Skocz do zawartości

Battlefield 2042


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Pograłem chwilkę (XSX) i gdybym był fanem BF to pewnie bym wziął, ale jakoś wkurza mnie bieganie po tak wielkiej mapie tylko po to, by wyłapać headshota i znów respić się gdzieś, gdzie się aktualnie nie biją.
No i te boty - graczy niby sporo, ale co jakiś czas ubijam jakąś MJR Vasilyewą czy inne AI.
Strzelanie jest spoczko, movement też - bronie może faktycznie brzmią trochę "płasko" (zwłaszcza jak się grało tyle w PUBG, gdzie brzmią fhooy soczyście), ale sam feeling czy ten lekki odrzut - no jest spoko. Tempo poruszania się też niezłe, na pewno nie takie speedy Gonzalesy jak w CoDach.
UI faktycznie jakiś mikry, zwłaszcza ikonki kontekstowe - ożywianie ziomka, wsiadanie do futu, czy podniesienie giwery - wszystko mikroskopijne.
Graficznie poprawnie i tyle - szału nie ma i wszystko wygląda jak BF4 na sterydach.
Pogram jeszcze, ale BFy i CoDy to już nie dla mnie - zbyt spaczony jestem PUBG, żeby cieszyć się ze zwykłych strzelanek z respawnami.

Odnośnik do komentarza

Dziwny ten bf. Nie sądzę, żeby dużo poprawili do fulla. Po kilku meczach mam wrażenie, że jest to chiński f2p niż AAA. 

UI robione w paincie, operatorzy których w młynie odróżniasz kolorem nicku nad głową. Gówniany system zmiany attachmentów. No suabo. 

Edytowane przez Metoda
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Moldar napisał:

Za dużo nagrali się w coda, gra jest za szybka na chwilę obecną :(

Gdyby była wolniejsza, znaczy się movement wojaka to ludzie by psioczyli, że dojście do odległego sektora trwa wieki, wszak mapa jest olbrzymia. Mi bardziej przeszkadza w tym kontekście to, że o wiele wiele trudniej kogoś ubić zwłaszcza ze snajperki. kiedy ten ktoś jest w ruchu. Dla odmiany w B5 nie mam z tym (nie chwaląc się) większego problemu...

Odnośnik do komentarza

Najbardziej irytujące są te informacje na ogromniastych paskach (da się to wyłączyć?)
Super są też helikoptery, walą na prawo i lewo rakietami aż się odechciewa.

Boty też ok, jeżdżą samochodami po czym siedzą w nich po zatrzymaniu i czekają na zbłąkane kule.

Pierwsze wrażenie nie jest złe ale czy to będzie odkupienie serii to raczej wątpię.
 

Odnośnik do komentarza

Zagrałem dwa mecze i oczywiście jak można było przypuszczać, BF zrobił kilka kroków w kierunku Modern Warfare. 

Jest zdecydowanie szybciej, nasz żołnierzyk zasuwa jak mały samochodzik, gunplay też jest dużo hmmm lżejszy (?) niż w poprzednich częściach. Świetny patent ze zmianą dodatków do broni. Najszybszy respawn w historii BFów, dosłownie kilka sekund jeśli masz wyjebane na randomów.  Bardzo dobry TTK, kapitalny marksman. 

Minusy? Oczywiście są już klasyczne dla serii i wątpię, że kiedyś to się zmieni. Chaos, momentami tragiczna widoczność,  bardzo nierówna oprawa od zachwytu po meh oraz kiepski dźwięk broni. 

Podsumowując gra jest 100 razy lepsza od BFV, bo w przeciwieństwie do poprzedniej części, mam ochotę w niego grać. Ale czas pokaże czy przykuje mnie do siebie jak kiedyś BF1 czy MW. Na pewno jest na dobrej drodze i oby wyeliminowali większość glitchy, bo jest źle. I nie mówię o wiszących broniach czy zamrożonych helikopterach, tuż przed upadkiem. 

A no i tak jak pisałem wcześniej. AI ssie,  gra w moim odczuciu jest za duża, skala oraz ilość przeciwników z BF1 była idealna. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

PS5: Dynamic 2160p at 60fps

Series S: Dynamic 1440p at 60fps

Series X: Dynamic 2160p at 60fps

 

- Remember: It is a beta. The game is still in development and the data provided may vary in future versions/updates.

- The PC version runs on Ultra with an RTX 3080.

- PS5 has an average resolution (very slightly) higher than Xbox Series X.

- PC has a greater draw distance, although with little advantage. PS5 and Series X seem the same setting in this section. In S Series it is slightly lower.

- Series S has a somewhat lower quality of textures, but acceptable. On PC they are somewhat superior and practically identical on PS5/SeriesX.

- As a curiosity, the Xbox version has a different orientation in the terrain textures with respect to PS5/PC.

- Unlike Battlefield V, the PC version of Battlefield 2042 does not have Ray Traced reflections.

- Some reflections on PS5 and PC have trouble displaying correctly. In any case, the reflections on Xbox Series S/X have higher quality than on PS5.

- The framerate has slight drops on all 3 consoles, but they are a bit more abundant on PS5.

- There is less foliage in Series S. The other versions seem to use a very similar amount of vegetation, but since they are distributed differently, it is difficult to draw conclusions.

 

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Mapka jest do tego nijaka, brak jej naturalności. Na większości nic się nie dzieje. Mam wrażenie, że ten wieżowiec na środku mapy, to tylko po to by robić na jego dachu jakieś gimmicki, żeby starych fanów bfa przyciągnąć na zasadzie rozwaleniem quadem z c4 helikoptera. No i tak jak koledzy wyżej napisali niby 128 graczy, ale przy takiej konstrukcji mapy i punktów, ma się wrażenie że się gra w battleroyala z jakimś dodatkowym modem. Może się już negatywnie nastawiłem, no ale efektu wow z tej bety brak. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...