Opublikowano 14 grudnia 20231 r Rownież z biegiem czasu porzuciłem karabin, ale jednak nigdy nie przyzwyczaiłem się do tych dwóch z małymi magazynkami, dyskownica i plujka, musiałbym być perkusistą by zgrać tańczenie po planszy, i pilnowanie przeładowania takiej broni i być zadowolonym z efektu.
Opublikowano 14 grudnia 20231 r Przy pierwszym przejściu najwięcej korzystałem właśnie z karabinu i pustkostrzała, bo zasięg mają fajny. Później więcej z pistoletu i zgniłego pluja, miotacz elektropretów i wyrzutnia dysków dla mnie były jakieś kiepskie, ale może faktycznie jak się podbije ich poziom i wpadną nowe traity będą lepsze. Do przetestowania niedługo
Opublikowano 14 grudnia 20231 r One są zabójcze, ale wymagają skilla w obsłudze. Dyskownica to czasami pamiętam robiła większy popłoch niż kryształki.
Opublikowano 14 grudnia 20231 r Autor 37 minut temu, Rtooj napisał: dyskownica i plujka, musiałbym być perkusistą by zgrać tańczenie po planszy, i pilnowanie przeładowania takiej broni i być zadowolonym z efektu. Zarówno Dyskownica jak i Zgniły Pluj najlepiej się sprawują mając jeden strzał, bo bardzo łatwo złapać rytm. Jak wyleci z Powiększoną Komorą to nawet nie podnoszę, Obie bronie odblokowuje się albo późno, albo łatwo pominąć, stąd też nie są tak często używane przez graczy.
Opublikowano 15 grudnia 20231 r A jest taki item ktory na stałe powiększa pasek życia? Czy po każdym zgonie wracamy do początkowej długości?
Opublikowano 15 grudnia 20231 r No niestety wczoraj gra pokazała mi gdzie moje miejsce. 4-5 zgonów w miejscach, gdzie normalnie raczej powinno być problemu. Bronie też mi nie leżały. Do tego czasami losowo pojawia się taka jedna czerwona bestia, która jest dużo bardziej wytrzymalsza na obrażenia.
Opublikowano 20 grudnia 20231 r Wczoraj miałem jeden run i nic mi nie szło. Nie dość, że nie chciało mi dobrać dobrej broni to jeszcze nigdzie nie było astronauty do zebrania. Cały pierwszy i drugi biom przechodziłem niemal na zerowym życiu, a ostatecznie doszedłem do bossa i prawie go pokonałem. Tak gra jest niesamowita pod tym kątem. Wydaje się, że jak coś zyebiesz na początku to już nic nie osiągniesz a tu taka niespodzianka.
Opublikowano 20 grudnia 20231 r Autor W drugą stronę też to działa, idealny cykl może pójść w diabły błyskawicznie.
Opublikowano 2 stycznia 20241 r Cytat Pomijając całą tę wylicznake. To skąd informacje że w tym roku może wyjść gra Housemarque, są ku temu jakieś realne przesłanki czy to raczej pobożne życzenia? Dyskusja rozpoczęła się w temacie Death Stranding 2. Odpisuję tu by uniknąć offtopu. Na nową grę Housemarque to bym w 2024 nie liczył. Nex Machine wydali w 2017, a Returnala w 2021. Patrząc na to jak gra jest dopracowana i że powstawała od podstaw, jestem w stanie uwierzyć, że prace zajęły 4 lata. Ciekawe czy spróbują pójść w segment AAA. Ja bym wolał by zostali przy AA. Ich kolejna gra nie potrzebuje dla mnie tych super animacji jakich uświadczymy choćby w Pająku, by być dobrą i miodną grą. Mogli by wydać nawet nową grę w stylu Dead Nation lub Alienation. Ciekawe na co naciska Sony.
Opublikowano 2 stycznia 20241 r 34 minuty temu, Lukas_AT napisał: Dyskusja rozpoczęła się w temacie Death Stranding 2. Odpisuję tu by uniknąć offtopu. Na nową grę Housemarque to bym w 2024 nie liczył. Nex Machine wydali w 2017, a Returnala w 2021. Patrząc na to jak gra jest dopracowana i że powstawała od podstaw, jestem w stanie uwierzyć, że prace zajęły 4 lata. Ciekawe czy spróbują pójść w segment AAA. Ja bym wolał by zostali przy AA. Ich kolejna gra nie potrzebuje dla mnie tych super animacji jakich uświadczymy choćby w Pająku, by być dobrą i miodną grą. Mogli by wydać nawet nową grę w stylu Dead Nation lub Alienation. Ciekawe na co naciska Sony. Pomijając że nie postawiłbym więcej niż 100 zł że gra wyjdzie w 2024, to skrócenie czasu przygotowywania kolejnej gry z 4 do 3 lat to nie jest jakieś sci-fiction, tym bardziej że doskonale wiemy że zostali przytuleni przez Sony, i raczej będą mieli przyjemniej niż ciężej. Oczywiście nie wiadomo też na jaką wielkośc gry postawili. Tak czy tak 3 a 4 lata to nie jest przepaść.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Ten 5 biom (zimowy) to jest jakiś hardcore bez wazeliny. Siedzę już tam kilka dni i nie mogę przejść drugiego killrooma. Przeciwnicy są zwyczajnie za mocni i jest ich zbyt wielu. Jakieś porady macie?
