Skocz do zawartości

Mass Effect: Legendary Edition

Featured Replies

Opublikowano

Może w końcu ogram, bo jedynkę zaczynałem na PC i wydała mi się strasznie toporna a 3jke na PS3 i chyba działała w 20 fpsach...

  • Odpowiedzi 668
  • Wyświetleń 146,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Mass Effect bez tyłka Mirandy to nie Mass Effect.

  • Nie, W menu kolekcji zmieniasz na ang i tyle.   Gram sobie, nic lepszego w tym roku nie wyjdzie niż najlepsza trylogia ever. Każde słowo chłone jak ambrozje. Ciarki przy openingu nawet na sk

  • Prawda jest taka że ta najlepsza growa trylogie ever kupilbym nawet bez żadnych zmian, dają DLC na jednym nośniku i już siusiak staje. MUSZE TO MIEC.

Opublikowano
19 minut temu, łom napisał:

Może w końcu ogram, bo jedynkę zaczynałem na PC i wydała mi się strasznie toporna a 3jke na PS3 i chyba działała w 20 fpsach...

Wersja na PS3 to pokaz slajdów.

Opublikowano

Co do 1 to ciekawe czy pomimo wszystko mechanika jazdy tym Mako wroci po tych roznych gorkach i planetach. To bylo tragiczne. Tak samo jak skanowanie planet  w Ms2

Opublikowano

Ja pamiętam, że w ME to skanowalem każdą planetę od a do z i czytałem każdy opis planet. To była wkrętka, ale jestem ciekaw jak to po latach będzie. 

Opublikowano

ciekawe czy na xone fat będzie banglało w 60fps :shieeet:

 

na moim asusie z 2015 śmiga elegancko, więc mam nadzieję że ea nie pokpiło sprawy jak redzi 

Opublikowano

Gdzieś już było potwierdzone, że tylko od modeli PS4 Pro/One X wzwyż będzie 60 klatek.

Opublikowano
Godzinę temu, Figuś napisał:

Nie spodziewałbym się 30FPS na bazowych konsolach zeszłej generacji :reggie:

Tak to widzę :notbad:

Opublikowano

trochę żenada jeśli tak będzie

Bioshocki zarówno we wstecznej, jak i w remasterowanym wydaniu Collection śmigaja w 60fps :reggie: 

Opublikowano

remaster hot pursuit śmiga na bazowych konsolach tylko w 30 klatkach, a że mass effecty to też gry od ea, to myślę, że można śmiało strzelać, że i tu będzie podobnie

Opublikowano

no cóż jeden wydatek mniej i chyba dokończę grać na pc z zatoki :problem: 

Opublikowano
13 minut temu, GSPdibbler napisał:

Nowa Liara ma większe cycki. Czekamy na ruch feministek.

 

Nie trzeba długo czekać. :D

 

fpEU7Jn.png

 

r2feRdl.png

 

wOw5n6x.png

 

Cwf5dc8.png

 

nVch3k1.png

Opublikowano

Cycki powiększyli, a Mirandzie mieli tyłek zmniejszyć czy tam usunąć te najazdy kamery :D 

Opublikowano

Słynny camel toe EDI chyba też zniknął. W ogóle by mnie nie zdziwiło, jakby jeszcze zmniejszyli te cycki przez jakichś internetowych płaczków xD

 

Ogólnie dobrze to wygląda, choć kolorystyka jakaś zmieniona, trochę bardziej "nijaka", ale to już czepianie się.

Opublikowano

fajnie, czekam. miałem jednak nadzieję, że jedynkę przemodelują bardziej, zwłaszcza systemowo - jak rozwój postaci i ekwipunek. mogli użyć modelu z 2jki i 3jki - czyli mniejsza ilość mocy ale lepsze zróżnicowanie i synergia oraz sprzęt zdobywany rzadziej ale istotniej zmieniający postać (zamiast 10 tierów randomowo podnoszonego szajsu za 2 punkty ataku więcej). no i poboczne misje - cała masa niczym nie różniących się zadań w lokacjach na zasadzie kopiuj-wklei.

wiem, że to dziwne ale jedynke ograłem po trójce i niestety mocno odczułem jej oldshcoolowy charakter. dwójka mój nr. uno, żeby nie było...  

Opublikowano
W dniu 20.04.2021 o 17:52, Kazub napisał:

fajnie, czekam. miałem jednak nadzieję, że jedynkę przemodelują bardziej, zwłaszcza systemowo - jak rozwój postaci i ekwipunek. mogli użyć modelu z 2jki i 3jki - czyli mniejsza ilość mocy ale lepsze zróżnicowanie i synergia oraz sprzęt zdobywany rzadziej ale istotniej zmieniający postać (zamiast 10 tierów randomowo podnoszonego szajsu za 2 punkty ataku więcej). no i poboczne misje - cała masa niczym nie różniących się zadań w lokacjach na zasadzie kopiuj-wklei.

wiem, że to dziwne ale jedynke ograłem po trójce i niestety mocno odczułem jej oldshcoolowy charakter. dwójka mój nr. uno, żeby nie było...  

Tez mialem taka nadzieje, boje sie ze jedynka okaze sie zbyt sztywna gameplayowe jak na dzisiejsze realia.

Opublikowano
W dniu 20.04.2021 o 17:52, Kazub napisał:

jak rozwój postaci (...) mogli użyć modelu z 2jki i 3jki

 

Tylko nie to. Dla mnie porzucenie całej RPG-owej otoczki z punktami zdolności i rodzajem uzbrojenia mocno spłaszczyło ME2 jako role-playa. :/ 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.