Skocz do zawartości

Diablo II: Resurrected


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Odpaliłem betę równo z zegarkiem. Właśnie skończyłem bo serwery padły :D Teoretycznie grałem 1,5 godziny a czuje jakbym spędził 15 minut... czyli stary dobry nawyk z klasyka powrócił. Wersja PS5. Oto odczucia na szybko od osoby, która wychowała się na tej grze i NIGDY jeszcze nie grała w hack n slasha sterując kontrolerem konsoli.

 

Nie rozpisuje się na temat stricte gry, bo to po prostu Diablo 2 więc jeżeli tą grę kochałeś to nie zastanawiaj się nad niczym. Mam za to kilka zdań na temat konwersji typowej gry PC na konsole.

 

Menu gry w mojej skromnej opinii MUSI być w jakiś sposób zmienione. Niestety nie może być tak, iż klikając przycisk „OPTIONS”, następnie 2x R1 a potem strzałka w dół, a następnie "X" - wyjdę z gry.  W ten oto sposób jakakolwiek próba gry chociażby w trybie hardcore na konsoli nie ma sensu istnienia. Głowie się jak mogliby to twórcy zmienić… albo pozwolić na jakieś macra (ala WoW) które szybko wywoła jakieś określone komendy, albo nie wiem...

 

Ogólnie brakuje mi w tej grze niestety klawiatury: brakuje mi "ALT" który podświetlał leżące na ziemi itemy. Tutaj dana rzecz podświetli się dopiero jak na nią podejdziesz. Jak wypadnie sporo itemków to jest tragedia. Oczywiście nie można wybrać sobie co chcesz podnieść co tym bardziej utrudnia podniesienie tego co chciałbyś.

 

Brakuje mi szybkiego przejścia do ekwipunku najemnika, teraz trzeba wcisnąć "OPTIONS" przejść R1 do zakładki "Najemnicy" i dopiero wtedy otwiera się jednocześnie nasz i sojusznika ekwipunek...mega niewygodne.

 

Jeszcze bardziej brakuje mi jednoczesnego wyświetlania statystyk oraz ekwipunku. To przecież była kwintesencja tej gry jak się zmieniało broń i oglądało zmiany statystyk/obrażeń. Cóż, może się przyzwyczaję :)

 

Tak na szybko, pewna drobnostka...początek gry, Krwawa Orlica a z mobów leci mikstura leczenia. Coś nie do pomyślenia w klasyku. Ktoś spyta - o co Ci chodzi? Pamiętacie, że w I akcie leciały jedynie mniejsze mikstury, i przed Andariel rzadko lekkie. A tu początek gry i lecą mikstury z III aktu. Taka drobnostka, ale dla starego dziada szok :D

 

Nie wiem co jeszcze napisać - chce grać dalej, ale serwery leżą, typowy Blizzard :D 

Edytowane przez Sobies
Odnośnik do komentarza

Jeszcze mi się dwie kwestie przypomniały:

 

Czy na konsoli będzie się dało włączać komendy? Próbowałem na wszelkie sposoby włączyć chat i wpisać /players 8 ale nie wiem jak to zrobić.

 

Czy też macie takie odczucie, że w walce wręcz jest pewnego rodzaju opóźnienie? Zrobiłem sobie na start Druida i jak uderzyłem pierwszy raz to byłem zaskoczony, że postać się zamachnęła i następuje taki dziwny mikro lag i dopiero następuje animacja trafienia. 

Odnośnik do komentarza

Serwery są do dupy, to chyba zwykły lag. W Alfie jak klikało się atak na npc, to postać sama biegła i zabijała. Więc na padzie postaciami melee grało się lepiej niż na mk. Mam nadzieję, że tu nic nie zmienili. 

 

A /players x działa ale na singlu tu masz multi, tylko private match

 

W opcjach są dwa tryby quality i performance. Na 60 klatkach, gra jest zdecydowanie bardziej responsywna, lepiej się gra. Różnicy w grafice nie zauważyłem. 

 

@Sobiesw opcjach możesz włączyć "Item label" na przełącz i wtedy pod RB (R1) jest przełącznik.

Edytowane przez KrwawaRyba
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Wyjątkowo dobrze grało mi się na padzie, a miałem duże obawy - D2 to nie turlanie balasa jak w D3. Jest przyjemnie, responsywnie - po prostu dobrze się prowadzi ludka (grałem melee Druidem). Casterami za to może być różnie - precyzyjny teleport albo młotki... :rotfl:

 

Menusy za to są fatalne, podobnie obsługa inventory. Na HC może być problem.

