Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

Opublikowano

Mój kumpel wczoraj odebrałem świeżego series X i ma problem. Non stop jest wywalany z Xbox live, połączenie kablowe. Zrywa co chwilę. Na PS4 działał internet bez problemu. Konsola zwipeowana, kabel ethernet wymieniony i to samo. Jakieś pomysły? Napisał mi że jak uszkodzona konsola to chuj go strzeli 

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 215 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano

Mówił, że wpisuje login, hasło i tak jakby nic się nie dzieje. Przy instalowaniu tego pierwszego update'u pod koniec wywaliło błąd i może przez to się porypało. 

Opublikowano

Co do QR działa Wam to z Assassinem? Jak z grami z ssd śmiga mi dobrze, tak z Assassinem ni hooja. Na początku odpalało jednka i tak gra się zawieszała po 10-15 sek, teraz w ogóle nie działa.

 

 

Nie wiem czy to Assassin czy w ogóle gry z płyty coś świrują?

Opublikowano

Wyłączyli na razie QR  w Asasynie.

 

 

Opublikowano

Czyli pewno przez te początkowe crashe.

Opublikowano

No i jest pierwsza gra, która ciagle powoduje u mnie problemy, a mianowicie Ryse Son of Rome. 

Przez ok 2h gry miałem 3 totalne zwiechy i 2 razy konsola się wyłączyła 

Opublikowano

Musza dopracować trochę software, chociaż przyznam ze u mnie jakichś większych akcji nie ma, czasem nie włączy się QR albo gra się „zrestartuje” ale przy obecnych prędkościach uruchamiania i działania jakoś kompletnie mnie to nie rusza.

Opublikowano

Na razie jakoś to QR mnie nie przekonuje, ostatnio BF1 włączyło się niby z QR i po paru minutach wywaliło do dasha. Po normalnym włączeniu zero problemów. Jest potencjał jak to dopracują, ale na tę chwilę zysk czasu niewielki (do tego często i tak trzeba łapać tryb online od nowa), a potencjalnie pojawiają się problemy.

Opublikowano

Żadna gra online nie będzie raczej wspierała QR bez problemu, bo  to sie kłóci z samym wymogiem bycia online podczas rozgrywki.

Podobnie było z grami, które wymagaja zalogowania na poprzedniej generacji, gdy korzystało się z trybu czuwania

Opublikowano

Ej pany o chuj tu chodzi - grałem z godzinę dziś, wyłączyłem assasina, przychodzę po 2h I włączam konsole znowu, a tu żadna płyta nie działa z konsola... ani AC, ani DR3. po 20 minutach walki zrobiłem hardreset system i dopiero ruszylo.

Wtf?

Opublikowano

A czy ma ktoś tak, że po wyłączeniu samego pada, i próbie włączenia go po np. 30 minutach, pad nie łączy się z konsolą i trzeba robić reset? Nawet jak wyłączę wtedy konsole i z pada ją włącze, to pad i tak nie działa. 

Jeśli go wyłączę i włączę od razu to nie ma problemu, ale po kilkunastu minutach, pad z konsolą coś u mnie nie chce funkać. 

Opublikowano
24 minuty temu, Emtebe napisał:

@Wredny jak po nowym updacie? Nadal zwiechy inwykaczanie konsoli?


Ch#j wie, oddałem dziwkę na rękojmię do EURO :reggie:

Opublikowano
2 godziny temu, Lokomotywa napisał:

kurde Y w padzie czasem nie reaguje 

Kumpel i dużo innych ludzi ma z tym problem. Nie da się normalnie grać przez to. Pad do wymiany.

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, maciekww28 napisał:

Te trochę to już mogłeś poczekać 

 

A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? :dunno:

Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Wredny napisał:

 

A skąd ja miałem wiedzieć, kiedy coś wypuszczą? I czy będzie zawierać to, o co mi chodzi? :dunno:

Nie było żadnego "znamy problem i jak najszybciej postaramy się przygotować łatkę", więc jak tylko Pinokio otworzył sklepy to zaniosłem, bo każdy dzień zwłoki to kolejny problem ze strony sprzedawcy. 

Ale kasy oddać nie chcieli? 

Opublikowano

Nope, bo wciąż burdel w systemie i niby interwencja informatyka wymagana. 

Postałem znowu z godzinę, kierownik nic nie potrafił zaradzić, więc wypełniłem papierowy formularz reklamacyjny, zaznaczyłem "rękojmia", w rubryce "żądanie" (czy jakoś) wpisałem "wymiana sprzętu na nowy (preferowane)" lub "zwrot pieniędzy". 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.