Opublikowano 27 listopada 20204 l Mój kumpel wczoraj odebrałem świeżego series X i ma problem. Non stop jest wywalany z Xbox live, połączenie kablowe. Zrywa co chwilę. Na PS4 działał internet bez problemu. Konsola zwipeowana, kabel ethernet wymieniony i to samo. Jakieś pomysły? Napisał mi że jak uszkodzona konsola to chuj go strzeli
Opublikowano 27 listopada 20204 l Mówił, że wpisuje login, hasło i tak jakby nic się nie dzieje. Przy instalowaniu tego pierwszego update'u pod koniec wywaliło błąd i może przez to się porypało.
Opublikowano 27 listopada 20204 l Ja bym spróbował zrobić reset konsoli i raz jeszcze skonfigurować:https://www.gfinityesports.com/article/8194/xbox-series-x-s-how-to-factory-reset-your-console-guide
Opublikowano 27 listopada 20204 l Co do QR działa Wam to z Assassinem? Jak z grami z ssd śmiga mi dobrze, tak z Assassinem ni hooja. Na początku odpalało jednka i tak gra się zawieszała po 10-15 sek, teraz w ogóle nie działa. Nie wiem czy to Assassin czy w ogóle gry z płyty coś świrują?
Opublikowano 27 listopada 20204 l No i jest pierwsza gra, która ciagle powoduje u mnie problemy, a mianowicie Ryse Son of Rome. Przez ok 2h gry miałem 3 totalne zwiechy i 2 razy konsola się wyłączyła
Opublikowano 27 listopada 20204 l Musza dopracować trochę software, chociaż przyznam ze u mnie jakichś większych akcji nie ma, czasem nie włączy się QR albo gra się „zrestartuje” ale przy obecnych prędkościach uruchamiania i działania jakoś kompletnie mnie to nie rusza.
Opublikowano 28 listopada 20204 l Na razie jakoś to QR mnie nie przekonuje, ostatnio BF1 włączyło się niby z QR i po paru minutach wywaliło do dasha. Po normalnym włączeniu zero problemów. Jest potencjał jak to dopracują, ale na tę chwilę zysk czasu niewielki (do tego często i tak trzeba łapać tryb online od nowa), a potencjalnie pojawiają się problemy.
Opublikowano 28 listopada 20204 l Żadna gra online nie będzie raczej wspierała QR bez problemu, bo to sie kłóci z samym wymogiem bycia online podczas rozgrywki. Podobnie było z grami, które wymagaja zalogowania na poprzedniej generacji, gdy korzystało się z trybu czuwania
Opublikowano 30 listopada 20204 l Ej pany o chuj tu chodzi - grałem z godzinę dziś, wyłączyłem assasina, przychodzę po 2h I włączam konsole znowu, a tu żadna płyta nie działa z konsola... ani AC, ani DR3. po 20 minutach walki zrobiłem hardreset system i dopiero ruszylo. Wtf?
Opublikowano 1 grudnia 20204 l Ci co mieli najwięcej problemów ze zwiechami - dajcie znać czy wczorajszy update coś poprawił.
Opublikowano 1 grudnia 20204 l A czy ma ktoś tak, że po wyłączeniu samego pada, i próbie włączenia go po np. 30 minutach, pad nie łączy się z konsolą i trzeba robić reset? Nawet jak wyłączę wtedy konsole i z pada ją włącze, to pad i tak nie działa. Jeśli go wyłączę i włączę od razu to nie ma problemu, ale po kilkunastu minutach, pad z konsolą coś u mnie nie chce funkać.
Opublikowano 1 grudnia 20204 l 24 minuty temu, Emtebe napisał: @Wredny jak po nowym updacie? Nadal zwiechy inwykaczanie konsoli? Ch#j wie, oddałem dziwkę na rękojmię do EURO
Opublikowano 2 grudnia 20204 l 1 godzinę temu, Wredny napisał: Ch#j wie, oddałem dziwkę na rękojmię do EURO Te trochę to już mogłeś poczekać
Opublikowano 2 grudnia 20204 l 2 godziny temu, Lokomotywa napisał: kurde Y w padzie czasem nie reaguje Kumpel i dużo innych ludzi ma z tym problem. Nie da się normalnie grać przez to. Pad do wymiany.
Opublikowano 2 grudnia 20204 l 5 godzin temu, maciekww28 napisał: Te trochę to już mogłeś poczekać A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy.
Opublikowano 2 grudnia 20204 l 1 godzinę temu, Wredny napisał: A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy. Ale kasy oddać nie chcieli?
Opublikowano 2 grudnia 20204 l Nope, bo wciąż burdel w systemie i niby interwencja informatyka wymagana. Postałem znowu z godzinę, kierownik nic nie potrafił zaradzić, więc wypełniłem papierowy formularz reklamacyjny, zaznaczyłem "rękojmia", w rubryce "żądanie" (czy jakoś) wpisałem "wymiana sprzętu na nowy (preferowane)" lub "zwrot pieniędzy".
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.