Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

41 minut temu, ragus napisał:

 

a to nie można wszystkie w piz,du wyłączyć?

 

No jak na razie było tylko hud on i hud off, chciałbym żeby były ustawienia poszczególnych znaczników. Czyli żeby można było wyłączyć te kreski pokazujące skąd atakują przeciwnicy, paski poise dla gracza i przeciwnika i też pojawia się czasem coś gdy przeciwnik atakuje (pewnie wskazuje możliwość kontry albo parry). HP swoje i wrogów + itemy to chcę mieć widoczne, wiadomo.  

 

 

@_Be_

 

Eh jaka szkoda ze nie mam xbone'a to nie miałbym problemu ze sterowaniem w Sekiro :reggie:

Edytowane przez mate6
Odnośnik do komentarza

To co wrzuciłeś @_Be_ to są po prostu paski przedstawiające poise (przeciwnika na górze, gracza na dole), czyli wartości który powoduje złamanie gardy. Nie wiem po co skoro graficzna reprezentacja złamania poise jest w grze.

 

Innym przykładem są te czerwone strzałki gdy przeciwnik nadchodzi z daleka, ale akurat tego nie moge teraz znaleźć.

 

Powyższe w połączeniu z normalną częścią hudu + te znaczniki możliwości użycia linki (które muszą być) powodują że jest tego za dużo. Wystarczyłoby żeby się dało wskaźnik poise wyłączyć.

Edytowane przez mate6
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
3 minuty temu, II KoBik II napisał:

Chciałbym mieć takie problemy. Pamiętam że mocno szukalem ich gdy mialem 9 latek. :dafuq:

Jezu, ale weź w końcu ogarnij dupe z tymi 'problemami' każdy ma inną tolerancję na pewne rzeczy i nie każdy jest taki jak ty. 

4 minuty temu, mate6 napisał:

To co wrzuciłeś @_Be_ to są po prostu paski przedstawiające poise (przeciwnika na górze, gracza na dole), czyli wartości który powoduje złamanie gardy. Nie wiem po co skoro graficzna reprezentacja złamania poise jest w grze.

 

Innym przykładem są te czerwone strzałki gdy przeciwnik nadchodzi z daleka, ale akurat tego nie moge teraz znaleźć.

 

Powyższe w połączeniu z normalną częścią hudu + te znaczniki możliwości użycia linki (które muszą być) powodują że jest tego za dużo. Wystarczyłoby żeby się dało wskaźnik poise wyłączyć.

 

4 minuty temu, messer88 napisał:

te dwa paski to sekirowe poise

Dzięki pan mate i messer :hi: nie ogladałem nic z gejplejów to nawet nie wiem co oni tam wrzucili. 

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
7 minut temu, Kolos28 napisał:

A najfajniejsze będzie to, że nie będzie można przywolywać pomagierów a wiec koniec z przechodzeniem na łatwiznę a gra podobno jest bardzo trudna emoji4.png

Co w tym fajnego? Jak ktoś sobie nie radził z grą i pomagierzy mu ułatwiali przejście to był to dobry element designu. 

Odnośnik do komentarza
Co w tym fajnego? Jak ktoś sobie nie radził z grą i pomagierzy mu ułatwiali przejście to był to dobry element designu. 
No właśnie całą magia tych gier polega na trudności i satysfakcji po pokonaniu bossa.

Z drugiej strony dobrze się bawiłem pomagając innym przechodzić grę a teraz tego nie będzie a wiec gierka pewnie na raz.
Odnośnik do komentarza
Gość ragus

xd pamiętam jak kupiłem zdrapkę za 1zł na allegro na 14 dniowego plusa żeby przyzwać kogoś do pomocy przy *tfu*Ebrietas*tfu* ale czekając na maila z kodem odpaliłem walkę jeszcze raz, a ta suka się zglitchowała i nie atakowała

 

ap,550x550,12x16,1,transparent,t.u2.png

 

piękne czasy, jestem gotowy na ninjaborne

Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
19 minut temu, Kolos28 napisał:

No właśnie całą magia tych gier polega na trudności i satysfakcji po pokonaniu bossa.

