Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake


Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, smoo napisał:

 

 

A co sądzicie o filmiku z Epilogu? Kto to według was był?

 

 

Łapska wyglądają na męskie, ale tyłek jest wybitnie kobiecy, więc strzelam, że to

 

Jill. Na stole leży nawet ta przestrzelona przez Nikolaia próbówka z odtrutką na T-Virusa, dlaczego Chris czy ktokolwiek inny miałby ją mieć?

Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, aux napisał:

Kurde, ten smutek gdy wpadnie platyna i nie masz co robić w grze :(

 

33KHpZ0.jpg

Chociaż nie, odpalam jeszcze raz! :)Zostały mi dwa czasochłonne rekordy dotyczące ubicia określonej liczby zombie. A potem wezmę się za jakiegoś starszego Residenta, może CV, RE5 albo Revelations 2? Nie jest źle.

Miałem to samo dlatego po zdobyciu platyny jeszcze dobre 6h grałem na inferno probując zabić nemesisa na różne sposoby i speedrunować inferno bez rocket launchera , robiąc dodge co chwile jakby grając w soulsy.

Fajnie by było gdyby jakieś dlc fabularne dodali :)

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Josh napisał:

 

Łapska wyglądają na męskie, ale tyłek jest wybitnie kobiecy, więc strzelam, że to

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Jill. Na stole leży nawet ta przestrzelona przez Nikolaia próbówka z odtrutką na T-Virusa, dlaczego Chris czy ktokolwiek inny miałby ją mieć?

 

 

colory lapska i worek wskazuja raczej na Chrisa. tylek pewnie jakis kolejny americas ass jak z avengers

nastepna mam nadzieje code veronica. juz dwa remaki maja wiadomosci od mia chrisa wiec wypada dac jakies zakonczenie.

 

ps.

EU-eDBGU4AAl6VQ?format=jpg&name=medium

Edytowane przez Gattz
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Garstka wrażeń ode mnie:

  • Otwarcie gierki... :obama: W tym elemencie remake spokojnie przebija oryginał;
  • Daleko mi do bycia psem na grafikę, ale nie rozumiem zachwytów nad oprawą wizualną - masę elementów psuje ogólny odbiór. W mojej ocenie RE2 wypada tutaj dużo lepiej;
  • Nowa Jill jest naprawdę spoczko (bardzo fajny głos);
  • Nowy Nemesis też jest fpytkie;
  • Nowy Carlos...

S8SHJoA.jpg

 

Gram czymś takim :dynia::dynia::dynia:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Nie no, przełącz szybko na defaultowy fryz ala Szopen. Carlos wymiata ale tylko w tamtym fryzie :)

 

Grafikę robi aberracja chromatyczna i rewelacyjne oświetlenie naszej postaci. Niby nic nowego, ale wykonanie tego strasznie mi się podoba. Podchodzisz do źródła światła i widzisz jak naturalnie światło oblewa naszą postać. Oddalasz się i powoli zanika. Nawet miałem zabawę szukając takich miejsc typu ogień, mocne lampy itp.

Odnośnik do komentarza
36 minut temu, aux napisał:

Nie no, przełącz szybko na defaultowy fryz ala Szopen. Carlos wymiata ale tylko w tamtym fryzie :)

 

Grafikę robi aberracja chromatyczna i rewelacyjne oświetlenie naszej postaci. Niby nic nowego, ale wykonanie tego strasznie mi się podoba. Podchodzisz do źródła światła i widzisz jak naturalnie światło oblewa naszą postać. Oddalasz się i powoli zanika. Nawet miałem zabawę szukając takich miejsc typu ogień, mocne lampy itp.

 

Dokładnie tak samo robiłem i napawałem oczy za każdym razem jak widziałem jakieś konkretne źródło światła. W ogóle dzięki oświetleniu ta grafika sprawia 100 razy lepsze wrażenie. Szpital normalnie byłby nudny i sterylny, ale dzięki światłu dogasających lamp albo wpadającej przez okno łunie światła księżyca daje niesamowicie klimatyczny efekt. 

 

4 minuty temu, stoodio napisał:

Efekt ognia w tej gierce jest mistrzowsko skopany - unikam jakiejkolwiek interakcji, gdyż od samego patrzenia oczy krwawią...

 

 

Dziwne tym bardziej, bo przecież w RE2R ten efekt wygląda przezajebiście. Płonący Birkin po strzale z granatnika to jedna z najładniejszych rzeczy jakie widziałem w grach od dawna :obama:

Odnośnik do komentarza

Teraz rozumiem dlaczego np. na ulicach miasta jest tylko po kilka zombie. Wystarczy przypomnieć sobie 

Spoiler

akcję w szpitalu i te poklatkowo poruszające się zombie w większej grupie podczas obrony Jill i Tyrella

 

I wtedy widać, że silnik nie radzi sobie z większą ilością modeli na raz. Nie czekiwałem, że ta gra będzie jakimś sandboksem ale miasto mogłoby być ciut dłuższe. Chociaż gra nadal jest solidnym RE i wciąż przyjemnie się gra. Carlos akceptowalny tylko w wersji Rambo bo ten stylizowany na oryginał wygląd z pre-orderów to jakiś żart.

