Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, AdiCarrion napisał:

W 95 % walki wyglądały

Press X to attack x 10

W przypadku Bossów rzuć najpierw jakiegoś buffa,a póżniej Press attack x10

 

Dlatego dziwię się że dopiero jeden amator w 2022r robiący chained echeos wpadł na pomysł z paskiem overdrive by wprowadzić jakoś mechanizm niejako wymuszający żonglowanie rodzajami ataków w  jrpg z turowymi walkami.

 

Co do systemu walki ff16...dziwi mnie że tyle czasu się nim nie chwalą, na dobrą sprawę dalej nie wiadomo o nim nic nie licząc kilku urywków z trailera, które równie dobrze mogłoby pasować do jakiegoś slashera.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Square spłodziło ostatnio tyle low-średniaków, że ta gra po prostu musi być hitem :D. Zresztą wszystkie znaki na niebie i na ziemi wskazują powrót do świetności, już FFVIIR nim był imo. 

 

Co? 

FF7r to balas. Pierwsze pare aktów dawało radę a pozniej wyszla gra 7/10 przez rozwleczone bieganie po kanałach, fabula zmieniona jak z jakiegoś disneya, juz nie wspomnę o cloudzie co zachowywal się jak chlop do bicia. 

Muzyka byla przegenialna ale odnioslem wrażenie że wizja tej gry chyba ze 3 razy się zmieniła podczas grania. 

FF 16 można w ten sam sposób popsuć - rozwlec gre do 80h, biegać po pustych planszach bez duszy i klepać nic nie wnoszące subquesty przez połowę rozgrywki. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Basior napisał:

Ty tak twierdzisz. Dla mnie to jedna z najlepszych gier ever. Lepsza od 15, która i tak była dla mnie spoko, zwłaszcza po 13, która była dnem.

U mnie to samo, poziom wyżej od XV (która też była dobra, tylko nieco przekombinowali z dlc...), po prostu nowe Finale są inne, ale to nie znaczy, że nie są dobre. FF VIIR to u mnie scisły top Finali obok FF VI i FF XII, każdy ma inne gusta. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

FF7R wspaniały tytuł i niech już każdy taki będzie i niech się w końcu odetną od tego przestarzałego podejścia i turowego systemu. Próbują od 12tki ale w 7R w końcu im to wyszło. Gra zebrała bardzo dobre oceny, sprzedała się bardzo dobrze, a jednostki sobie mogą marudzić i narzekać, ŻE JAK TO NIE MA TUROWEGO SYSTEMU I DLACZEGO ZMIENIAJĄ FABUŁĘ PO 25 LATACH. xD

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Side questy dramat, dungeony w większości dramat, system walki płytki, system rozwoju postaci płytki. Wady za równo ff15 jak i ff7r i w pierwszej kolejności chciałbym by się poprawa tego zajęli w 16.

 

Nic nie mam do tego że finale już dawno zrezygnowały z turowkowego systemu walki. Pogodziłem się z tym że już do tej serii nie wróci.

Odnośnik do komentarza

ff7r nie umiem ocenic obiektywnie bo za bardzo mi cala gre wjezdzaly feelsy i sentyment. to co silac sie na obiektywizm mi nie podeszlo to beznadziejne w wiekszosci sidequesty + spora czesc nowej muzyki.

 

ale jesli gejmplej z siodemki (walka i liniowosc) polacza z opowiadaniem historii z czternastki to jestem w miare spokojny. ciesze sie, ze nie bedzie to open world. wole rozwiazanie jak z siodemki czy np. god of war - liniowa gra z mini otwartymi fragmentami gdzie mozna se polatac bardziej na luzie.

Odnośnik do komentarza

To nie jest temat o FFXV, więc dodam tylko, że mam nadzieję, że w XVI dostaniemy coś zupełnie innego, bo praktycznie wszystko, co Square nam zeserwowało nam na premiere "piętnastki" to był dramat. Tak się również złożyło, że mój pierwszy post na tym forum dotyczył FFXV i chętnie tutaj zacytuje fragmenty:

 

Quote

 

[...]

 

Fabuła to jakiś marny żart - nie rozumiem o co chodzi momentami w tej historii, bohaterowie są chwilami "rzucani" z miejsca na miejsce, gdzie na dobra sprawe nie wiadomo co sie dzieje i dlaczego to jest takie wazne. Narracja jest doslownie tragiczna, co jest zreszta glownym powodem, dlaczego nie czuc klimatu tej historii. 

 

System walki rowniez, mimo faktu, ze na poczatku nawet mi przypadl do gustu, jest niedopracowany i chaotyczny. Fajny pomysl na czary zostal koncertowo zepsuty, system atakow specjalnych jest niepraktyczny i nudny. Przebieg kazdego starcia jest podobny, wiadomo - przeciwnicy sa rozni, ale nie spotkalem sie do tej pory z rywalem, pod ktorego spejcalnie zmienilbym taktyke walki. Jesli z kims mam problemy najczesciej rozwiazaniem jest magia (DeadEye'a rozbiłem trzema czarami - polecam ice + magitec boostery). Hunty i questy w wiekszosci przypadkow sa rowniez zrobione na jedną modłę. Do gustu przypaly mi za to dungeony - sa fajnie i pomysłowo skrojone. 

 

Gralem w wiele gier z serii FF, ale ta jest zdecydowanie najgorsza. XII byla rowniez mocno kiepska fabularnie (delikatnie powiedziawszy), ale oprocz tego "drobiazgu" wszystko bylo dopracowane - wspanialy system walki, bardzo ladna oprawa, ciekawi bossowie. X, IX, VIII i VII mialy wszystko na swoim miejscu w roznych proporcjach. Dzieki Bogu nie mialem okazji pograc w XIII, ale jakos nie chce mi sie wierzyc, ze zostala ona jeszcze bardziej zrąbana niż XV. A jesli tak - to pogratulować. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Każdy fan FABUŁY tak tutaj pisał o FF XV. Ale jako się rzekło wiele razy w tym temacie, ta gra nawet nie ma nic wspólnego z piętnastką. Ekipa która robiła FF XV teraz skończyła arcydzieło pt. Forspoken które zostanie zapamiętane wyłącznie jako obiekt żartów.

 

Dobry singlowy Fajnal nie wyszedł od kilkunastu lat, jak na ironię seria ma ciągle rosnącą reputację i świeży fandom dzięki najlepszemu MMORPG na rynku, dlatego też nie dziwi ten wybór studia do "szesnastki".

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...
20 minut temu, PanKamil napisał:

Wygląda świetnie:banderas: będzie ciorane bo FF VII remake mi się wkręcił a tu jeszcze lepszy klimat i jeszcze lepszy system walki.

Wygląda naprawdę kozacko, szczególnie summony. Nie będzie open world, co dla mnie tylko zwiększa hype :D. System walki bardzo mocny akcyjniak, cała gra to action RPG, ale tak już było w poprzednich Finałach, zero zaskoczenia. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Teraz, Rtooj napisał:

Wygląda jak 9/10 a może nawet więcej. Kolejny ex który będzie sprzedawał konsole.

Ale trzeba przyznać, że malkontenci mają o czym mówić, po tych preview. Gra już całkiem upodabnia się do innych TPP od Sony (piękna grafika, dużo wysokobudżetowych epickich momentów+ ELEMENTY RPG). Ze starych Finali zostaje coraz mniej (ale są inne gry, które te lukę wypełniają). 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...