Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

Opublikowano
28 minut temu, ainam102 napisał:

No i moja konsola serie X padła po miesiącu, łącznie pograłem ze 100 godzin, najpierw rano były problemy z parowaniem pada i musiałem robić twardy reset by połączyć pada, wieczorem chciałem włączyć konsole, oczywiście pad nie połączony to włączam przyciskiem i konsola uruchamia się na 30 sekund a potem wiatrak staje, brak sygnału na tv , zmieniałem gniazdka i nic to nie daje, konsola jedzie do serwisu. Znalazłem dyskusje na pomocy Microsoft i setki osób ma podobny problem, co ciekawe dotyczy to konsol wyprodukowanych w sierpniu i jeden z gości dostał nieoficjalnie wiadomość na infolinii że MS wie że jest problem z całą partią produkcyjną. Moja konsola tez wyprodukowana w sierpniu.

Moja też z sierpnia, zero problemów. 

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 231,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano

Dziwnych czasów dożyłem.

Qrwa, strach sprawdzać, kiedy mi się konsola urodziła. 

Opublikowano
57 minut temu, ainam102 napisał:

Znalazłem dyskusje na pomocy Microsoft i setki osób ma podobny problem 

 

Jeśli to prawda, to byłby problem ma skalę RRoD. 

 

Moja też jest z sierpnia i nie mam takich problemów. 

Opublikowano

Też myślę, że to hardware ale raczej dot. to jakiegoś procentu z tej produkcji. 

Opublikowano
13 minut temu, Michał102 napisał:

 

Jeśli to prawda, to byłby problem ma skalę RRoD. 

 

Moja też jest z sierpnia i nie mam takich problemów. 

https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/xba_console/xbox-series-x-wont-power-on/c8dbd8c2-de90-441c-85ee-3fd1de6d7346?page=1

Takich tematów po kilkaset odpowiedzi jest tam kilkanaście , na reddicie też sporo. Problem z zasilaniem i albo konsola się nie włącza , albo tak jak u mnie próbuje włączyć ale po kilku sekundach się wyłącza. Do tej pory nie miałem żadnych problemów.

Opublikowano

Heh... dopiero co pisałem, że nie mam większych problemów, a dzisiaj podczas gry w Gearsy 5 dwa razy rozłączyło mi pada. Musiałem konsole wyłączyć przyciskiem, a potem na nowo sparować pada. 

Pierwszy raz coś takiego się stało. 

Opublikowano

Tez myśle ze 90% problemów to soft.

Edytowane przez eX4cT_PL

Opublikowano
11 minut temu, LiŚciu napisał:

A kiedy był update OS-a ostatni?

12.01 z tego co konsola podpowiada.

Opublikowano

No to by pasowało do tego że ostatnio są te problemy z łacznościa z padem. Ja ostatnio troche pograłem i zero problemów. Nawet mi kilka goddzin pad działał na ledwo żyjących bateryjkach więc jest raczej OK wszystko. 

Opublikowano
Godzinę temu, Michał102 napisał:

No u mnie to teraz mega lipa jest. 

Rozłącza się co chwilę niezależnie od odpalonej gry :(

Baterie?

Opublikowano

Konsola użytkowana od premiery 10 listopada i bez żadnych problemów. W pierwszym tygodniu miałem raz lub dwa przypadek, że podczas wracania do dasha i z powrotem do gry obraz się zawieszał i musiałem zresetować konsolę - spowodowane to było przejściem z sygnału HDR do zwykłego. Później ten problem już ani razu nie wystąpił.

 

Fantastyczny sprzęt.

Opublikowano

U mnie też bajera, wczoraj siedziałem chyba z 5-6 godzin non stop w AC: Odyssey (która działa w 4K, więc jako-tako obciąża system) i wspaniałe to godziny były, nie zapomnę ich nigdy. Zero zwieszek, cisza i przyjemne ciepłe powietrze wylatujące u góry jako dodatek do ogrzewania mieszkania w zimowe dni ;)

Opublikowano
10 godzin temu, Michał102 napisał:

No u mnie to teraz mega lipa jest. 

