Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

Mogliby jeszcze TP i WW dorzucić, tyle miejsca się zmarnuje :)

No właśnie miałem o tym pisać :D. Mogliby coś dorzucić na kadridża :).

10 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Może przeczytaj jeszcze raz co wrzucił Rozi:Cell:

 

W ogóle to tasowanie się wagą gierki xdd 

Tak sobie przecież żartowaliśmy :P. 

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, roivas napisał:

Ciekawe czy będzie to w Zelda z fajnymi bossami, przedmiotami i dungeonami, czy znowu BotW.

 

Pewnie dojdą koleje runy, może znowu 4, w bossów wierzę, że będą lepsi, a dungeony? Nie wiem, co oni znowu wymyślą, ale wątpię w klasyczne dungeony jak w starych Zeldach. Raczej będzie coś oryginalnego, tym razem w liczbie większej, niż 4, obstawiam mniejsze dungeony w liczbie, pomiędzy 8-12 i coś na wzór świątyń jak w BOTW.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, zdrowywariat napisał:

 

Pewnie dojdą koleje runy, może znowu 4, w bossów wierzę, że będą lepsi, a dungeony? Nie wiem, co oni znowu wymyślą, ale wątpię w klasyczne dungeony jak w starych Zeldach. Raczej będzie coś oryginalnego, tym razem w liczbie większej, niż 4, obstawiam mniejsze dungeony w liczbie, pomiędzy 8-12 i coś na wzór świątyń jak w BOTW.

 

Już to kilka razy mówiłem i każdy na mnie psy wieszał, ale w BotW zabrakło mi wszystkiego za co lubię Zeldę. Dlatego jestem ciekawy czy to będzie zwyczajna kontynuacja czy naprawia kilka błędów. Bo niszczenie się broni jest mechaniką dyskusyjną,  ale powtarzalność przeciwników i miejscówek i ich średni charakter to raczej fakt dla tych co ochłonęli od 2017 roku.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, roivas napisał:

 

Już to kilka razy mówiłem i każdy na mnie psy wieszał, ale w BotW zabrakło mi wszystkiego za co lubię Zeldę. Dlatego jestem ciekawy czy to będzie zwyczajna kontynuacja czy naprawia kilka błędów. Bo niszczenie się broni jest mechaniką dyskusyjną,  ale powtarzalność przeciwników i miejscówek i ich średni charakter to raczej fakt dla tych co ochłonęli od 2017 roku.

 

Zgadza się, jest co poprawiać, ale to co zaoferowała wystarczyło, żeby przyćmić niektóre wady. I tak bez większości nudnych sidequestów było granka co nie miara, a ten z wioską był kozak, DLC2 też fajne. Jeśli oni to wszystko poprawią, co ludziom nie pasowało to będzie sztos. Liczę też na wolniejsze niszczenie się broni, automatyczne przełączanie się i jakiegoś kowala, który za opłatą będzie reperował oręż. Mają fundament do tego, żeby przebić BOTW. I mieli ponad 5 lat, czy coś może pójść nie tak?

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...