Skocz do zawartości

PlayStation 5 - komentarze i inne rozmowy

YETI

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, Pupcio napisał:

No ale robione pod tę generację

Już mi się na oczy rzuca, nie doczytałem (a raczej przeczytałem "porządnego" a nie "pod nową generację") :(

Ja pie,dolę, znów wyszedłem przed szereg i znów się wygłupiłem. Pozostaje tylko zaszyć się w norze i przełykać gorzkie łzy upokorzenia. 

i tak od 30 lat...

Edytowane przez Paolo de Vesir
53 minuty temu, Rozi napisał:

Tak, tak, a Killzone Shadow Fall, Infamous Second Son?

Mówiłem o multiplatformach. Nikt nie chciał stracić więc wydawano gry w rozkroku między generacjami. A co do exow sony to się nie wypowiem bo każdy z nich był dla mnie gówniany i nie skończyłem . Poza resogun to dopiero bloodborne. 

pojawiły się nowe szczególy na temat pilota do Playstation 5

Cytat

A Brazilian blog appears to have obtained the instruction manual for the PlayStation 5’s previously announced Media Remote, and the four previously unmarked buttons look to be for the following services: Netflix, YouTube, Spotify, and Disney+. Located on the bottom half of the controller, older promo shots had no icons on these buttons, but the manual clearly displays that they pertain to the aforementioned apps.

ps5-media-remote-playstation-5-2.origina

https://www.pushsquare.com/news/2020/09/ps5_media_remote_includes_netflix_youtube_spotify_and_disneyplus_buttons

5 godzin temu, beardo0 napisał:

Zdarza się :down:

Ja i tak później sprzedałem

Nie powiem jarałem się na początku, ale wszystko, w co grałem to Resogun, Contrast, Battlefield 4, Killzone Shadow Fall i Infamous Second Son

Więcej na Vicie grałem w tamtym czasie, bo bardziej mi pasowała

Nie potrzeba było tv i gry mi jakoś bardziej leżały oraz szczękę ciągle zbierałem z podłogi, że coś takiego jest możliwe na przenośnej konsolce

Ja kupilem ps4 dopiero na premiere wiedzmina 3. Z tym ze wtedy karta przetargowa byl brak wstecznej, teraz kiedy sytuacja jest klarowna  ie widze sensu czekac.

No chyba ze bedzie kosztowac naprawde 599 wtedy jednak zobacze ten sens 

6 minut temu, pawelgr5 napisał:

Ale serio ktoś nie umie na padzie włączyc netflixa czy tam przewinąć jednej sceny? Ja rozumiem, że sa casuale i trzeba im napisac na przycisku od czego co jest ale tacy ludzie chyba mają smart tv i osobnego pilota od tego.

Jeśli pilot będzie miał żyroskop to fajny ficzer. Mnie np. męczy obsługa Netflixa przez konsolę (pisanie tekstów), a fajnie byłoby mieć to na jednym sprzęcie.

51 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Mnie np. męczy obsługa Netflixa przez konsolę (pisanie tekstów), a fajnie byłoby mieć to na jednym sprzęcie.

A sprawdzałeś czy działa obsługa Netflix głosem? PS4 ma taką funkcjonalności więc może do aplikacji tak też zadziała. Na TV Sony z apka Netlfix ta funkcaj wyszukuje jak mówisz do pilota. 

1 godzinę temu, nero2082 napisał:

https://www.altchar.com/game-news/new-ps5-leaks-on-amazon-japan-suggest-november-20-release-afDQf6d2cK9r

mnj4jce5r7m51.jpg

ale oni mnie irytują tą ciszą :p życzę im żeby wszystko co mają leaknęło 

Nie trzeba było czekać długo na odpowiedź.

50323034032_d28b897a66_o.jpg

https://www.gamereactor.eu/source-playstation-5-to-adjust-plans-in-response-xbox-series-x-pricing/

Cytat

Yesterday was a big day in gaming, as Microsoft finally broke its silence with regards to the upcoming Xbox Series X launch, announcing a $499 recommended retail price, as well as a November 10 release date, the same day as the launch of the Xbox Series S.

While Sony has yet to respond and reveal the same crucial details about the two versions of the PlayStation 5, including one that doesn't have a disc-drive, we may have an early indication. A source who spoke anonymously to Gamereactor, and who has an overview of the situation, confirmed yesterday that when the Xbox Series X launch details were revealed, the PlayStation 5 was "considerably" more expensive.

Now, what that means is of course up for discussion, and no exact pricepoint was shared. For starters, it could be that the version without a disc-drive matches the Xbox Series X price, which could mean that the fully-featured console is either $50 or perhaps even $100 more expensive.

Of course, if there's anything we know about this entire process, from the initial reveal of both machines right up until today, it's that plans change, and Sony, who declined to comment when contacted, could course-correct and decide to take a bigger hit on each console sold by lowering the price to match that of the Xbox Series X.

That's all speculation, of course. What we do know, however, is that as of yesterday the PS5 was described to us as being "considerably" more expensive than its counterpart.

Make of that what you will.

Update: Such is the fast-moving nature of the business that we're already hearing reports from multiple sources that Sony has taken the decision to slash the price of the PS5 in response to the aggressive price point of the Xbox Series S and Xbox Series X.

Since writing up our original report, we've heard that Sony is considering pricing the discless PS5 at $399 and the premium edition of the PlayStation will match the Xbox Series X with a $499 price point.

Of course, take all of this with a pinch of salt until Sony confirms.

3 minuty temu, Figuś napisał:

Now, what that means is of course up for discussion, and no exact pricepoint was shared. For starters, it could be that the version without a disc-drive matches the Xbox Series X price, which could mean that the fully-featured console is either $50 or perhaps even $100 more expensive.

Mam nadzieję, że to zwykły bullshit. W takie coś to mi się nie chce wierzyć.