Rozłącza się co chwilę niezależnie od odpalonej gry :(

Ale w ogóle nie chce Ci się pad sparować z konsolą czy paruje się i po kilku chwilach wyłącza się? Jeśli to pierwsze to... wystarczy odłączyć konsolę od zasilania i później znowu ją podłączyć. Po tym pady powinny się bez problemu sparować.

Opublikowano

Pad się rozłącza i muszę wyłączyć konsole przyciskiem, włączyć ponownie oraz sparować od nowa pada. Działa z 5-10 minut i powtórka. 

 

Nie próbowałem jeszcze odłączać konsoli od zasilania, zaraz to sprawdzę 

Opublikowano

Pady są chyba połączone z konsolą drogą radiową a nie bluetooth. Może coś zagłusza połączenie? 

Opublikowano

Teoretycznie zagłuszać może, bo bardzo blisko stoi router wi-fi. 

Tylko gdyby to było przyczyną, to problem byłby od początku, a pojawił się dopiero wczoraj. Więc albo coś się pierdzieli z najnowszym softem, albo z samą konsolą. 

Opublikowano

U mnie na xox i xsx często rozłączało pada elite (z innymi zero problemu) ale tak od 3 tyg. nie zauważyłem tego problemu, więc tutaj to może być raczej soft. 

Opublikowano
3 godziny temu, MYSZa7 napisał:

wystarczy odłączyć konsolę od zasilania i później znowu ją podłączyć. Po tym pady powinny się bez problemu sparować.

 

Odłączyłem od zasilania i pomogło. 

Póki co wszystko działa dobrze. 

Opublikowano

Mój klocek wrócił z "Autoryzowanego Serwisu Producenta", w pudełku oprócz kopii mojego zgłoszenia reklamacyjnego, znalazłem jedynie dwustronnie zapisaną (z jednej strony po polsku, z drugiej po węgiersku) kartkę A4 od Team XBOX, na której napisane było, że przepraszają za wszelkie problemy i opóźnienia, oraz to, że... przywrócili ustawienia fabryczne i mają nadzieję, że już będzie zajebiście :facepalm:
Naklejka z datą produkcji i numerem seryjnym została zastąpiona (zaklejona) podobną, na której widnieje już data "serwisowania" (05.01.2021).
Konsola w bardzo dobrym stanie wizualnym (oprócz trzymilimetrowej ryski obok wejścia na płyty).
Wczoraj nie miałem jak sprawdzić, więc tylko zostawiłem na noc, żeby ściągnęło się kilka problematycznych gierek, no i przed chwilą było testowanie.
Zacząłem (i od razu napiszę, że skończyłem) na Halo Master Chief Collection z GP, a konkretnie od części pierwszej, która zawsze najszybciej wyłączała mi konsolę, no i ... bez zmian :reggie:
Teraz nawet nie zdążyłem zagrać, bo wciąż jeszcze trwała cut-scenka z gadaniem Cortany.

Czy oni tam k#rwa w ogóle coś sprawdzają?
No i co mam teraz robić według Was? Jasne, że najlepiej bezpośrednio przez support, ale chciałbym od EURO zwrot kasy, żeby ch#jki sobie nie myślały, że się mnie tak łatwo pozbędą.
Jasne, będzie to trwało ch#j wie ile, ale mam w to wyebane - gram sobie na PS4 i dobrze mi z tym.
Jak to jest z rękojmią? Za pierwszym razem nie przystali na warunki, oferując opcję naprawy, z której skorzystałem, jednak odesłali mi dokładnie tak samo wadliwy produkt, jak był poprzednio, więc czy teraz nie mają obowiązku zwrócić kasy/wymienić na nowy?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.