Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

13 minut temu, grzybiarz napisał:

że w końcu konsole mają dyski SSD.

Jak wychodziła trwająca generacja, to SSD też nie było tak oczywistym wyborem jeżeli chodzi o PC bo ceny za (pipi) pojemności starczające na jedną grę i system kosztowały tyle co połowa konsoli, tak więc skończcie pierd.olić o tych SSD w PC bo od niedawna stały się standardem.  

Ale konsolowi bracia dziękują że testowaliście :cool: 

Edytowane przez Figuś
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, Square napisał:

Na Xboxie chyba jakiś inny standard jest. Na Pleju żaden ex tyle nie zajmuje, U4 i Spider-Man mają po ok 70 GB, pozostałe duże tytuły oscylują w okolicach 40-50GB.

 

Na premiere te xboxowe gry też zajmują około 40-50gb. Ale ich duży rozmiar wynika z tego że są często i bardzo długo wspierane, a to dodadzą jakiś tryb, jakąś nową mape i cyk po kilku latach robi się 120gb. 

 

Druga sprawa że jednocześnie Halo 5 i Gearsy spokojnie mogłyby zajmować mniej niż 100gb, ale developerzy nie optymalizują plików i nie przejmują się wielkością patchy, a powinni, ale to dotyczy 99% gier.

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

No i fajnie, że są wspierane, ale kilka mapek raczej nie zajmuje kilkadziesiąt GB danych. W sumie do U4 też mógłbym się przyczepić, bo aktualizacje sporo warzyły pomimo małych zawartości.

Gdzie te czasy, że patche na X360 zajmowały kilka MB, a instalki i aktualizacje na PS4 trwały chwilę. Ciekawe jak będzie na tej nowej generacji pod tym względem.

 

Obsługa SSD w nowych konsolach w końcu zminimalizuje ilość loadingów. Jest to chyba jedna z najlepszych zmian., tylko, żeby znowu gierki w standardzie nie osiągały jakichś zawrotnych rozmiarów na dysku.

Odnośnik do komentarza

no to się już musisz czepiać konkretnych developerów którzy którzy robią za duże patche, mimo że przy odpowiednim wysiłku i dodatkowej pracy w niemal każdym przypadku możliwe jest zmniejszenie rozmiaru gry. 

 

Ale developerom chyba zwyczajnie się nie opłaca ponosić dodatkowych kosztów, a i gracze chyba się do tego przyzwyczaili. 

 

Napisałbym o przykładzie jednej gry gdzie twórcy potrafili wypuścić łatkę, która zmniejszyła rozmiar gry ponad trzykrotni (!), ale posądzą mnie o propagande więc się wstrzymam. Szkoda że niema więcej takich developerów

 

 

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...