Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Josh napisał:

Przeoczyłem ten post, a zgadzam się z nim w 100%. Nie wiem kto pisał te dialogi, ale to jest zupełnie inny poziom niż w poprzednich Fajnalach. Zastosowane słownictwo, dojrzałość niektórych kwestii i brak tej debilnej, irytującej, typowo japońskiej naiwności. Bardzo dobrze się to wpasowuje w same postacie, zwłaszcza w Clive'a który dla odmiany zachowuje się jak twardy, dorosły gość, a nie jak przygłupawy bachor (Zidane, Zack), emo (Cloud, Squall, Noctis) albo pizda (Tidus, Vaan). Nawet polskie tłumaczenie mimo kilku baboli, daje radę. 

 

I gigantyczny plus ode mnie za jedną rzecz: przez sporą część gry śmigamy z jakimiś kompanem albo nawet kilkoma i w trakcie eksploracji wszyscy mają zamknięte ryje. DZIĘKUJĘ za to bardzo, bo wprost nie potrafię opisać słowami jak mnie to denerwuje w zachodnich grach (czyli np. ostatnio w GoW: Ragnarok), gdzie nie można zrobić dwóch kroków, żeby jakiemuś cymbałowi po drodze nie załączył się nudny monolog. W trakcie filmików: niech gadają ile chcą (zwłaszcza że w FFXVI słuchanie tych kwestii to czysta przyjemność), ale podczas wędrówki i rzeźniczenia proszę o to, żeby morda była w kuble. 

 

 

 

Po tylu latach ktoś w końcu w developingu zauważył ze podczas walki/jazdy samochodem nikt nie tego nie słucha. 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Taa, najgorzej jak jeszcze uruchamia się skrypt walki, a tam fabularna kwestia się ucina, no tutaj tego na szczęście nie ma :D. 

Sorry, ale znowu beka z GoW: ten fragment gdzie się jeździ po pustyni psim zaprzęgiem, co 5 sekund trzeba się zatrzymywać, żeby zgarnąć jakąś skrzyneczkę albo pobić mobki i Mimir to ucinający, to znowu zaczynający swój monolog to był po prostu KEK totalny. Dosłownie aż się zatrzymałem, zostawiłem grę w trakcie i poszedłem zrobić herbatę, żeby ten jełop się nagadał i więcej nie odzywał :dynia:

  • This 1
Odnośnik do komentarza

jestem gdzieś w połowie main story i te side questy są tak żenujące, że chyba przestanę je robić. czułem, że coś tu jest nie halo kiedy kazali mi drugi raz roznosić zupę. niestety konstrukcja zadań głównych i zwłaszcza ich pacing też jakością są niebezpiecznie blisko tych pobocznych. wygląda to często tak, że idziemy na jakąś poważną misję no i musimy spotkać kogoś, kto nam powie, co i jak. niestety zaginął gdzieś brat siostry szwagra i musimy go znaleźć. pytamy npców na wiosce i jeden gdzieś coś widział ale marchewki mu wysychają na polu i trzeba je pozbierać. no ale spoko, po drodze pozbieram sobie itemy typu 2 gil (mając na koncie 20 tysi). po całej serii tych poważnych zadań główny wątek jest tak rozwodniony, że zapominam, po co właściwie tu przyszedłem.     

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
16 minut temu, GSPdibbler napisał:

Ile potrzeba na ukończenie gry, bo tu już ludzie koniec gry maja, a u mnie dopiero się obudziła koleżanka z dawnych lat.

Jestem już chwilę przed final bossem i licznik pokazuje mi 45 godzin, ale to ze zrobieniem wszystkich zadań pobocznych i huntów. Bez opcjonalnych aktywności pewnie wyszłoby ze 30h. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Josh napisał:

Chyba już mogę iść do ostatniego bossa, ale czyszczę sobie co jeszcze mogę. Zostały mi ostatnie hunty i te portale z czelendżami, brakuje mi też ostatniego itemka żeby wycraftować tę genedarną broń z 375 damage. Nie mogę się nacieszyć tą grą :wub:

Ile na liczniku?

 

Del. Widzę że odpisałeś komuś później 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Kazub napisał:

jestem gdzieś w połowie main story i te side questy są tak żenujące, że chyba przestanę je robić. czułem, że coś tu jest nie halo kiedy kazali mi drugi raz roznosić zupę. niestety konstrukcja zadań głównych i zwłaszcza ich pacing też jakością są niebezpiecznie blisko tych pobocznych. wygląda to często tak, że idziemy na jakąś poważną misję no i musimy spotkać kogoś, kto nam powie, co i jak. niestety zaginął gdzieś brat siostry szwagra i musimy go znaleźć. pytamy npców na wiosce i jeden gdzieś coś widział ale marchewki mu wysychają na polu i trzeba je pozbierać. no ale spoko, po drodze pozbieram sobie itemy typu 2 gil (mając na koncie 20 tysi). po całej serii tych poważnych zadań główny wątek jest tak rozwodniony, że zapominam, po co właściwie tu przyszedłem.     

Ale marchewki to ty szanuj opie, co tam, że główny bohater musi świat ratować, trzeba pozbierać i już, choćby miał być zaraz koniec świata w tej grze. :shotgun: 

Odnośnik do komentarza

Gotterdammerung (najlepszy miecz dostępny w pierwszym podejściu) zdobyty, ależ ostatni boss będzie miał przejebane za chwilę :obama: jeszcze się bawię w resztkę questów, które mi zostały. W sumie do końca są bez szału, ale fajnie że chociaż ktoś pomyślał o bonusowych scenkach, w przypadku wykonywania misji dla jakiejś ważnej postaci. I nie mam na myśli kilku suchych dialogów, tylko takie normalne filmiki jak podczas głównego story. 

Odnośnik do komentarza

Te questy z

Spoiler

bycia kelnerem

to final in the nutshell jeśli chodzi o poboczniaki :sonkassie:

 

Mi się wydaję ze oni specjalnie wrzucają taki paździeż a później developerzy po godzinach:

 

Spoiler

'a yebniemy teraz roznoszenie cebuli i kelnerowanie hihihi, to bedzie takie śmieszne.'

 

W sumie jakby nad tym się zastanowić to facet w pelnym rynsztunku z mieczem na plecach roznosi zupę a później zbiera kwiatki na polu :kojima:

 

Edytowane przez oFi
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...