Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe.

  • Minusik 3
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, madhunt3r napisał:

Odnośnie VRR zauważyłem jeszcze na obecnej generacji gry które nie trzymały stabilnych 60fps na PS4 nie miały rwania ekfsniu tzw tearingu, a na xboxie było i obecnie wiemy ze valhalla na xsx ma bardzo duży tearing, wiec ps coś robi ze tego u nich nie ma. Dobry przykład cod warzone. Na ps nie ma rwania ekranu, a na xboxie spore. Ciekawe.

 

Musisz zaktualizować informacje ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, sajmon34 napisał:

 

@MatekDM

Ta a pokaz mi tv z vrr? 

Procz oledow. 

Jaki % graczy wykorzysta vrr? 

90% bedzie gralo z rwaniem obrazu. 

 

 

VRR wspiera każdy TV wyposażony w HDMI 2.1, to integralna część tego złącza. 

 

Tu więcej informacji

https://verdykt.pl/rtv/HDMI.2.1.co.trzeba.o.tym.wiedziec.przed.zakupem.nowego.telewizora,155

Odnośnik do komentarza

Jedna z rzeczy, które zawsze podobały mi się w konsolach, to właśnie brak rwania obrazu przy 30 FPS. Na kompie granie z tearingiem to zawsze był dla mnie objaw sadomasochizmu.

 

Nie żartujcie nawet, że w tej generacji trzeba będzie mieć jakiś specjalny telewizor, żeby nie doświadczać tego gównianego efektu :frog:

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, Square napisał:

Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K


Internal rendering resolution to nie to samo co output resolution - rozchodzi się tylko o kompatybilność odbiorników, widocznie uznali, że liczba osób korzystających z monitorów 1440p jest znikoma i zasoby potrzebne do dodania tej rozdzielczości nie są priorytetowe (Sony, jak i reszta producentów mają dokładne dane z każdej konsoli i odbiornika jaki był kiedykolwiek podłączony do niej).

Jeśli odzew będzie mały, wątpię aby kiedykolwiek dodali obsługę 1440p (jak będzie duży to prędzej czy później pewnie dodadzą, osobiście nie liczyłbym na to w krótkiej perspektywie). Trzeba pamiętać, że konkurencja korzysta z OS na bazie Windowsa, który od zawsze jest przygotowany na obsługę rozmaitych rozdzielczości, więc w ich przypadku ma to sens, nawet gdy liczba osób używających monitory 1440p jest bardzo niewielka.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, Square napisał:

W tym dużym FAQ co tu był linkowany było to info i braku przeglądarki.

 

Odnośnie rozdziałki to ogólnie dziwna decyzja, bo przecież sporo gier chodzi pomiędzy FHD a 4K.

 

No dokładnie, przecież nawet Demon's Souls jest w 1440/60, bo mnie tam wczoraj chłopaki wyjaśnili w CW, a tu takie coś - no dziwna sprawa. 

 

A, okej, Hendrix wyjaśnił sprawę. 

Edytowane przez Ludwes
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...