Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

Featured Replies

  • Odpowiedzi 25,2 tys.
  • Wyświetleń 1,9 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • O wlasnie, niektórzy zmieniają telefon co roku na kolejny klon Samsung Galaxy za 4 klocki, a ja będę się zastanawiał kiedy będzie ten najlepszy moment, by kupić konsolę, która wychodzi raz na 7 lat.

  • Przejebane będą teraz te rozprawki niektórych czy i za ile warto brać Pro konsolę, a za ile nie warto, a czy będą gry i czy ładna czy brzydka, a w ogóle jaka będzie stopa zwrotu z zainwestowanej złotó

  • Piękny jest, nie wiem o co chodzi   

Opublikowano
51 minutes ago, PiPoLiNiO said:

Co tam biedaki? W końcu macie prawdziwe 4K emoji41.pngb86d555bb887e8c1b3816385ce8439db.jpg

Czyli moja konsole ktora kupilem od scalpera moglbym pogonic dzisiaj z zyskiem :kekyayaya:

Opublikowano

No wrzucałem tu kiedyś przeceny o 1000 zł, to jest dokładnie to samo.

Opublikowano

No gruba sprawa,przecież na support Sony dzwonimy codziennie.

Ja to trzy razy na dobę , teraz jak będzie można robić zadania to co godzinę aby mieć "lepszy support":kekw:Dobrze,że Sony podniosło cenę konsoli to już 90% forum jej nie kupi,tym sposobem nikt nie będzie potrzebował wsparcia.:kekw:

Opublikowano

tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo.

Opublikowano

I nigdy nie chciej tam dzwonić ;) no chyba że dla Karolka teraz podwyższą jakość usługi :) 

Opublikowano

Ja z dwa razy dzwoniłem i nie mam pojęcia jak niby ma to działać. Normalny sygnał, odbiera typek i po sprawie. 

Opublikowano

Może to będzie support jak lata temu na NES gdzie agenci pomagali przejść grę i np. będą tłumaczyć jak wychylić gałkę do przodu :kekw:

Opublikowano

ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych.

Opublikowano
2 minutes ago, ASX said:

ma to działać w ten sposób, że użytkownicy z najwyższego tieru 4, czyli ci którzy kupili 4 gry w pelnej cenie na PSN i 128 rzadkich trofików, będą mieli pierwszeństwo połączenia gdy będą dzwonili na obsługę techniczną i nie będą musieli czekać w kolejce na połączenie. Niby nic wielkiego, ale graczom nie podoba się takie dzielenie klientów na gorszych i lepszych.

a niby jak to ma działać? Zsynchronizuje sobie numer telefonu z kontem PSN? :)

Opublikowano

nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane technologicznie

Opublikowano

Na początku połączenia automat spyta ile masz platyn, wdusisz 7, robot cię wyśmieje i cyk jesteś 50 w kolejce.

Opublikowano
Godzinę temu, ASX napisał:

tak właśnie się zastanawiałem, czy pojawi się ktoś kto będzie bronić tej decyzji i na Karolu, jak zwykle się nie zawiodłem. Powinieneś, jeszcze napisać że za jakość się płaci i jak się chce dobrego supportu to nie ma nic za darmo.

 

ja nawet wiedziałem kto to napisze :kekw: 

Opublikowano

To dobrze, że siedziałem cicho :obama: Jest to niby chujowe zagranie, ale takie które nie dotknie większości z nas, albo w ogóle nie będzie miało wpływu na polski support.

Opublikowano

Jak zadzwonię i powiem ze mam platyne w MGR:R i Sekiro to od razu wskoczę na kolejkę VIP :gigabeta:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.