Skocz do zawartości

The Medium


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, kubson napisał:

Tak jak pisałem wcześniej, kolejne gowno od bloobera, a ludzie się łudzili ze będzie walka i coś jeszcze xd 

Akurat, że wydają kolejnego przeciętniaka to po tym co widziałem, specjalnie się nie dziwię. Dziwi mnie za to co innego. To jest totalna stagnacja. Ile te typy już zrobiły tych symulatorów chodzenia? 5? Wszystko na jedno kopyto, czasami coś tam dodadzą/ uda im się, ale to wygląda jakby bali się wyjść ze swoich schematów. Ciekawe czy ich kolejne gry nadal będą z tego samego gatunku, czy jednak ktoś powie: hej, a może spróbujemy czegoś nowego? Gdyby chociaż byli mistrzami w tym co robią. Patrząc na ich produkty, są zwykłymi rzemieślnikami zamkniętymi w swoim świecie.

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Ukukuki napisał:

Jak się czują dobrze w tym co robią to niech tam zostaną. Każde studio zamyka się na pewne schematy w których dobrze się czuje. 

Nie no jasne, jak się dobrze czują to niech dalej robią takie gierki tylko to już jest ich któraś z kolei gra i fajnie jakby w końcu zrobili coś naprawdę, naprawdę dobrego. 

Odnośnik do komentarza

Gusta i guściki. Niektórzy pewnie lubią tego typu produkcje więc firma odpowiada na ich zapotrzebowanie. Może w politykę GP wpisane jest posiadanie tego typu produkcji więc jeżeli nawiązali ściślejszą i dłuższą współpracę, to obu firmom to odpowiada. Zrobienie dobrego systemu walki z przeciwnikami może przerastać ich zdolności oraz możliwości finansowe. Nie wiem. Może lepiej niech robią to, co im dobrze wychodzi. Ja nie chciałbym aby wyszedł z tego kolejny Vampir czy The Sinking City - tj. fajna historia ale skiepszczony system walki.

Odnośnik do komentarza
10 minut temu, Elitesse napisał:

Gusta i guściki. Niektórzy pewnie lubią tego typu produkcje więc firma odpowiada na ich zapotrzebowanie. Może w politykę GP wpisane jest posiadanie tego typu produkcji więc jeżeli nawiązali ściślejszą i dłuższą współpracę, to obu firmom to odpowiada. Zrobienie dobrego systemu walki z przeciwnikami może przerastać ich zdolności oraz możliwości finansowe. Nie wiem. Może lepiej niech robią to, co im dobrze wychodzi. Ja nie chciałbym aby wyszedł z tego kolejny Vampir czy The Sinking City - tj. fajna historia ale skiepszczony system walki.

Czytałem wywiad z tym ich prezesem i w ogóle to chciał kiedyś kręcić filmy i pewnie dlatego te gierki mają taki niby filmowy charakter oparty głównie na historii a nie gameplayu. Poza tym tam mają w planach jakieś filmy czy seriale na podstawie swoich ip więc nie spodziewam się zmiany profilu. 

W każdym razie w tym filmiku df linneman twierdzi, że to najlepsza gra bloobera (chociaż może nie ma co się tym sugerować bo on jara się jakimiś kiszkami na 3do).

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, marcinwks napisał:

Akurat, że wydają kolejnego przeciętniaka to po tym co widziałem, specjalnie się nie dziwię. Dziwi mnie za to co innego. To jest totalna stagnacja. Ile te typy już zrobiły tych symulatorów chodzenia? 5? Wszystko na jedno kopyto, czasami coś tam dodadzą/ uda im się, ale to wygląda jakby bali się wyjść ze swoich schematów. Ciekawe czy ich kolejne gry nadal będą z tego samego gatunku, czy jednak ktoś powie: hej, a może spróbujemy czegoś nowego? Gdyby chociaż byli mistrzami w tym co robią. Patrząc na ich produkty, są zwykłymi rzemieślnikami zamkniętymi w swoim świecie.

 

9 godzin temu, Ukukuki napisał:

Jak się czują dobrze w tym co robią to niech tam zostaną. Każde studio zamyka się na pewne schematy w których dobrze się czuje. 

