Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja bym chyba wolał wersję na ps5. Nie mam, ale domyślam się, że te dropy są głównie w open world i zupełnie nie przeszkadzające w grze. 

Walki z bossami są na zamkniętych arenach i tam powinno być betonowe 60fps. 

 

Ten digital foundry czasem ostro przegina z komentarzami, że jak dropi do 55fps, to już nie da się grać. :reggie:

 

Jak ktoś ma wątpliwości, to niech sobie odpali np. poradnik od cowboya i sprawdzi jak to strasznie dropi i jaka padaka i nie da się się grać (gra chodzi dobrze). 

Odnośnik do komentarza

Na PS5 po premierze zdarzały się zauważalne dropy, najczęściej właśnie w open worldzie, przy galopie i dynamicznej zmianie kierunków jazdy/ pracy kamerą, ale albo się przyzwyczaiłem i przestałem to dostrzegać w takiej częstotliwości, albo poprawili to w łatkach. Obstawiam to drugie. Nadal nie jest idealnie, ale już znacznie lepiej.

Odnośnik do komentarza

Sianie fermentu z tymi fpsami. Poczułem może lekkie dropnięcie na xsx przy teleportacji między ogniskami i to tyle. Nic, co miałoby psuć mi rozgrywkę a już na pewno przy walce. Jakim cudem wy w Bloodborne graliście albo inne Blighttown.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Mam wrażenie, przynajmniej na tym etapie początkowym że w DS4 nieco obniżył się poziom architektury leveli w danych miejscówkach. Nie ma już takich zakurwabistych skróciczków jak w poprzednich częściach, zwłaszcza w jedynce. Rzecz jasna ma to swoje uzasadnienie, albowiem świat uległ znacznemu powiększeniu, nie mniej jednak trochę mi tego brakuje, no chyba że będę to jeszcze odszczekiwał...

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Czezare napisał:

Mam wrażenie, przynajmniej na tym etapie początkowym że w DS4 nieco obniżył się poziom architektury leveli w danych miejscówkach. Nie ma już takich zakurwabistych skróciczków jak w poprzednich częściach, zwłaszcza w jedynce. Rzecz jasna ma to swoje uzasadnienie, albowiem świat uległ znacznemu powiększeniu, nie mniej jednak trochę mi tego brakuje, no chyba że będę to jeszcze odszczekiwał...

Skrótów raczej nie ma, ze względu na mnogość ognisk, figurek oraz ofc konstrukcje świata. 

Dla mnie to  2w1 bo masz otwarte tereny rodem z Wiedzmina oraz klasyczne zamczyska z DS1. 

Nie będzie spoilerem jeśli napisze, że po wejściu do stolicy się zbiera szczękę z podłogi i tu już jest bardzo Dark Soulsowo. Wszelakie kanały, katakumby, to również klasyczne korytarzyki. 

Myślałem, że już skończyłem Stolicę, uruchomiłem co trzeba, poszedłem na północ( mogli się bardziej przyłożyć do śniegu, który jest zwykła, białą teksturą, gdzie mu tam to zimy z RDR2), ale przypomniałem sobie o talizmanie, który zwiększa Krwawienie. Wlazłem na Youtube, zobaczyć gdzie go mogę znaleźć. Okazało się, że przegapiłem ogromną miejscówkę w stolicy. 

To jest jakiś obłęd, ta gra to moloch. 

W ogóle gdyby nie post z wczoraj w tym temacie, przegapiłbym zajebiste Volcano Manor, które dosłownie ominąłem jakiś czas temu. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Ta gra weryfikuje mnie i mój czas w kwestii gier video. 35h na liczniku, kryminał :( To również tytuł, który jak chyba żaden inny, przygniótł mnie skalą i tym jak jest ona jakościowa. Czuję, że chcę robić wszystko, wszędzie iść i to wszystko jest świetnej jakości, intrygujące, tajemnicze. Wymagające? No póki co (Akademia) raczej Soulsowy standard. Ohh Elden Ring - będzie się o tej grzr mówić latami. Ciekawe czy oni planują DLC? Xd Ten tytuł tego nie potrzebuje... 

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, czy na konsolach też, ale na PC ludzie zaczęli robić mega irytującą akcję. 

 

Jeden koleś wskakuje w jakieś miejsce, gdzie da się doskoczyć tylko na koniu. Drugi gracz wskakuje w to samo miejsce, zostawia czerwony znak i zostaje przyzwany. Nie zabijają się, tylko czekają na niebieskie fantomy, które nie są w stanie do nich doskoczyć, bo fantomy nie mogą przyzwać konia. Część odchodzi, ale spora część ginie przy próbie przeskoczenia urwiska. Zostawiasz tak grę na noc i zbierasz XP za free. :reggie:

Musiałem wczoraj wyłączyć niebieski pierścień, by nie być automatycznie przyzywanym do takich akcji. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...