Skocz do zawartości

Gran Turismo 7


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Jak widać po poście powyżej niektórzy robią to dobrze. Zobaczymy czy w wersji PSVR GT7 dodadzą naturalny odbiór prędkości.

 

Dlatego właśnie liczyłem że w GT7 wreszcie dodadzą ten świetny bajer zastosowany w Project Cars 2.0

 

Nie wiem czy oni nie śledzą co robi konkurencja ? Przecież wystarczy kopiować pomysły i dodawać do swojej produkcji.

Ludzie by byli zadowoleni że dodali coś "nowego" a tak naprawdę skopiowanego ze starej gry. Ale kogo by to interesowało, ważne że jest coś nowego w nowej odsłonie.

Prosty pomysł na odświeżenie produkcji. A oni wolą odświeżać produkcje dodając autentyczną nocną mapę nieba.

Odnośnik do komentarza

Tak, to prawda. Po tym jak nie grałem w GT3 i GT4 bawiłem się rewelacyjnie w GT5. Które tak naprawdę wymęczyło mnie niemiłosiernie bo wbijałem te pierdolone punkty żeby zdobyć 50 level, i męczyłem wyścigi 24 godzinne bez opcji save w pit lane. Potem w GT6 mocno się rozczarowałem niskim poziomem trudności wyzwań, no i była to też nastawiona na ściganie online część GT. I teraz jestem wygłodzony. A biorąc pod uwagę fakt że razem z GT7 wychodzi AC Competizione na Xboxie to lato zapowiada się wyścigowo. 

 

I buduje nowe stanowisko wyścigowe :banderas:

 

 

Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Emet napisał:

Kwestia poczucia prędkości była wałkowana od czasu GT3... ale prędkość jest prawidłowa.

Ja wolę takie naturalne tozwązanie jak tu, niż sztuczne zwiększenie poczucia prędkości przez "rozciąganie" kamery i dodawanie watrząsów z toną blura abyśmy się czuli jakbyśmy wchodzili w ponadświtlną. Takie efekty zostawmy w arcadeówkach.

 

Prędkość jest prawidłowa (jak zresztą w większości ścigałek torowych).

Jednak czym innym jest prędkość a czym innym poczucie prędkości.

Sam nie lubie " rozciągania" kamery w trakcie jazdy (utrudnia mi to ocenę odległości) ale możliwość korekcji FOV (statycznego) jest bardzo ważna i powinna być standardem. Wkońcu prawidłowy fov jest rózny w zależności od wielkości TV i odległości z jakiej patrzymy na ekran.

Wstrząsy kamery IMO też potrafią dużo dać, o ile nie są przesadzone (a w większości gier niestety są).

To są rzeczy które powinny mieć swoje slidery do ustawiania ich intensywności.

Odnośnik do komentarza

@Magik Z tym się w pełni zgadzam. Akurat sam fov i zoom kamery (jakby ustawienie soczewki) odgrywa tu sporą rolę. Te wstrząsy itp jak mówisz też mogą być o ile nie są przesadzone.

Niestety mało kiedy gra daje nam możliwość swobodnej konfiguracji tego typu ustawień i dlatego właśnie osobiście wolę "czyste" rozwiązanie z GT (akurat w kamerze ze środka widać, że dodali jakieś ruchy, a odległość od szyby - ustawienie fotela kierowcy można w pewnym stopniu regulować w GT Sport).

 

@Michał102 Coś w tym jest. Ja teś chcę starego dobrego GT ale z pewnymi nowymi usprawnieniami. Przy czym mi w tej serii nie zależy na takich rzeczach jak realistyczne zniszczenia. Bardziej zależy mi na rozwoju tego czym GT jest, na dużej liczbie samochodów i tras, rozbudowanym tuningu.

Względem GT Sport i tego co póki co wiadomo na temat GT7 dla mnie główne kwestie do poprawy to:

- poprawa fizyki, szczególnie zawieszenia i opon... szczególnie zachowania przy niskich prędkościach, bo tu jest bardzo kiepsko

- wygląd niektórych tras

- zmienna pogoda i pora dnia na wszystkich trasach

- powrót większej liczby klasycznych tras

- więcej europejskich samochodów, drogowych, zarówno nowych modeli jak i starszych (szczególnie poważne braki w niemieckich markach)

- więcej różnorodnych zadań poza samymi wyścigami

- jakieś niespodziewane sytuacje podczas wyścigu, np jakaś kolizja AI gdzieś przed nami.

- wykorzystanie tych zmiennych warunków pogodowych i pory dnia w wyścigach w karierze. 

- opcja gameplayu z RT i 60fps np. w niższej rozdzielczości 

To w sumie taki mój wishlist do GT8 :)

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Emet napisał:

@Magik Z tym się w pełni zgadzam. Akurat sam fov i zoom kamery (jakby ustawienie soczewki) odgrywa tu sporą rolę. Te wstrząsy itp jak mówisz też mogą być o ile nie są przesadzone.

Niestety mało kiedy gra daje nam możliwość swobodnej konfiguracji tego typu ustawień i dlatego właśnie osobiście wolę "czyste" rozwiązanie z GT (akurat w kamerze ze środka widać, że dodali jakieś ruchy, a odległość od szyby - ustawienie fotela kierowcy można w pewnym stopniu regulować w GT Sport).

