Opublikowano 10 czerwca 20241 r Fajnie, że trochę gamifikują ten symulator - będzie faktyczne poczucie celu i "czegoś do roboty".
Opublikowano 21 września 20241 r Autor porównanie oprawy z poprzednią odsłoną MFS2020 MSF2024 MFS2020 MFS2020 MFS2024
Opublikowano 26 października 20241 r To chyba tego 2020 nie będę nawet zaczynał jak zaraz wychodzi upgrade. Ciekawe czemu w apce xboxa podaje taką datę premiery
Opublikowano 20 listopada 20241 r Rewelacyjna premiera. Grę ściągnąłem na szybkości, potem godzina pierwszego loadingu (który jest po prostu ładniej zakamuflowanym downloaderem pakietów jak w poprzednicze... czyli rzecz, której pozbycia się chciałem najbardziej) który według Asobo jest "całkowicie normalnym zachowaniem", potem już tylko zwieszka na etapie wklepywania danych i przy następnym odpaleniu gry stanie w kolejce do serwera, bo za dużo ludzi Jak tak ma wyglądać to całe POWERED BY CLOUD to ja się wypisuję. Straciłem ponad dwie godziny i zagrałem całe zero minut, gratulacje dla ekipy, super giereczkę żeście zmontowali.
Opublikowano 20 listopada 20241 r Mnie się udało trochę pograć, widać spory progres względem poprzedniej części, od oprawy po rzeczy do zrobienia. Fajnie, że dodali język polski dla pilotów, ale w samej grze akurat nic nie słyszałem. Polatałem trochę po Egipcie i Nowym Jorku, wygląda to naprawdę świetnie, ale widać było też rwanie obrazu. Niech się sytuacja trochę ustabilizuje z serwerami tylko. Dla takiej gry, gdzie dużo rzeczy dzieje się w chmurze, powinni jednak wcześniej zrobić jakieś open stress testy.
Opublikowano 24 listopada 20241 r Na konsoli jest gorzej niż w poprzedniczce. Co prawda jest duża poprawa w kwestii podłoża czy trawy z bliska. Jednak w miastach gra ma problem z wczytywaniem LOD budynków czy drzew, które często wyglądają jak na PSX. Gra ma też znacznie gorsze ustawienia obrazu ( których niestety nie można zmienić), i zamiast wysokiego kontrastu i świecenia HDR jak w edycji 2020, mamy mleko. Do tego gra wyraźnie bardziej szarpie.
Opublikowano 24 listopada 20241 r W dniu 20.11.2024 o 08:40, Moldar napisał(a): Fajnie, że dodali język polski dla pilotów Szkoda tylko że z translatora iwona. ja o dziwo nie miałem problemów - podoba mi się, że w koncu gra waży 50GB, a nia 600.
Opublikowano 24 listopada 20241 r czy te wszystkie ulepszenia miast itp co były w 2020 dzialaja tez w przypadku 2024? Na xboxie nie wiem jak to dociągnac hmm
Opublikowano 24 listopada 20241 r Autor Mogę się mylić, ale DLC z wersji 2020 nie działają z wersją 2024.
Opublikowano 24 listopada 20241 r World Update na razie nie ma do 2024. Natomiast DLC... Zawartość płatna jak samoloty z 2020 ma być dostępna w 2024 jeśli taką masz.
Opublikowano 22 grudnia 20241 r Skończył mi się game pass i nie zdążyłem zdecydować którą wersje wybrać 20 czy 24 🤔 w 20 lecąc wyświetlają się miejscowości a w 24 mimo zaznaczonych poi, miast to nie ma nic. Wyświetla mi jakiś car dealer, hospital itp wrr też tak macie ? Może trzeba kupić edycje za 500 żeby wyświetliło miejscowości xD
Opublikowano 2 grudnia2 gru Jaki jest stan gry na dzień obecny na xboxie? Chcemy z synem polatać trochę w tej grze na plejstejszonie a słyszalem, ze gra miala spore problemy z optymalizacją.
