Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
20 minut temu, Wooyek napisał:

Szkoda, że tylko aut, bo reszta jest w erze ps3

 

Jest to opinia zupełnie nie do pogodzenia z tym, co o grze sądzi samo Digital Foundry. Ostatnio nawet Gran Turismo 7 znalazło się na ich wąskiej ekskluzywnej liście 10 najbardziej imponujących technologicznie gier 2022. O czym można posłuchać w 32:42 minucie filmu:

 

 

 

[/offtop]

 

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 162,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No cóż, po ponad tygodniu od premiery muszę powiedzieć że gra mnie rozczarowała, ale w zasadzie wiedziałem że tak będzie zanim ona wyjdzie, bo miałem bardzo wysokie oczekiwania. Jednocześnie nie powie

  • Nie żeby kopać leżącego... ale szczerze to bym polemizował z tymi torami. Przewaga FM jest tu taka, że ma bogatszą geometrię terenu na niektórych trasach i 99% drzewek przy trasie jest w 3D.

  • GT7 ma chyba jedną z najnudniejszych karier jakie widziałem. Pół roku ponad gram i nadal nie mogę skończyć tych Café Menu. Prawie każdy wyścig polega na tym, że startujesz na końcu, przebijasz się prz

Opublikowano
Cytat

 

kolejne porównanie lamp, tym razem tylne. 

 

FM

f4wlp06iudea1.jpg?width=1080&format=pjpg&auto=webp&v=enabled&s=85f5507487b4565655c303226c5669d47f9aef70

GT

lnr1hg9iudea1.jpg?width=3840&format=pjpg&auto=webp&v=enabled&s=bb9c921627a8b790396aa55ec5b8c5f850af9519

 

na streamie powiedzieli że nowa Forza będzie więcej nowoczesnych wozów niż w poprzednich odsłonach, gra bardziej skupi się aspekcie sportowym, kompletnie przebudowali AI (śmiał się że AI przeciwników już nie będzie musiało oszukiwać by dogonić gracza jak w poprzednich częsciach, a w przyszłych miesiącach podadzą więcej informacji o kampanii i trybie multi. 

 

 

Różnica generacji :sonkassie:  Szkoda że nie każda fura będzie tak dopakowana ale tak już jest w obu seriach od czasu FM3 i GT5.

fm2t7efr.gif

OMG :obama:

Edytowane przez Daddy

Opublikowano

Fajnie wygląda, to trzeba przyznać, ale serio, 20 torów? Trochę za mało. 

Opublikowano

Nikt nic nie mówił o 20 torach ale pewnie znam trochę lepiej angielski bo mam podstawówkę.

 

Opublikowano

Oglądając na spokojnie tą prezentację to ja nie ogarniam, kto akurat wybrał takie ujęcia. Przecież wiadomo było, że zaraz po necie będzie beka krążyć z generycznego spoilera na MX-5 czy zbliżeń lamp, chyba, że gra jeszcze jeszcze 11 miesięcy od premiery i nic lepszego nie mieli.

Opublikowano

O grafikę bym się tak nie martwił. Obstawiam że w tym aspekcie forza pozamiata. 

Dziwi mnie miałkość prezentacji, biorąc pod uwagę fakt, że gra ma(miała) wyjść w drugim kwartale tego roku. Od razu widać że coś śmierdzi. 

Przeniesienie premiery to chyba pewniak przy tak małej ilości ujęć z gry i małej ilości informacji. 

 

Opublikowano

Obstawiam, że gra póki co jest na etapie brzydki potworek i nie chcą się chwalić gameplayami. 

Pytanie tylko czy na siłę wydadzą to jeszcze w tym roku, a potem będą łatać paczami, czy jednak przesuną. 

 

Jak tak jeszcze oglądam te zachwyty tego chińczyka, to mam trochę beke. Typ jest tak podniecony i zachwycony jakby Pana Boga za jaja złapał i nigdy na oczy nie widział gier pokroju ACC. 

Ale to samo tyczy się chińczyka z Polyphony... tam też zachwyty jaki to wspaniały sim itd. 