 

Przełączanie między Legacy a Resurrected to raczej ciekawostka, D2 nawet w wersji 1.0 nie wyglądało tak fatalnie :dafuq:

 

PS wisienką na torcie jest dla mnie możliwość zmiany języka systemu i mamy: "Greetings, stranger. I'm not surprised to see your kind here...".

Odnośnik do komentarza

Dla mnie wspaniale, poza rzeczonymi wadami menu (ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia, bo do gorszych rzeczy człowiek się przyzwyczajał). Fakt, że przy Krwawej lecą mocniejsze mikstury, ale też krwawa jest potężniejsza niż kiedyś (lepiej chowa się za szkieletami). Muzyka niesamowicie podbita, na telewizorze konsolowym prawdziwa uczta dla ucha. Ten rok jest totalnie hack'n slashowy na XSX: Ascent, Hades, no i Diablo. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 13.08.2021 o 20:45, Sobies napisał:

Odpaliłem betę równo z zegarkiem. Właśnie skończyłem bo serwery padły :D Teoretycznie grałem 1,5 godziny a czuje jakbym spędził 15 minut... czyli stary dobry nawyk z klasyka powrócił. Wersja PS5. Oto odczucia na szybko od osoby, która wychowała się na tej grze i NIGDY jeszcze nie grała w hack n slasha sterując kontrolerem konsoli.

 

Nie rozpisuje się na temat stricte gry, bo to po prostu Diablo 2 więc jeżeli tą grę kochałeś to nie zastanawiaj się nad niczym. Mam za to kilka zdań na temat konwersji typowej gry PC na konsole.

 

Menu gry w mojej skromnej opinii MUSI być w jakiś sposób zmienione. Niestety nie może być tak, iż klikając przycisk „OPTIONS”, następnie 2x R1 a potem strzałka w dół, a następnie "X" - wyjdę z gry.  W ten oto sposób jakakolwiek próba gry chociażby w trybie hardcore na konsoli nie ma sensu istnienia. Głowie się jak mogliby to twórcy zmienić… albo pozwolić na jakieś macra (ala WoW) które szybko wywoła jakieś określone komendy, albo nie wiem...

 

Ogólnie brakuje mi w tej grze niestety klawiatury: brakuje mi "ALT" który podświetlał leżące na ziemi itemy. Tutaj dana rzecz podświetli się dopiero jak na nią podejdziesz. Jak wypadnie sporo itemków to jest tragedia. Oczywiście nie można wybrać sobie co chcesz podnieść co tym bardziej utrudnia podniesienie tego co chciałbyś.

 

Brakuje mi szybkiego przejścia do ekwipunku najemnika, teraz trzeba wcisnąć "OPTIONS" przejść R1 do zakładki "Najemnicy" i dopiero wtedy otwiera się jednocześnie nasz i sojusznika ekwipunek...mega niewygodne.

 

Jeszcze bardziej brakuje mi jednoczesnego wyświetlania statystyk oraz ekwipunku. To przecież była kwintesencja tej gry jak się zmieniało broń i oglądało zmiany statystyk/obrażeń. Cóż, może się przyzwyczaję :)

 

Tak na szybko, pewna drobnostka...początek gry, Krwawa Orlica a z mobów leci mikstura leczenia. Coś nie do pomyślenia w klasyku. Ktoś spyta - o co Ci chodzi? Pamiętacie, że w I akcie leciały jedynie mniejsze mikstury, i przed Andariel rzadko lekkie. A tu początek gry i lecą mikstury z III aktu. Taka drobnostka, ale dla starego dziada szok :D

 

Nie wiem co jeszcze napisać - chce grać dalej, ale serwery leżą, typowy Blizzard :D 

Dzięki za opinie, troche lipa z tym co opisałeś, liczę że to zmienią w finalnym produkcie.

Odnośnik do komentarza

Wypadające butelki jak najbardziej na plus nie trzeba co chwilę wracać do miasta. Inne usprawnienia też super jak większy stash czy auto gold pickup. 

Powinni jeszcze wyjebać stamine. Na chuj to komu w 2021. Stamina nie jest tu jakimś nieodłącznym elementem systemu walki jak np w dark souls a tylko ogranicza nam poruszanie się. Wyjebać

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, devilbot napisał:

Jak dla mnie to przekreśla granie online.

Technicznie też jest słabo bo tylko 30fps przy 4k.

Na pc podobno duże wymagania. Ciekawe jak to nad switchu będzie działało...

 

Na PS5 nie ma 60 fps w 4K  ?

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...