Opublikowano 26 stycznia 20232 l 20 minut temu, Wooyek napisał: Szkoda, że tylko aut, bo reszta jest w erze ps3 Jest to opinia zupełnie nie do pogodzenia z tym, co o grze sądzi samo Digital Foundry. Ostatnio nawet Gran Turismo 7 znalazło się na ich wąskiej ekskluzywnej liście 10 najbardziej imponujących technologicznie gier 2022. O czym można posłuchać w 32:42 minucie filmu: [/offtop]
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Cytat kolejne porównanie lamp, tym razem tylne. FM GT na streamie powiedzieli że nowa Forza będzie więcej nowoczesnych wozów niż w poprzednich odsłonach, gra bardziej skupi się aspekcie sportowym, kompletnie przebudowali AI (śmiał się że AI przeciwników już nie będzie musiało oszukiwać by dogonić gracza jak w poprzednich częsciach, a w przyszłych miesiącach podadzą więcej informacji o kampanii i trybie multi. Różnica generacji Szkoda że nie każda fura będzie tak dopakowana ale tak już jest w obu seriach od czasu FM3 i GT5. OMG Edytowane 26 stycznia 20232 l przez Daddy
Opublikowano 26 stycznia 20232 l Fajnie wygląda, to trzeba przyznać, ale serio, 20 torów? Trochę za mało.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Nikt nic nie mówił o 20 torach ale pewnie znam trochę lepiej angielski bo mam podstawówkę.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Oglądając na spokojnie tą prezentację to ja nie ogarniam, kto akurat wybrał takie ujęcia. Przecież wiadomo było, że zaraz po necie będzie beka krążyć z generycznego spoilera na MX-5 czy zbliżeń lamp, chyba, że gra jeszcze jeszcze 11 miesięcy od premiery i nic lepszego nie mieli.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l O grafikę bym się tak nie martwił. Obstawiam że w tym aspekcie forza pozamiata. Dziwi mnie miałkość prezentacji, biorąc pod uwagę fakt, że gra ma(miała) wyjść w drugim kwartale tego roku. Od razu widać że coś śmierdzi. Przeniesienie premiery to chyba pewniak przy tak małej ilości ujęć z gry i małej ilości informacji.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Obstawiam, że gra póki co jest na etapie brzydki potworek i nie chcą się chwalić gameplayami. Pytanie tylko czy na siłę wydadzą to jeszcze w tym roku, a potem będą łatać paczami, czy jednak przesuną. Jak tak jeszcze oglądam te zachwyty tego chińczyka, to mam trochę beke. Typ jest tak podniecony i zachwycony jakby Pana Boga za jaja złapał i nigdy na oczy nie widział gier pokroju ACC. Ale to samo tyczy się chińczyka z Polyphony... tam też zachwyty jaki to wspaniały sim itd.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Oczywiście że pozna jesień. Jasno powiedział, że dopiero w najbliższych miesiącach powiedzą coś o kampanii i multi.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Ludzie piszący o 20 torach niech czasem zajrzą do słownika. Z tego co słyszałem, to chodzi o lokacje, z czego 5 będzie zupełnie nowych dla serii. A jak daty nie podali, to pewnie październik/listopad. Edytowane 27 stycznia 20232 l przez SnoD
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Ale to i tak o wiele mniej niż w FM7 gdzie było ich bodajże 37. Z drugiej strony jak mają robić kopiuj wklej z poprzednich odsłon bez wymodelowania torów na nowo to niech w ogóle tego nie robią i wrzucą tylko te które są zrobione na nowo.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l Albo chcemy żeby zrobili coś lepiej albo skopiowali po prostu FM7. To tylko świadczy o tym, że faktycznie nad nimi pracują. FM7 to była 3 część na tej samej generacji, jak już porównywać, to do FM5 raczej. Na ich nieszczęście ostatnia pozycja zawsze stawia wysoką poprzeczkę pod względem zawartości, a na nowej generacji jakieś cięcia trzeba robić. Edytowane 27 stycznia 20232 l przez SnoD
Opublikowano 27 stycznia 20232 l szok i niedowierzanie od początku czułem że tradycja wrzesień/październik będzie zachowana. najpierw i tak pewnie chcą skończyć z H5.