Opublikowano

Ludzie piszący o 20 torach niech czasem zajrzą do słownika. Z tego co słyszałem, to chodzi o lokacje, z czego 5 będzie zupełnie nowych dla serii. A jak daty nie podali, to pewnie październik/listopad.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Ale to i tak o wiele mniej niż w FM7 gdzie było ich bodajże 37.

 

Z drugiej strony jak mają robić kopiuj wklej z poprzednich odsłon bez wymodelowania torów na nowo to niech w ogóle tego nie robią i wrzucą tylko te które są zrobione na nowo.

Opublikowano

Albo chcemy żeby zrobili coś lepiej albo skopiowali po prostu FM7. To tylko świadczy o tym, że faktycznie nad nimi pracują. FM7 to była 3 część na tej samej generacji, jak już porównywać, to do FM5 raczej.

 

Na ich nieszczęście ostatnia pozycja zawsze stawia wysoką poprzeczkę pod względem zawartości, a na nowej generacji jakieś cięcia trzeba robić.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

jakby ktoś miał jeszcze złudzenia

 

Opublikowano

szok i niedowierzanie :yao:

od początku czułem że tradycja wrzesień/październik będzie zachowana. najpierw i tak pewnie chcą skończyć z H5. 

Opublikowano
20 godzin temu, Donatello1991 napisał:

20 srodowisk do jazdy. Od 2 do 4 wariantów. To wychodzi około 60 torów.

Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego. 

Opublikowano
3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał:

Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego. 

Ameryka, Wielka Brytania, Brazylia 

Opublikowano

Nie no lokacja = tor.

Do tego mogą być jakieś wariacje tych samych torów.

Jedyna możliwość że w jednej lokacji będą odrębne tory to Nurb (GP i szlajfa) i ewentualnie jakieś fikcyjne tory.

 

Opublikowano

Nie lokacja, tylko środowisko. Może to oznaczać coś więcej, ale obstawiam jak większość, że tyle różnych tras, a do tego różne konfiguracje i wersje powyższych. Np. wersja full, national, international czy GP, które mają inną nitkę.

Opublikowano

Będzie 20 torów i pewnie 70-80 wariacji. Przecież wyraźnie powiedzieli, że będzie 20 "środowisk", z czego 5 nowych i jednym z nich jest ten tor w Afryce, więc nie doszukujcie się czegoś czego nie powiedzieli.

 

Jeżeli na każdym torze ma być dynamiczna pora dnia, w związku z czym dynamiczne oświetlenie, to może też każda wariacja trasy będzie miała swój rewers.

 

Biorąc pod uwagę historię Turn 10, to nie ma co się martwić o liczbę aut, torów/tras i grafikę. Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało.

 

To gdzie na chwilę obecną jest niewiadoma, to system kariery i zmiany w fizyce.

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
15 minutes ago, SnoD said:

Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało.

 

 

:kekw: Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne.

Opublikowano

Modele aut to będzie miks znowu, ale trasy najpewniej robią od nowa bo te z FM7 się do niczego nie nadają (poza miejskimi, bo te wyglądały całkiem ok). Co do liczby to te "20 środowisk" to jak np. w GT7 - obecnie jest 36 lokacji, a wśród nich w sumie 107 tras. Tutaj będzie podobnie - 20 lokacji i 60-80 tras.

Opublikowano

No i mam nadzieję wszystkie auta będą w widoku z wnętrza wspierać pełny obrót kierownicy, a nie 90 stopni w lewo i w prawo.

Opublikowano
2 godziny temu, Bartg napisał:

 

:kekw: Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne.

 

Nic takiego nie napisałem. Po prostu w trakcie gry w FM nigdy nie było takich sytuacji, że miałeś wrażenie np. że auto i trasa są z dwóch różnych gier, jak np. w serii GT. FM zawsze zachowywało balans i całość gry zawsze zachowywała równomierny poziom. A czy na zbliżeniu zderzaka na cały ekran będzie widać, że nie jest to model zrobiony od zera, to tak naprawdę mało kogo będzie obchodzić. Ważne żeby w trakcie gry nie było rozstrzału pomiędzy jakością jej poszczególnych elementów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.