Odnośnik do komentarza

Ogólnie to z tym czasem gry nie ma tragedii. Robiłem dzisiaj speedrun z bazooką na easy i... kampania zajęła mi więcej czasu niż speedrun RE2 na hardzie bez opcjonalnych broni :obama: Wiadomo, że jak już się dojdzie do wprawy, to będzie to szło ciut szybciej, ale i tak nie widzę tego, żeby jakiś mistrz miał machnąć całość w 30 min. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, aux napisał:
  Pokaż ukrytą zawartość

Sakwy leżą obok skrzyni, gdzieś na biurku albo na półkach, poszukaj. Reszta jest w skrzyni - monety, bronie, poradnik Chrisa.

 

a powiedz mi jak to się ma do Carlosa i wytrychu czy też sakiewek? On też dostanie sakiewki i monety? A jeśli wytrych też to czy jak zgarne nim w  szpitalu wszystkie itemki do dla Jill nic nie zostanie czy można je skitrać dla niej w skrzynia?

 

 

Pytam bo chcę się pobawić z tymi rekordami trochę.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, tukan napisał:

 

  Ukryj zawartość

a powiedz mi jak to się ma do Carlosa i wytrychu czy też sakiewek? On też dostanie sakiewki i monety? A jeśli wytrych też to czy jak zgarne nim w  szpitalu wszystkie itemki do dla Jill nic nie zostanie czy można je skitrać dla niej w skrzynia?

 

 

Pytam bo chcę się pobawić z tymi rekordami trochę.

 

  Carlos dostaje wszystkie monety, sakiewki, bronie i książeczkę do uników, ale bez wytrychu. Wszystkie przedmioty jakie zdobywa i trzyma w skrzyni należą do niego i nie przechodzą do skrzyni Jill

 

Btw, jestem na posterunku w trybie Inferno. Bez bazooki oraz pozostałych ułatwiaczy jest ciężko, Nemesis zapiernicza jakby miał w dupie zamontowaną rakietę i zabija jednym hitem (!). Trzeba naprawdę dobrze ogarniać uniki i celnie sadzić headshoty, a granaty zostawiać wyłącznie na boss fighty. Maszyn do zapisywania stanu gry faktycznie jest mniej, ale przynajmniej zostawili te najważniejsze (czyli przed bossami i innymi hardkorowymi akcjami). Zginąłem już ze 100 razy, ale gra się fpytę :shotgun:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, MEVEK napisał:

Ale po co rollowac, unikac, skoro mozna kosic z bazooki ?

Takie pytanie jest zwyczajnym spamem. Wyzwanie jest esencją gamingu i nie wszyscy chcą korzystać z rakietnicy. Ja przeszedłem Nightmare klasycznie, ktoś inny będzie chciał zrobić Inferno S, bo umówmy się - przejście gry z rakietnicą, to nie przejście jej ze wspomagaczem, ale z cheatem. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dokładnie. Nie będę ściemniał, sam zrobiłem platynę z tymi cheatami (jak zresztą 99.9% graczy), ale pozostawiło to u mnie tak wielki niesmak, że teraz próbuję swoich sił grając legitnie. Raz, że to spore wyzwanie dające ogrom satysfakcji, a dwa że grając bez gadżetów ze sklepiku (zwłszcza na Nightmare i Inferno) po prostu pyka się mega przyjemnie, a gameplay wchodzi na nowy taktyczny poziom. Teraz już trzeba liczyć się z KAŻDYM wystrzelonym pociskiem, czyścić lokacje ze wszystkiego i perfekcyjnie ogarniać roll - sama frajda :obama:

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Nyu napisał:

To nie za darmo, skoro musisz ogarniać unik.

"ToNiEzAdArMoSkOrOmUsIsZoGaRnIaCuNiK"

tia moze jeszcze nie za darmo skoro ammo z magazynku znika

skoro nie rozumiesz to wyjasnie ze mialem na mysli ze jesli ogarniasz rzecz A to nie musisz ogarniac rzeczy B bo zrobienie rzeczy A daje tez rzecz B

jak zrobisz perfect unik to jill sama wyceluje na weakpoint i to w slow motion

Odnośnik do komentarza
W dniu 8.04.2020 o 18:05, aux napisał:
  Pokaż ukrytą zawartość

Sakwy leżą obok skrzyni, gdzieś na biurku albo na półkach, poszukaj. Reszta jest w skrzyni - monety, bronie, poradnik Chrisa.

 

Ok coś jest nie tak, bronie i monetki są od razu w grze a sakiewki brak, sprawdziłem różne save i nic. Chyba że dostaje się je tylko w trybie hardcore.

 

 

Edit 

 

Odpaliłem hardcore i leżały koło pierwszej skrzyni

Edytowane przez tukan
Odnośnik do komentarza

Final boss na Inferno bez cheatów. Fatalnie zaprojektowana walka, wystarczy zgarnąć w pysk kwasem (nie jesteś w stanie tego przewidzieć) i najlepszy speedrun zostaje położony na łopaty. Oczywiście trzeba go pokonać no damage, bo jakiekolwiek szturchnięcie Jill kończy się natychmiastowym zgonem 

 

 

 

 

 

pwTnOYW.jpg

 

Edytowane przez Josh
  • Plusik 4
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...