Jump to content

The Medium


Frantik

Recommended Posts

2 godziny temu, XM. napisał:

Zrobią tym razem gameplay?

Patrzac na to kogo szukają (min. Combat Designer) to kuryła musi być fajt a jak jest fajt to jest gameplay. C'nie :cool2: bo jakby szukali QTE Ryo Hazuki Shenmue designera to wtedy byłby to temat dyskusyjny.  A tak na poważnie to ja kibicuje tej grze i trzymam kciuki :wub:

https://www.skillshot.pl/users/2435

No i fajny easter egg dla tych którzy śledzili temat Bloobera na forumingu N+ w latach 2004-2006 (ha! byłem tam nawet wtedy moderatorem i miałem za to dymy z Fenixem tutaj na PE bo w tamtym okresie też i tutaj byłem moderatorem :whistling:no ale w końcu się dogadaliśmy i N+ jak i PE były moim forumkowym domem) Dawno dawno temu miał się pojawić horror o nazwie - Sadness - na Wii od polskiego studia (Bloober jeszcze wtedy nie istniał a firma zwała się NIBRiS) ale nikt w to nie wierzył. Wszyscy (no ok prawie wszyscy) swego czasu wyśmiali tą grę na etapie pre produkcji (nawet nie tyle co sama grę co po prostu gadki w stylu "i tak Wam się nie uda" "nie macie najmniejszych szans zrobić gry na konsole N" etc. Może to klątwa hejterów a może ówczesny przerost formy nad treścią w każdym bądź razie Sadness na Wii nigdy się nie pojawiło. Jednak dzisiaj "gra" powróciła właśnie jako easter egg. 

 

"W małopolskim lesie nagle pojawił się Hotel Cracovia, do którego udaje się nasza główna bohaterka. Do budynku zwabił ją tajemniczy człowiek (grany przez Marcina Dorocińskiego), którego, jak nietrudno się domyślić, Marianne tam nie znajduje. Bohaterka będzie doznawać przeróżnych wizji, a na ekranie pojawi się wkrótce Sadness – jednoręka dziewczynka ubrana w grafitową sukienkę (którą możecie znaleźć również na oficjalnej stronie produkcji, gdzie zaprasza do zapisania się do newslettera). Od niej dowiadujemy się co nieco o przeszłości mrocznego miejsca"

Ot taka ciekawostka z dawnych lat :cool2:

Edited by Ryo-San
Link to comment

Wskakuje na radar szybciutko. Zwiastun był kozacki, ręka Akiry im na pewno nie zaszkodzi (już ta muzyczka powodowała silne skojarzenia z Silent Hillem), szczerze trzymam kciuki za to, żeby Polaki zrobiły kozak qurła horror.

  • Upvote 3
Link to comment

Jestem zaintrygowany tym zwiastunem. Co prawda jestem pi.zda jeżeli chodzi o granie w horrory bo po P.T do dzisiaj mam traumę, ale gra osadzona w Krakowie. Zazdroszczę na potęgę, całe życie mi się marzy, żeby jakieś studio zrobiło grę we Wrocławiu :D

 

Rozwala mnie nazwa tego studia :D

Link to comment

Chciałbym, żeby gierka okazała się duchowym spadkobiercą Silent Hilla, ale to jednak Blober, więc lepiej nie robić sobie zbyt dużych nadziei. Najwyżej rzucę się na sam soundtrack, strasznie stęskniłem się za muzyką Yamaoki :(

Link to comment
40 minut temu, Nemesis napisał:

Toporności z klasycznych SH już chyba nie ogarnę po latach.

 

Czy ja wiem czy to była aż taka toporność? Postacie biegały dość żwawo, choć oczywiście brakowało im zwinności bohaterów nowych rimejków Residentów. Walka zaś opierała się na schemacie: lock na przeciwniku pod jednym przyciskiem i atak pod drugim, trzymaj aż pokrak padnie, podejdź, dobij i powtórz na następnym. No trochę drewno, acz mniej niż walka w takim np. Forbidden Siren. W SH4 próbowali nieco rozruszać formułę, dodając ataki ładowane, ale chyba nikt za bardzo tego nie używał, a i dla mnie było to zbędne udziwnienie :yao:

Edited by Frantik
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Horrory to nie moja bajka. Damka P.T. nie skończyłem nawet na YT. Po trailerze mnie nie porwało. Zapowiedź w najnowszym PE sprawiła jednak, że bardzo zainteresowałem się tym tytułem. Jakiegoś rodzaju split screen, inspiracje dziełami Beksińskiego, Weronika Rosati i Marcin Dorociński w obsadzie. 

 

Medium.jpg

 

Cytat

– To jest zupełnie nowa gra, dostaliśmy niedawno amerykański patent na ten sposób rozgrywki… to jest jeden wielki badawczo-rozwojowy projekt, którego obecne konsole zwyczajnie nie pociągną. Ludzie często nas pytają: „jak to nie pociągną, przecież są gry ze split screenem?”… no tak, tyle że najczęściej to jest ta sama mapa. My tutaj renderujemy dwie gry w tym samym czasie. Nasz patent polega na tym, że mamy jednego bohatera, który posiada dwa lub więcej awatarów w różnych środowiskach.

źródło

Edited by Aleks
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...