Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, funditto napisał:

Dzisiaj odłączyło mi pada w trakcie gry.. myślałem, że się rozładował, ale drugiego też nie widzi. Co teraz ? Jak wrócę do domu to na nowo synchronizować pady czy po ponownym włączeniu powinno być już wszystko w porządku ?

 

Odłącz (po wyłączeniu) od prądu na ok 30 sekund. Sprawdzone!

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Takie jazdy to miałem przed aktualizacją słuchawek, od kiedy dostały patch'a całkowite zero problemu. 

 

Swoją drogą, była jakaś aktualizacja dziś, gdzieś coś pisali co łatali? Bo w zakładce co nowego odnoście aktualizacji, od 3 czy 2 miesięcy te same informacje, że dodali więcej dynamicznych teł itp. 

Odnośnik do komentarza

Z przyzwyczajenia już zawsze wyłączam konsole całkowicie bez tego bajeranckiego instant on. Sprawdzę to dopiero latem jak będę mieć więcej czasu wolnego. Wstaje rano śniadanie, granie, potem przerwa na trening rowerowy i po treningu znów granie. Wówczas przekonam się co to a do tego momentu nie mam żadnych problemów. Współczuje tym którzy się borykają z jakimiś dolegliwościami Series X/S bo z każdym dniem doceniam jaki to solidny sprzęt. 

Odnośnik do komentarza

Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass.

Odnośnik do komentarza
W dniu 28.01.2021 o 18:47, ainam102 napisał:

Wróciła dzisiaj moja series X z naprawy serwisowej w Niemczech, zajęło to 9 dni, w pudełku standardowa kartka Polsko/Węgierska że przepraszają i konsola została sprawdzona i przywrócono ustawienia fabryczne, więc nie wiadomo czy coś wymieniali a konsola się nie uruchomiała, numer seryjny ten sam, ale nowa naklejka więc może coś grzebali, na razie chodzi, brak kodu na utracony gamepass.


Czyli to samo, co u mnie (choć u Ciebie jakimś cudem pomogło, ale też usterka była widoczna na pierwszy rzut oka), tylko że moją EURO wysłało do Czech, tu więc upada mit pod tytułem:

 

W dniu 21.01.2021 o 18:48, eX4cT_PL napisał:

takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu


Co mi po tym, że będą mi odsyłać konsolę w takim samym stanie, jak była? Dlatego wojuję z EURO o wymianę sprzętu/kasę.

Odnośnik do komentarza

Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, 20inchDT napisał:

Ta kartka, ktora dostales z serwisu, nie jest spersonalizowana, a wszyscy dostają to samo. Nie wiesz co robili z jego konsolą. Z twoją zresztą też. Skoro problem występuje tylko w niektorych grach, to moze nie byli w stanie zdiagnozować. Sorry, ale jak nie załatwiłeś sprawy do 14 dni po zakupie, to teraz pisanie maili do sklepu niewiele zdziała. Pewnie nawet ich nie czytają, a wiedzą, że większość ludzi nie pojdzie z tym do sądu. Nie wyglupiaj się i złóż zlecenie serwisowe na stronie MS. Jeżeli jest miejsce na dodanie komentarza to opisz problem, a jak nie, to ja bym na kartce opisał po angielsku co dokładnie nie działa i przykleił do konsoli. Może ktoś kumaty przeczyta i ułatwi sobie robotę.

W obronie wrednego dodam tylko, że akurat miał pecha bo wtedy przez covida zamykali sklepy a i ten cały support teraz nie ułatwia z tym całym ich automatycznym przekierowywaniem, już chyba lepiej dzwonić do nich na ten telefon w pl. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...