Opublikowano sobota o 20:404 dni Nie wiem jak na iks boksie ale na PS5 niektórzy skarżą się że ich czasami wywala z gry w Career Mode np po długim locie i podchodzeniu do lądowania oraz kołowaniu. Najwidoczniej trzeba czekać na nowy update, pewnie naprawią to szybko.Ja po świętach zaopatrzę się w taką nakładkę:Może być przydatne. Póki co nie chcę inwestować w jakieś dżojstiki lub inne zaawansowane kontrolery, pad z klawiaturką musi wystarczyć.
Opublikowano niedziela o 17:363 dni Żaden ze mnie simexpert ale gierkę kupiłem. Co ciekawe były to ostatnie sztuki w polskim Internecie za 309 zł. Po wyprzedaniu tych wszystkich 20 kopii, na olx cwaniaki wrzucili pudełka po 400 zł. Widzę, że gra wróciła do Empiku i Mediaexpert więc jakby ktoś się zastanawiał to pewnie ostatnia szansa.Co do samej gierki to niestety błędy się pojawiają. Próbowałem sobie pojedyncze misje i w jednej po uruchomieniu Boeing od razu pikował w dół bez szans na lot. Błędy w karierze też się zdarzają. Jeśli chodzi o grafikę to jest ładnie ale bez zachwytów (PS5 Pro). Klatki pływają jak oczka w rosole. Zazwyczaj w zupełnie losowych momentach. 60 fps w terenie a jak oglądasz samolot to spada do 20. Grałem w to jakiś czas temu na PC z gamepassa i na PS5 gra się przyjemniej, sterowanie dualsensem jest płynniejsze, łatwiej wyczuć samolot.Za free jest dlc z misjami ze Stranger Things ze śmigłowcem "Huey". Całkiem miłe i nie za trudne. Edytowane niedziela o 17:373 dni przez addhoc
Opublikowano niedziela o 18:023 dni A to z Boingiem to znany glitch. Boeing ma też problem z wyświetlaniem wnętrza kokpitu a co ciekawe Airbus już nie. Fajnie też że jest jakiś mini kreator postaci, gdzie możemy sobie custonizować naszego pilota lub pilotkę. O wiele lepsze rozwiązanie niż w SnowRunner gdzie nie było kreatora kierowcy i gra narzucała nam granie brodaczem.
Opublikowano wtorek o 17:521 dzień Wziąłem się za Career Mode. Szykuję się do egzaminu na pilota maszyn prywatnych powtarzając wszystkie treningi. Bez nauki sterowania nie ma co do tej gry podchodzić.Widać nogi, czyli jest dobrze! Jest też tryb TPP w chodzeniu i opcjonalnym eksplorowaniu pieszo kuli ziemskiej z buta Lot nad Lublinem. Tak właśnie, na lotnisku w Świdniku wyrabiam sobie licencję pilota. Detale otoczenia bardzo zgodne ze stanem faktycznym.