Ty to wiesz, ja to wiem, ale są ludzie dla których męczenie nie równa się magia i chcą sobie pograć w gry od From i dlatego dla nich twórcy oferują takie ułatwienie, ja nie korzystam ale to, że ktoś możesz skorzystać to co w tym złego?

Odnośnik do komentarza
Gość Rozi
26 minut temu, ragus napisał:

xd pamiętam jak kupiłem zdrapkę za 1zł na allegro na 14 dniowego plusa żeby przyzwać kogoś do pomocy przy *tfu*Ebrietas*tfu* ale czekając na maila z kodem odpaliłem walkę jeszcze raz, a ta suka się zglitchowała i nie atakowała

 

ap,550x550,12x16,1,transparent,t.u2.png

 

piękne czasy, jestem gotowy na ninjaborne

Pamiętam ten post jak dziś.

Odnośnik do komentarza

Mam znajomego, który był całkowitym casualem w gierki. Jedyne w co grał wcześniej to Kangurek Kao i Wormsy, no i z takim doświadczeniem zaczął Bloodborne’a. Dojście do Gascoigne’a (samo dojście do niego, bez pokonania) zajęło mu z 15-18 godzin rozgrywki. Operowanie kamerą, coś co dla nas jest naturalne, było czymś abstrakcyjnym czego się musiał nauczyć. To było rok temu. Jakoś miesiąc temu pokazał mi dumnie screena po pokonaniu Orphana. 

 

Coop odebrałby całe to doświadczenie, IMO game design nie polega na robieniu tego, czego gracze chcą, tylko na robieniu tego co wiesz ze będzie dla nich dobre. Brak coopa spowoduje ze te wszystkie osoby co jechały dotychczas na coopie będą musiały przejść same i odczują satysfakcję, która wcześniej sami sobie odbierali. Nie możesz przejść bossa i jesteś na skraju przywołania kogoś do pomocy? Odpuszczasz grę na pare miesięcy. Jak tak robiłem w Demons Souls i dzięki temu się przekonałem do serii. 

Edytowane przez mate6
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość _Be_
4 minuty temu, mate6 napisał:

Mam znajomego, który był całkowitym casualem w gierki. Jedyne w co grał wcześniej to Kangurek Kao i Wormsy, no i z takim doświadczeniem zaczął Bloodborne’a. Dojście do Gascoigne’a (samo dojście do niego, bez pokonania) zajęło mu z 15-18 godzin rozgrywki. Operowanie kamerą, coś co dla nas jest naturalne, było czymś abstrakcyjnym czego się musiał nauczyć. To było rok temu. Jakoś miesiąc temu pokazał mi dumnie screena po pokonaniu Orphana. 

 

Coop odebrałby całe to doświadczenie, IMO game design nie polega na robieniu tego, czego gracze chcą, tylko na robieniu tego co wiesz ze będzie dla nich dobre. Brak coopa spowoduje ze te wszystkie osoby co jechały dotychczas na coopie będą musiały przejść same i odczują satysfakcję, która wcześniej sami sobie odbierali. Nie możesz przejść bossa i jesteś na skraju przywołania kogoś do pomocy? Odpuszczasz grę na pare miesięcy. Jak tak robiłem w Demons Souls i dzięki temu się przekonałem do serii. 

A ja jestem przeciwko takiemu gatekeepingowi, rozumiem, że czasem gry mają po to określony poziom trudności bo designer chce ci przez to coś przekazać i ja to szanuje w pełni ale z drugiej strony takie hurr durr soulzy mają być tylko dla nas, nie dla każuli to jest jedno wielki toksyczne pyerdolenie. 

Odnośnik do komentarza

No to spokojnie, w Sekiro bedziesz mogl sie odrodzic podczas walki, nie bedziesz mogl zepsuc postaci i grzebac w menusach, co dla nowych graczy jest skomplikowane itp. I w koncu ma byc podobno porzadny tutorial. Ale pokonywanie bossa z npc to jest przeciwko sensowi przechodzenia takiej gry, ktora polega w 99% na walce. 

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, mate6 napisał:

(...) IMO game design nie polega na robieniu tego, czego gracze chcą, tylko na robieniu tego co wiesz ze będzie dla nich dobre (...)

Dokładnie, dlatego mimo nieustannego ględzenia trugejmeów From dawało w Soulsach i BB możliwość przyzywania ziomeczków.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...