Skocz do zawartości

Ratchet and Clank Rift Apart


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

Z tą grafiką Ratcheta to jest tak: woow, to wygląda jak bajka pixara! Poł godziny później myślisz: to wygląda jak bajka pixara, tylko dlaczego nie mam opadu szczeny co 5 minut.

Może dlatego że do tego trzeba czegoś więcej. Cały czas gra u mnie leży po reunionie złoli, nie wiem czy to koniec czy połowa gry, ale ciągle odsuwam powrót do niej.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
Teraz, Paolo de Vesir napisał:

Powiem jedno - efekty towarzyszące biegowi po ścianie są orgamiczne. :fsg: Metalicznie klikanie z głośniczka i delikatne wibracje pada, pyszne to. 

Nie wiem czy znasz te tip, ale jak masz te broń pikselową to lekką przycinij ten spust co strzelasz. Będzie muzyczka lecieć.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Donatello1991 napisał:

Nie wiem czy znasz te tip, ale jak masz te broń pikselową to lekką przycinij ten spust co strzelasz. Będzie muzyczka lecieć.

 

sprawdzę, dzięki :lapka: Na razie dopiero drugi świat.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Powiem Wam, że jak na jedną z najlepiej wyglądających gier w tym roku twórcy naprawdę postarali się to ukryć. Nim mnie zlinczujecie posłuchajcie:

 

Domyślnie gra ma ustawioną ziarnistość ekranu na 10 i włączoną aberację chromatyczną co sprawia, że jest naprawdę, ale to naprawdę rozmydlona na krawędziach. Doperio po wyłączeniu obu tych efektów widzę to co powinienem był widzieć od samego początku - naprawdę ogromny plaskacz należy się ludziom z Insomniac, bo gdybym nie szperał co jest nie tak pewnie żyłbym w przeświadczeniu, że gra graficznie jest najwyżej poprawna. Teraz w trybie wydajności gra jest ostra.

Odnośnik do komentarza

Nie no, po krótkim przyzwyczajeniu w 4K/30 ta gra wygląda teraz nie dobrze, wygląda wykurwiście. Sieknę sobie calaczka coś czuję, bo trofki wpadają gęsto i nie wydają się być trudne. W dodatku wszystko za jednym posiedzeniem.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Schranz1985 napisał:

Gra jest banalna.
Ciężko zginąć a w pewnym momencie dostajesz mapę skarbów więc wszystko sobie znajdziesz bardzo szybko i bez yt.

 

Jest łatwo, to prawda, ale czekają mnie teraz dwie długie i wymagające gry (TLOU2 i DS), więc maraton z grami Insomniac dobry na odstresowanko.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 25.11.2021 o 01:06, Paolo de Vesir napisał:

Domyślnie gra ma ustawioną ziarnistość ekranu na 10 i włączoną aberację chromatyczną co sprawia, że jest naprawdę, ale to naprawdę rozmydlona na krawędziach. Doperio po wyłączeniu obu tych efektów widzę to co powinienem był widzieć od samego początku - naprawdę ogromny plaskacz należy się ludziom z Insomniac, bo gdybym nie szperał co jest nie tak pewnie żyłbym w przeświadczeniu, że gra graficznie jest najwyżej poprawna. Teraz w trybie wydajności gra jest ostra.

 

Dlatego ja zawsze wyłączam te wszystkie "dodatki" graficzne typu ziarno itd. (w Spidermanie też były takie opcje). Po co rozmycie w ruchu, jeśli gram w 60fps? Głębia ostrości też mi się nie podoba. I tak jest opad szczeny ale głównie w tych lokacjach zamkniętych/liniowych, w tych otwartych jest różnie ale i tak petarda :obama:

Odnośnik do komentarza

Ja przeskoczyłem na 30 klatek, bo jednak RT i ostra rozdzielczość. No co tu dużo mówić, ta gra wygląda tak że słowa nie są w stanie tego oddać, a mówimy o początku generacji. Masakra, na pewnym etapie jesteśmy w zaciemnionym pomieszczeniu to dłuższą chwilę bawiłem się światłem i tym jaki rzuca cien. :obama:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Square napisał:

Nie no bez przesady, 95% rzeczy wpada samo.

 

Wg. zegara w konsoli poświęciłem tej grze 34h (realnie pewnie 20h) i niestety mam ten sam problem co ze Spider-manem czy Blasphemous - pętla gameplayowa stoi w miejscu praktycznie  od samego początku, w dodatku mamy też potężny recycling przeciwników. W pewnym momencie miałem już mocny przesyt i chciałem rzucić wszystko w diabły i rushować fabułę, ale znajdźki były łatwe, a poradnik był na wyciągnięcie ręki, więc skończyłem platynę.

 

Więc tutaj mam ten sam problem co z pająkiem z 2k18 - recycling, powtarzalność i brak progresu, co sprawia, że Ratcheta wykreślam z listy kandydatów na GOTY 2021.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...