Opublikowano 9 stycznia 20241 r 14 minut temu, LukeSpidey napisał: Ten 5 biom (zimowy) to jest jakiś hardcore bez wazeliny. Siedzę już tam kilka dni i nie mogę przejść drugiego killrooma. Przeciwnicy są zwyczajnie za mocni i jest ich zbyt wielu. Jakieś porady macie? Naładuj kontroler, sprawdź czy wszystko z nim dobrze i reaguje jak potrafi, wyśpij się, kup jakieś dobre zdrowe przekąski i dużo wody, żeby po każdym nieudanym runie coś wszamać i wypić, jakieś rozciąganko na macie w międzyczasie i pyknie, mówię Ci :).
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Autor 49 minut temu, LukeSpidey napisał: Jakieś porady macie? Z którą odnogą masz problem, Challenge Room? Tam jest sporo miejsc do użycia linki więc polecam być ciągle w ruchu. Masz odblokowane traity na broniach? Jak będziesz w Hubie to otwórz zamknięte drzwi aby zdobyć Spoiler stałe ulepszenie. Nie pomoże za bardzo w przejściu B5, ale się przyda.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r @Square Ulepszenie już odblokowałem. Generalnie problem mam z każdym pokojem, niezależnie, które drzwi otworzę. Z reguły przebijam się przez pierwszy killroom, a potem tylu robi się przeciwników, że albo wyprztykuję się z zasobów leczniczych, albo padam jak mucha. Skok poziomu trudności jest bardzo duży, bo 4 biom nie sprawia mi większych problemów. Mam pytanie odnośnie broni. Co zadaje większe obrażenia? Broń na wyższym poziomie czy broń na niższym poziomie, ale z podbitym Bonus Damage? Upodobałem sobie karabinki albo wyrzutnię rakiet, ale widzę, że na 5 biomie obrażenia, który kosiły wrogów na 4 biomie już takie nie są.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Musisz po prostu zgodnie z idea rogalików umierać, uczyć się wrogów, umierać, uczyć się sterowania, wygrywać. Jak znasz broń, znasz przeciwnika, to naprawdę wszystko można przejść, chyba że jesteś na 10 poziomie wieży ;]
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Założę się, że dostajesz wpierdol bo zbierasz wszystko jak leci i jesteś zmasakrowany przez uszkodzenia i nieprzydatne ulepszenia.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Skup się na dźwięku i unikaniu pocisków. Dźwięk bardzo dużo daje w tej grze. 90% potencjalnych śmierci uniknąłem dzięki skupieniu się na dźwięku.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Autor 1 godzinę temu, LukeSpidey napisał: Mam pytanie odnośnie broni. Jeżeli porównujesz te same bronie to traity mają większe znaczenie, dopiero później statystyki. Level broni oznacza ile punktów jest losowo rozłożone na te trzy staty.
Opublikowano 9 stycznia 20241 r Usiadłem o 23:00 z zamiarem ostatniego podejścia. Doszedłem do wniosku, że jak mi się nie uda to odstawię grę na kilka dni z zamiarem odpoczynku i świeżego podeĵścia. Godzinę później 5. biom został przeze mnie podbity za pierwszym podejściem. What the actual fuck?! Nie ukrywam, że broń, którą dość szybko znalazłem (rakieta z mocnym bonus damage i pociskami rykoszetowymi na full auto) bardzo pomogła. Przedzierałem się przez wrogów jak nóż przez ciepłe masło. Po drodze złapałem jeszcze astronautę i z 200% życiem oraz dwoma dużymi apteczkami wkroczyłem do 6. podwodnego biomu. Ale to zostawiam sobie na kolejny wieczór. Stay tuned folks.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 8 godzin temu, LukeSpidey napisał: Usiadłem o 23:00 z zamiarem ostatniego podejścia. Doszedłem do wniosku, że jak mi się nie uda to odstawię grę na kilka dni z zamiarem odpoczynku i świeżego podeĵścia. Godzinę później 5. biom został przeze mnie podbity za pierwszym podejściem. What the actual fuck?! Nie ukrywam, że broń, którą dość szybko znalazłem (rakieta z mocnym bonus damage i pociskami rykoszetowymi na full auto) bardzo pomogła. Przedzierałem się przez wrogów jak nóż przez ciepłe masło. Po drodze złapałem jeszcze astronautę i z 200% życiem oraz dwoma dużymi apteczkami wkroczyłem do 6. podwodnego biomu. Ale to zostawiam sobie na kolejny wieczór. Stay tuned folks. Emotions 98.3 <3. Tak brzmi jak typowy playthough Returnalika. 6 biom jest krótki, ale w cholerę trudniejszy, szczególnie taki jeden random przed bossem mi się przypomina xD. No i nie zapomnij potem o DLC.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r Autor 2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał: 6 biom jest krótki, ale w cholerę trudniejszy, szczególnie taki jeden random przed bossem mi się przypomina xD. Z nim nie trzeba walczyć, ale obowiązkowo pojawia się wcześniej przed ostatnim ulepszeniem i to w wersji Wypaczonej. Wyrzutnie Pirobomb się tam skanuje też.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 1 minutę temu, Square napisał: Z nim nie trzeba walczyć, ale obowiązkowo pojawia się wcześniej przed ostatnim ulepszeniem i to w wersji Wypaczonej. Wyrzutnie Pirobomb się tam skanuje też. Jasne, ale typ dużo trudniejszy niż jacykolwiek bossowie w grze.
Opublikowano 10 stycznia 20241 r 2 minuty temu, KrYcHu_89 napisał: Jasne, ale typ dużo trudniejszy niż jacykolwiek bossowie w grze. A gdzie tam. Prosty był. Zresztą bossowie w tej grze nie są trudni. Droga do nich jest trudna.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.