September 17, 20204 yr 31 minut temu, Bzduras napisał: Hola, hola, a skąd to info? Co to za ziomek? Tak swoją drogą skąd to info, że FF VII remake miałby wyjść na inne platformy?
September 17, 20204 yr Nie od dzisiaj wiadomo, że FFVII to timed exclusive na rok: https://www.google.com/search?q=ffvii+remake+timed+exclusive&oq=ffvii+timed+&aqs=chrome.1.69i57j0.4079j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
September 17, 20204 yr 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Tak swoją drogą skąd to info, że FF VII remake miałby wyjść na inne platformy? Na pudełku jest napisane, że timed
September 17, 20204 yr 58 minut temu, ASX napisał: Można dodać do tagów Xboxa i pc Cudowna wiadomosc, ostatni powod do zakupu ps5 upadł.
September 17, 20204 yr In the case of FF 16, Square Enix asked IGN to remove mention of PC from our initial FF 16 news story, and when asked for a statement a Square Enix spokesperson said, “We have no further information on if Final Fantasy XVI will be released on platforms other than the PS5.” Jednak EX
September 17, 20204 yr Typie, to jest marketigowe gadanie z ktorego nic nie wynika. Sony samo sobie tego nie wymysliło. SE po prostu nie chce teraz miec tego na glowie.
September 17, 20204 yr Potem kazali im edytować ten trailer. Chcę wierzyć, że faktycznie wyjdzie na inne platformy bo FFy to zdecydowanie moja broszka i szkoda by było ominąć nową część, ale poczekam na coś, hmm, oficjalniejszego zanim odpalę szampana.
September 19, 20204 yr W dniu 17.09.2020 o 18:42, Bzduras napisał: Potem kazali im edytować ten trailer. To już jest plansza po tej zmianie, bo na początku było tak Więc podpis "not available on other platforms for limited time after release on PS5" jest dosyć klarowny
September 19, 20204 yr Nie mam nic przeciwko, żeby było więcej efektownej akcji, ale muszą albo rozbudować system walki bo to co było w FF15 czy FF7R nie udźwignie ciężaru przejścia w taki gatunek.
September 19, 20204 yr Podoba mi się kierunek w jaki zmierza system walki, tj. action rpg zamiast tur "ja najpierw ciebie, a potem ty mnie", ale tak jak kolega wyżej napisał. Jeszcze ff7r wybronił się złożonością, materiami, różnymi czarami, ale ff15 zawiódł mnie do tego stopnia, że leciałem główna fabułę, bo pierdyliona nudnych walk bym nie zniósł. Kolejna zmiana i zobaczymy czy na plus, to gra solo. No chyba że nie pokazali wszystkiego (na razie walczył tylko główny bohater). Podoba mi się klimat, trzymam kciuki za produkcję.
September 25, 20204 yr Znow ten system walki... Juz nie moge na to patrzec. A najlepsze jest to, ze jeszcze nie tak dawno temu (FFXII) Square bylo zdolne do stworzenia jednego z najbardziej grywalnych systemow w calej swojej historii. Jesli fabula bedzie tak "wspaniala" jak w FFXV to chyba pierwszy raz od dawna odpuszcze sobie Fajnala. Po tym trailerze z reka na sercu musze stwierdzic, ze duzo bardziej czekam na Baldura, Eiyuden Chronicle czy Hogwarts Legacy (nie mowiac juz o Cyberpunku). Zupelnie nie podoba mi sie to w jakim kierunku zmierza ta seria. Do FFXII wygladalo to albo bardzo fajnie albo fajnie, potem zaczal sie zjazd w dol.
September 25, 20204 yr Dla mnie FF15 jest najlepszym fajnalem od FF10. 12 spoko system itd, ale nadal lepiej grało mi się w 15. O 13 już nie ma nawet co mówić. Podstawowy problemy 15 to ubogi system i zaburzona/źle podana fabuła, ale dla mnie jako taka jest co najmniej ok. A FF7R to dla mnie GOTY. Także ja czekam na 16 i mi się dosyć podobało i w sumie ciężko powiedzieć jak będzie wyglądał system walki, ale może łaskawie nie będzie 3 czarów na krzyż. Najbardziej oczekiwana gierka na PS5 dla mnie.
September 25, 20204 yr 5 godzin temu, tom173 napisał: Znow ten system walki... Juz nie moge na to patrzec. Ten tutaj na pewno będzie dynamiczniejszy, koleś od DMC robi. Ale FF7R ma sztosowe połączenie akcji i turówki. 5 godzin temu, tom173 napisał: Do FFXII wygladalo to albo bardzo fajnie albo fajnie, potem zaczal sie zjazd w dol. 13stka taka zła nie była i do dziś wygląda ładnie, Lighting returns byłoby w porządku gdyby nie zwalony zegar,.14stka to jedno z popularniejszych MMO i chyba nieco na nim wzorują artstyle. 15 to był development hell, tyle. Ja obstawiam, że to cross gen będzie.
