Skocz do zawartości

Final Fantasy XVI


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 9.12.2022 o 19:31, Sefiro napisał:

Fajne te napierdzielające się summony itd ale reszta, szczególnie charter design strasznie genric, nie sadziłem, że kiedyś to powiem, ale brakuje mi tutaj Nomury :P

A to niby te postaci Nomury nie były generic? Z otwartymi ramionami przyjmuje w końcu jakas zmianę w wyglądzie postaci. 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Wychodzą z założenia ze gra z turowymi walkami by się nie sprzedała w takim nakładzie by pokryć produkcję, a co dopiero zarobić. Dlatego to co turowe od square to niskobudżetowe (jak np octopath), a to co action to duże projekty. Chyba jedynym wyjątkiem dragon quest ale oni celują tą grą głównie w rynek japoński.

Odnośnik do komentarza

Ta gra nie ma nic wspólnego z FF XV, nieraz już w temacie było mówione. Ogólnie ludzie od FF XV robią Forspoken, a szesnastkę robią ludzie od FF XIV, przy czym no ma być to gra akcji i wielki show, więc w praktyce też inny typ gry zupełnie.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, Patricko napisał:

Ciekawe czy znowu wysrają milion dlc, z czego jedno multi, które potem wyłączą po czasie... To co się działo w XV to była zgroza (już pomijam braki fabularne w środku gry). Jeśli tu będzie to samo to znów trzeba czekać na jakiegoś royala.

 

Nie to studio wewnętrzne, nie ten dyrektor odpowiedzialny za projekt i tym bardziej XV-kę tworzono blisko dekadę, gdzie pierwszy build powstał jeszcze na PS2. Wszystkiemu winny był Nomura, który pewnie mieszka w siedzibie Square, bo typ najpewniej nawet do własnego domu trafić nie może. Po nim syf miał ogarnąć Tabata ale w projekt włożono tyle kasy, że Square chciało zarobić na nim jak najwięcej, stąd gra była fabularnie dziurawa aby dowiedzieć się tego poprzez DLC. W skrócie potencjał był a wyszła ledwo dobra gra.

 

Jeżeli chcesz wiedzieć jaka może być 16-tka albo inaczej jak po premierze może być wspierana, to zobacz sobie wszystkie dodatki do FFXIV, te płatne i te darmowe. Trzeba to głośno powiedzieć ale w końcu wybrali odpowiednią osobę i odpowiedni team, który raz, że wie co chce stworzyć, dwa siedzieli cicho przez 80% czasu produkcji tejże gry, zanim w ogóle ją ukazano a nie ogłoszono projekt, gdy ten istniał zaledwie w formie nazwy gry i projektu na papierze.

Edytowane przez chrno-x
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...