 

@Michał102 Coś w tym jest. Ja teś chcę starego dobrego GT ale z pewnymi nowymi usprawnieniami. Przy czym mi w tej serii nie zależy na takich rzeczach jak realistyczne zniszczenia. Bardziej zależy mi na rozwoju tego czym GT jest, na dużej liczbie samochodów i tras, rozbudowanym tuningu.

Względem GT Sport i tego co póki co wiadomo na temat GT7 dla mnie główne kwestie do poprawy to:

- poprawa fizyki, szczególnie zawieszenia i opon... szczególnie zachowania przy niskich prędkościach, bo tu jest bardzo kiepsko

- wygląd niektórych tras

- zmienna pogoda i pora dnia na wszystkich trasach

- powrót większej liczby klasycznych tras

- więcej europejskich samochodów, drogowych, zarówno nowych modeli jak i starszych (szczególnie poważne braki w niemieckich markach)

- więcej różnorodnych zadań poza samymi wyścigami

- jakieś niespodziewane sytuacje podczas wyścigu, np jakaś kolizja AI gdzieś przed nami.

- wykorzystanie tych zmiennych warunków pogodowych i pory dnia w wyścigach w karierze. 

- opcja gameplayu z RT i 60fps np. w niższej rozdzielczości 

To w sumie taki mój wishlist do GT8 :)

 

A mój wishlist do GT 7 !!!!

I jeśli gracze puszczą takie obiecanki cacanka płazem i znowu zadowolą się okrojoną grą w GT 8 znowu skończy się na obietnicach.

 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Luqat napisał:

Jakie obiecanki macanki (tak, to nie błąd ani słownik w telefonie)?

Nie przypominam sobie, żeby Kazik coś obiecywał z tych rzeczy?

Obiecywane było:

 

- Zmienne warunki atmosferyczne na każdej trasie

- oprawa godna next genów z 4K, 60 klatek i ray tracing ( nie w replay) 

Odnośnik do komentarza

No akurat tego nikt nie obiecywał. Była po prostu mowa o pogodzie i porze dnia ale nie, że będzie na wszystkich trasach.

Nie zmienia to jednak faktu, że to faktycznie powinno dotyczyć wszystkich tras.

O RT i 4K też była mowa, ale nie o RT + 4K + 60fps. To jest po prostu nierealne na obecnych konsolach. Może na PS5 Pro...

Jedyne co... i na to liczę w patchu lub ewentualnie w GT8 to tryb 60fps RT np w 1280-1440p (chociaż niewykluczone, że wiązałoby się to z jakimiś spadkami fps w tłocznych sytuacjach).

Na ratunek może przyjść jakiś odpowiednik DLSS od nVidii na PC.

Podobno Sony pracuje nad czymś takim, a i technika, którą opracował Intel ma być powszechnie dostępna więc może trafi też na konsole.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 hours ago, łom said:

Ja liczę na to że GT7 będzie rozwijane przez główny zespół max rok, a od połowy 2023 niech zacznie się development GT8. Potrzebne jest porządne odcięcie od PS4, wtedy będzie można liczyć na o wiele większe zmiany.

 

Yhy, Sony porzuci posiadaczy PS4 idącą w 116 milionach i skupi się na tych 18 milionach posiadaczy PS5 licząc na fantastyczną sprzedaż. 

 

PopularNastyIlladopsis-size_restricted.g

 

Sprawa wygląda tak że Ps4 będzie przez długie lata dostawać takie same gry co PS5, w gorszej grafice, w mniejszej ilości FPS. Dopóki nie będzie regularnych dostaw PS5 do sklepów to nie ma co liczyć na to że i developerzy skupią się tylko na eksluzywach dla PS5. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, u55r napisał:

Yhy, Sony porzuci posiadaczy PS4 idącą w 116 milionach i skupi się na tych 18 milionach posiadaczy PS5 licząc na fantastyczną sprzedaż.

Jak zaczną robić GT8 w 2023 to wydadzą najwcześniej w 2025, wtedy PS4 będzie już trupem. Ten rok jest pewnie ostatnim dla crossgenów (nie licząc kolejnych Fif czy CoDów).

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, u55r napisał:

 

Yhy, Sony porzuci posiadaczy PS4 idącą w 116 milionach i skupi się na tych 18 milionach posiadaczy PS5 licząc na fantastyczną sprzedaż.

 

Błędne założenie, że wszystkie 116 milionów PS4 jest wciąż na chodzie i należy do różnych osób, z których każda jest w stanie wydać $70 na nową gierkę. Nigdy tak nie jest. GT6 wyszło w momencie kiedy na rynku było 80 milionów PS3 i sprzedało się gorzej niż GT5 Prologue, przy którego premierze było, nie wiem, 15 milionów PS3? Idąc tym tokiem myślenia crossgeny powinno się klepać 4-5 lat po wyjściu nowej konsoli, ale nikt tak nie robi, bo wiadomo, że ci gracze, którzy są skłonni wydawać więcej kasy na gry siedzą na najnowszych sprzętach.

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

8 dni.

 

Musze się jeszcze szarpnąć na obręcz McLarena GT3 do Fanateca i nigdzie w tym roku na wakacje nie wyjeżdżam bo rozpierdoliłem cały swój budżet :pawel: na nową kierownice i stelaz wyścigowy :banderas:

W tym tygodniu będę go składać więc powrzucam zdjęcia. :mog: tymczasem na takiego bundla rzuciłbym się jak pitbull na niemowlaka. 

 

FB-IMG-1645423883111.jpg

 

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...