Opublikowano 27 stycznia 20232 l 20 srodowisk do jazdy. Od 2 do 4 wariantów. To wychodzi około 60 torów.
Opublikowano 28 stycznia 20232 l 20 godzin temu, Donatello1991 napisał: 20 srodowisk do jazdy. Od 2 do 4 wariantów. To wychodzi około 60 torów. Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego.
Opublikowano 28 stycznia 20232 l 3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał: Ale czym według Ciebie jest środowisko? Dla mnie środowisko = tor. A każdy tor ma jakieś swoje opcje które nie powinny się zliczać do tego. Ameryka, Wielka Brytania, Brazylia
Opublikowano 28 stycznia 20232 l 7 minut temu, Donatello1991 napisał: Ameryka, Wielka Brytania, Brazylia No obyś miał rację.
Opublikowano 28 stycznia 20232 l Nie no lokacja = tor. Do tego mogą być jakieś wariacje tych samych torów. Jedyna możliwość że w jednej lokacji będą odrębne tory to Nurb (GP i szlajfa) i ewentualnie jakieś fikcyjne tory.
Opublikowano 28 stycznia 20232 l Nie lokacja, tylko środowisko. Może to oznaczać coś więcej, ale obstawiam jak większość, że tyle różnych tras, a do tego różne konfiguracje i wersje powyższych. Np. wersja full, national, international czy GP, które mają inną nitkę.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Będzie 20 torów i pewnie 70-80 wariacji. Przecież wyraźnie powiedzieli, że będzie 20 "środowisk", z czego 5 nowych i jednym z nich jest ten tor w Afryce, więc nie doszukujcie się czegoś czego nie powiedzieli. Jeżeli na każdym torze ma być dynamiczna pora dnia, w związku z czym dynamiczne oświetlenie, to może też każda wariacja trasy będzie miała swój rewers. Biorąc pod uwagę historię Turn 10, to nie ma co się martwić o liczbę aut, torów/tras i grafikę. Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało. To gdzie na chwilę obecną jest niewiadoma, to system kariery i zmiany w fizyce. Edytowane 30 stycznia 20232 l przez SnoD
Opublikowano 30 stycznia 20232 l 15 minutes ago, SnoD said: Wszystko powinno też być jednakowo dobrze wykonane, by nic nie odstawało. Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l Modele aut to będzie miks znowu, ale trasy najpewniej robią od nowa bo te z FM7 się do niczego nie nadają (poza miejskimi, bo te wyglądały całkiem ok). Co do liczby to te "20 środowisk" to jak np. w GT7 - obecnie jest 36 lokacji, a wśród nich w sumie 107 tras. Tutaj będzie podobnie - 20 lokacji i 60-80 tras.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l No i mam nadzieję wszystkie auta będą w widoku z wnętrza wspierać pełny obrót kierownicy, a nie 90 stopni w lewo i w prawo.
Opublikowano 30 stycznia 20232 l 2 godziny temu, Bartg napisał: Przecież reuse modeli chociażby w Horizonie to się ciągnie od trójki, więc nie liczyłbym tu na cuda jakiekolwiek. 500 aut wymodelowane w 100% od zera? Nierealne. Nic takiego nie napisałem. Po prostu w trakcie gry w FM nigdy nie było takich sytuacji, że miałeś wrażenie np. że auto i trasa są z dwóch różnych gier, jak np. w serii GT. FM zawsze zachowywało balans i całość gry zawsze zachowywała równomierny poziom. A czy na zbliżeniu zderzaka na cały ekran będzie widać, że nie jest to model zrobiony od zera, to tak naprawdę mało kogo będzie obchodzić. Ważne żeby w trakcie gry nie było rozstrzału pomiędzy jakością jej poszczególnych elementów.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.