September 26, 20204 yr 21 hours ago, aph said: 13stka taka zła nie była i do dziś wygląda ładnie, Lighting returns byłoby w porządku gdyby nie zwalony zegar,.14stka to jedno z popularniejszych MMO i chyba nieco na nim wzorują artstyle. 15 to był development hell, tyle. No ale to wciaz brzmi jak usprawiedliwianie tych produkcji na siłe, prawda? Za czasów pierwszego Playstation nikt nie musiał usprawiedliwiać VII, VIII czy IX. To byly bardzo dobre gry, ktore mialy wszystko na swoim miejscu w roznych proporcjach. To samo dotyczy FFVI czy FFX. XII to inna para kaloszy, bo tam wszystko fantastycznie zatrybiło oprócz fabuły i postaci. Ale za to system walki był chyba najlepszy w całej serii i grało się po prostu przyjemnie. Od XII zaczął się zjazd w dół i kazdego kolejnego fajnala trzeba usprawiedliwać na wszelkie mozliwe sposoby. Zupełnie nie przekonał mnie ten trailer, nie podoba mi sie ten system walki bo jest zwyczajnie nudny i niewymagający. Nie potrzebuje turowego systemu, w zasadzie to mnie to nie obchodzi czy system jest turowy, czy tez nie. Wazne, zeby system sie sprawdzal, dawal frajde, byl wymagajacy i nie ograniczal sie do wcisniecia dwoch przyciskow na padzie. Grałem w gry, ktore mialy system turowy i sprawdzal sie on bardzo fajnie (Suikodeny, Divinity, Chrono Cross, obecnie Wasteland 3, etc). Gralem tez w gry, ktore nie mialy systemu turwego i tez sprawdzal sie on bardzo dobrze (Star Ocean, ToA, Wiedzmin, etc). Specjalnie podałem przyklady gier z roznych epok, poniewaz chce powiedziec, ze da sie zrobic porządny system walki bez wzgledu na to czy jest on podzielony na tury czy tez nie. Moze tez kwestia jest taka, ze ja jestem troszke starszej daty i po prostu pamietam doskonale gry, ktore wypuszczalo Square kilkanascie lat temu. To byly przerozne RPGi, ale praktycznie wszystkie to byla bardzo wysoka polka. Czy to FF, czy tez Legend of Mana, Vagrant Story, Chrono Cross, Xenogears, etc. Obecnie, po tym co uswiadczylem np. w FFXV zupelnie stracilem zaufanie do Square i "dopoki nie zobacze, to nie uwierze", ze sa znow w stanie zrobic swietna gre. Edited September 26, 20204 yr by tom173
September 26, 20204 yr 25 minut temu, tom173 napisał: Obecnie, po tym co uswiadczylem np. w FFXV zupelnie stracilem zaufanie do Square i "dopoki nie zobacze, to nie uwierze", ze sa znow w stanie zrobic swietna gre. Inny team tworzy 16stkę. Ja tam widzę powrót do korzeni- średniowiecze, dużo poważniejszą atmosferę, itp. Czy system walki będzie dobry to się oceni jak się zagra, twórca daje powody do optymizmu.
October 29, 20204 yr https://eu.finalfantasyxvi.com/ Na oficjalnej stronie pododawali sporo - arty i opisy głównych bohaterów, świat, państwa. Bardzo podoba mi się styl, jakoś czuję Varganta. Eh żeby tylko system walki był dobry (poziom FF7R a nie FF15) i będzie mega. Dla mnie chyba najbardziej oczekiwana gra na PS5.
October 29, 20204 yr Mi sie kojarzy swiat Ivalice(Vagrant Story tez chyba byl w Ivalice). Chyba moj ulubiony swiat w FF. Arty mi przypominaja FFT, czyli tez jedwab(i tez bodajze w Ivalice). Jakos bardziej mi to podchodzi niz styl z 15
October 29, 20204 yr No ja po początkowym zawodzie zaczynam wierzyć, że może coś z tego być dobrego jednak.
November 1, 20204 yr Za duzo te artworki (+ mapa i opisy postaci) to o grze poki co nie mowia, ale trzeba przyznac, ze robi to lepsze wrazenie niz materiał sprzed 2 miesięcy. Niemniej, wszystko tak czy siak wyjdzie w praniu. W dwuminutowy film mozna wrzucić wszystko, żeby to wyglądało dobrze. A po premierze znów się okaże, że gra jest bez fabuły a wrogów pokonuje się trzymając jeden przycisk. Zmierzam do tego, że zaufania po ostatnich arcydziełach do SE nie mam już za grosz. Niech ogarną chociaż fabułę, żebym miał przekonanie, że to co robią bohaterowie ma jakikolwiek sens. Edited November 1, 20204 yr by tom173
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.