ale bez przesady. Przynajmniej tekstura dobra chociaż w niskiej rozdzielczości xd W majami to zlepek pikseli które tragicznie wyglądają na tv lcd. Na tv crt tak słabo gry 2d niestety dla was, ale nie wyglądały, jeżeli już mówimy o zachowaniu wiarygodności i klimatu starych automatów, konsol itd. Edytowane 3 kwietnia 20187 l przez Kyokushinman
Opublikowano 3 kwietnia 20187 l jak ty sobie radziles w czasach crt kiedy jedyne rzeczy jakie mozna bylo ustawic w tv to byla glosnosc, jasnosc i nasycenie?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.