Opublikowano wtorek o 17:561 dzień No z tym sterowaniem to się nie zgodzę. Od początku kariery głos AI tłumaczy cierpliwie co trzeba robić by zaliczyć poszczególne lekcje. Za pierwszym razem może się nie udać ale spokojnie da się to ogarniać na bieżąco.Irytować może bardziej, że czasami po wylądowaniu nie pojawiają się kolejne kroki do zaliczenia i trzeba walić restart. Edytowane wtorek o 17:591 dzień przez addhoc
Opublikowano wtorek o 19:131 dzień Mi chodziło raczej o naukę podstaw obsługi sterowania aby ogólnie sobie radzić, nawet w innych trybach. Sesje treningowe są świetne, po pierwszej sesji (tej z utrzymaniem horyzontu w powietrzu) rozbiłem się po kilku sekundach zanim załapałem że pad był zsynchronizowany z wirtualnym wolantem i jego realny ruch i pozycja odpowiadały ruchowi i pozycji kontrolera samolotu w grzr. A ja sobie leżąc na sofie na boku zrobiłem nieświadomie nurkowanie pikując w dół niczym pilot Stukasa Wczoraj bez treningu chciałem zrobić sobie lot swobodny. Skończyło się na rozbiciu samolotu na końcu pasa startowego. Dlatego uwziąłem się na te licencje i tryb kariery.Ogólnie gierka jest super, muza cudna, uwielbiam takie ambienty w tle. Póki co jestem zachwycony, wygląda że MFS to taki SnowRunner tyle że samolotami, plus fakt że można łazić ludzikiem
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Podczas zdawania egzaminu na pierwszą licencję czyli PPL napotkałem na glitcha w momencie gdy musiałem zrobić Taxi czyli przemieścić samolot z pasa startowego na parking. Po kilku próbach egzaminu błąd powtarzał się, pozostało mi więc zresetowanie całej kariery i rozpoczęcia gry od nowa.Dopiero po drugim resecie kariery i przeniesieniu się z lotniska w Lublinie do jakiejś bazy w Yorkshire w Anglii udało mi się zdać licencję i wykonać pierwsze misje. Sterowanie padem, martwe strefy, czujność już sobie indywidualnie ustawiłem bo fabryczne ustawienia są mocno przegięte, zwłaszcza przy włączonym trybie gyro dla pada Gra jest lekko zbugowana póki co i wymaga co jakiś czas kombinowania, resetowania i powtarzania misji. Miałem też dwa razy przypadek że przy lądowaniu zablokował mi się hamulec w jednym z kół i nie mogłem normalnie kołować po pasie. Dopiero gdy otworzyłem przepustnicę na 100%, maszyna lekko ruszyła trąc lewym kołem po asfalcie i pomału dotarłem nią do finałowego punktu zadania.Liczę na jakiś update w najbliższym czasie, narazie gameplay to zachwyt połączony z lekką irytacją. Jestem cierpliwy i dość odporny na bugi, ale do czasu dopóki nie trafi się coś co bardzo wpłynie na postępy w grze. MFS24 szalenie mi się podoba i nie chciał bym gry zakończyć przedwcześnie bo coś się zjebało czy zablokowało.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 50 minut temu, SebaSan1981 napisał(a):Podczas zdawania egzaminu na pierwszą licencję czyli PPL napotkałem na glitcha w momencie gdy musiałem zrobić Taxi czyli przemieścić samolot z pasa startowego na parking. Po kilku próbach egzaminu błąd powtarzał się, pozostało mi więc zresetowanie całej kariery i rozpoczęcia gry od nowa.Dopiero po drugim resecie kariery i przeniesieniu się z lotniska w Lublinie do jakiejś bazy w Yorkshire w Anglii udało mi się zdać licencję i wykonać pierwsze misje. Sterowanie padem, martwe strefy, czujność już sobie indywidualnie ustawiłem bo fabryczne ustawienia są mocno przegięte, zwłaszcza przy włączonym trybie gyro dla pada Gra jest lekko zbugowana póki co i wymaga co jakiś czas kombinowania, resetowania i powtarzania misji. Miałem też dwa razy przypadek że przy lądowaniu zablokował mi się hamulec w jednym z kół i nie mogłem normalnie kołować po pasie. Dopiero gdy otworzyłem przepustnicę na 100%, maszyna lekko ruszyła trąc lewym kołem po asfalcie i pomału dotarłem nią do finałowego punktu zadania.Liczę na jakiś update w najbliższym czasie, narazie gameplay to zachwyt połączony z lekką irytacją. Jestem cierpliwy i dość odporny na bugi, ale do czasu dopóki nie trafi się coś co bardzo wpłynie na postępy w grze. MFS24 szalenie mi się podoba i nie chciał bym gry zakończyć przedwcześnie bo coś się zjebało czy zablokowało.Ja grałem na premierę i było tak samo. Łatanie bugów bardzo wolno im idzie. Ale generalnie jak już działało to fajnie się grało.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.