 

31 minut temu, Czoperrr napisał:

Niech robią to co lubią i to w czym czują się dobrze. Pójście w horrory było dobrą decyzją po Basement Crawl. Nie wymagam od Atlusa by zaczęli robić FPP, a od iD Software by wzięli się za platformówki.

 

Gdyby wszyscy tak myśleli to Guerrilla ciągle klepałaby Killzone'y i nie dostalibyśmy zajebistego Horizona :reggie:

Ostatnio jeden z naszych rodzimych developerów też wyszedł poza swoją celowniczkową strefę komfortu i zrobił całkiem niezłego FPSa w uniwersum Terminatora (jasne, czuć braki budżetowe, ale ogólnie to udana produkcja i może ich następny projekt zahaczy o zielone na meta). :notbad:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Wredny napisał:

Gdyby wszyscy tak myśleli to Guerrilla ciągle klepałaby Killzone'y i nie dostalibyśmy zajebistego Horizona :reggie:

 

Tylko Guerilla wyszli z wysokiego pułapu, a Bloober wciąż widać, że się jeszcze rozwija. Jeśli przy następnej grze zdobędą się na odwagę i spróbują czegoś nowego to kto wie, może nauczeni doświadczeniem lat poprzednich, zahaczą o zielone. Tak czy inaczej, będzie sprawdzane The Medium, bo zima to idealny czas na horrory.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Faka napisał:

Ale jakby dali combat w tym Medium, to śmiem sądzić, że wyszło by im to na dobre, jakby tak przysiedli się do tego systemu, po prostu chodzi o ewolucję w studiu, a nie ciągle siedzieć w stagnacji i się nie rozwijać, po to są wyzwania, co by je realizować. 

 

Rozumiem Twój punkt widzenia jednak oni przez rozwijanie się mogą pojmować coś zupełnie innego ;) Ogarnianie grafiki, czy pisanie gier pod nowe sprzęty, implementacje jakiś nowych rzeczy. Może combat jest dla nich za trudny, nie wiem. Studio odpowiedzialne za Sinking City siedzi w Sherlocku Holmsie i co jakiś czas wypuszcza produkcje podobnego typu, inne studio gierki typu Amnesia itp itd. Chyba nie powinniśmy za dużo po nich oczekiwać aby potem nie być zawiedzionym. Sam staram się nie ogladać zapowiedzi, nie czytać za dużo o tytułach aby móc samemu się przekonać czy gra jest coś warta. W przypadku Medium na nic się nie nastawiałem - oczekiwałem, że będzie dobry klimat, psychologiczny horror itp. Podobnie w BWP. Tam nawet zaskoczyłem się, że udało im się zrobić tak dobrą produkcję bez strzelania czy innej walki.  

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał:

 

Tylko Guerilla wyszli z wysokiego pułapu, a Bloober wciąż widać, że się jeszcze rozwija. Jeśli przy następnej grze zdobędą się na odwagę i spróbują czegoś nowego to kto wie, może nauczeni doświadczeniem lat poprzednich, zahaczą o zielone.

 

Dlatego w swojej wypowiedzi przywołałem również Teyon, które do tej pory było znane z crapowatych celowniczków - podobny pułap, co bloober. 

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Wredny napisał:

 

Dlatego w swojej wypowiedzi przywołałem również Teyon, które do tej pory było znane z crapowatych celowniczków - podobny pułap, co bloober. 

No nie porównujesz teraz gierki studia max 5/10 do bloobera. Chyba trochę przesadzasz. To raczej oni powinni dążyć do ich jakości a nie odwrotnie. Bloober to jednak takie 7/10 i tyle. Widać formuła im pasuje. 

Ciekawe czy ekipa od Hellblade jednak będzie bardziej ambitna w zmianach gameplayu. Mam nadzieję, że tak. 

Edytowane przez lpcl
Odnośnik do komentarza
19 minut temu, messer88 napisał:

IMO to Vampyr bez upośledzonej walki byłby lepszą grą. 

No ta walka, nie dałem rady w to grać przez ten pokraczny kombat system. Normalnie jak dwóch żuli napierdalających się o ostatniego łyka z butelki. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...