Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano
W dniu 31.05.2023 o 15:03, ASX napisał:

Gdyby wszyscy postępowali tak jak ty, to mało kto zagrałby w takie gry jak np. Days Gone, Driveclub, Mad Max, The Order 1866 czy Ryse.

Bo na premierę mało kto w to grał, a jak już grał, to krytykował. DG to najlepszy przykład niedojebania mózgowego gdzie na początku większość to łajała za błędy, a teraz, kupę lat po premierze jest ryk czemu nie ma kontynuacji. 

Control od Remedy to samo. Gra zajebista, ale była krytykowana przez ludzi grających na YouTube. Dopiero jak faktycznie zagrali, to nagle olśnienie, że zajebisty tytuł.

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 83,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Paolo de Vesir
    Paolo de Vesir

    Chyba trzeba wrócić do czasu wszechobecnego crunchu, bo jebanym informatyczkom pojebało się w głowach od 4-dniowych tygodni pracy, owocowych czwartków i czterogodzinnych przerw po 2h pracy.

  • Od czasów pegasusa przeszedłem setki gier. Widziałem tysiące gameplayów i jakoś tak jest, że na ich podstawie potrafię wyrobić sobie jako taką opinię, która potem w znacznym stopniu pokrywa się z tym

Opublikowano
W dniu 31.05.2023 o 15:03, ASX napisał:

Gdyby wszyscy postępowali tak jak ty, to mało kto zagrałby w takie gry jak np. Days Gone, Driveclub, Mad Max, The Order 1866 czy Ryse.

 

14 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Gdybym miał tym się sugerować to nigdy bym nie zagrał w Tormented Souls, czyli dla mnie jedną z najlepszych gier 2021 roku ze średnią na metacritic 72.

Ale kurchwa panowie! Bądźmy poważni. Powyższe gry w większości dostały 7/10 na premierę i nie śmierdziały kupą przy pierwszej prezentacji. Do tego nie były bugfestami za 3,5 bomby (bez GP), a ich oceny na premierę nie mówiły jednogłośnie, że mamy do czynienia z crapiszczem jak w przypadku Redfall. 

 

No ale zagranie w grę, która od roku prezentuje się słabo i kolejne pokazy nic w tej kwestii nie zmieniają, a potem pisanie na forum jaki ta gra to wyrzyg to wyższy poziom masochizmu. 

Opublikowano

To samo pisałem. To nie jest tak, że Redfall dostawał i 9 i 3 jak wymienione wyżej gry. Oceny Redfalla zdecydowanie i jednoznacznie wskazywały crapa

Opublikowano
10 godzin temu, ASX napisał:

Cały artykuł Jasona jest za Paywallem, ale czytając fragmenty wyłania się obraz który już wcześniej podejrzewałem. 

 

Redfall zaczął produkcje w 2018 r. Po porażce sprzedażowej Prey były naciski na Arkane z Zenimaxu na robienie gier usług i mikrotranskacje. Gra powstawała w bólach, mnóstwo ludzi odeszło. Po przejęciu Bethesdy przez Microsoft, wielu developerów miało nadzieje że Microsoft skasuje Redfall, albo zresetuje produkcję jako tradycyjną dla Arkane grę singlową. Niestety Microsoft przyjął stratęgie nie wtrącania się w produkcję i ograniczył się tylko do skasowania wersji na PS5 i usunięciu mikrotransakcji. 

 

To brzmi jak ten cały artykuł hehe.

 

W sumie to, że po tylu latach 70% ludzi już nie pracuje, to bardzo dużo, ale nie jest jakoś dalece rekordowe w świecie developingu (są wyjątki jak Nintendo, które pewnie nawet w kiblach ma banknoty zamiast papieru toaletowego, ale ogólnie ta branża zwalnia i wypala jak powalona). Kwestia wspominanych warunków pracy w Bethesdzie ma cięższy skutek - ciężko zatrudniać sporo nowych ludzi, jak ich trzeba, gdy płace i świadczenia nie są na poziomie Microsoftu, delikatnie mówiąc. Zwłaszcza że developerzy gier to często nie są ludzie, którzy marzą o mieszkaniu w Teksasie. 

 

Inny nowy element artykułu, to że rozmówcy mają zaprzeczać temu co mówił Harvey Smith w wywiadzie np. z Eurogamerem. Smith mówił, że walczył z ideą zakupów w grze, "szefostwo zawsze pyta, a co jakby był sklep?, ale ja im na to, nie ma sklepu, nie ma mikrotransakcji", brzmiało to bardzo stanowczo - tutaj rozmówcy mówią, że aż do 2021 studio nie wydawało się mieć problemu z koncepcją gry-usługi, i przez tyle lat developingu, oparcie gry o mikrotransakcje było istotnym elementem designu gry.

Nie tylko w tym elemencie, rozmówcy Bloomberga mają być zdecydowani, że Smith nie kierował ich ku zrobieniu gry takiego typu, jaką ci ludzie potrafili i chcieli robić, że kierunek był mętny i się zmieniał. "Wkurzające były ciągle nowe odniesienia do innych gier, jak Far Cry czy Borderlands. Każdy dział miał inną wizję tego, jaką właściwie grę robią. Rozkrok pomiędzy singlem a multi nigdy nie został rozwiązany. Smith i Bare nie odpowiedieli na prośbę o komentarz".

Ogólnie to koleś był twarzą projektu i go bronił do końca, że będzie ta magia Arkane, bla bla, teraz jak ktoś to pyta to się nie odzywa hehe. Wychodzi na to, że od dawna robił dobrą minę do bardzo złej gry i mógł przewidzieć, że od dnia premiery będzie twarzą porażki.

 

 

Generalnie projekt był pomyślany jako kit, a potem gdy nieco zmieniono kierunek, to i tak przez te 2 lata przesuwania premiery prawie nic w nim nie poprawiono, bo nie było na aż takie cuda budżetu i zdolności. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Coś konkretny ten patch czy raczej chuj do dupy?

 

Opublikowano
46 minut temu, Faka napisał:

Coś konkretny ten patch czy raczej chuj do dupy?

 

Poczytałem opinie i nadal guano.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Wypuścili jakiś duży update do gry, w tym tryb 60 fps.

 

Edyta: Ja pierdzielę jaki to jest kasztan XD To jest jedna z tych gier gdzie po 20 minutach masz ochotę popełnić samobójstwo ;)

Edytowane przez SnoD

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.
Cytat

Damn the game has more fps now than players

 

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

spacer.png

 

miało być dlc ale jest jak jest. śpij słodko aniołku :pawel:

Opublikowano

Ja tam nie ufam ze servery za dlugo postoja. Zara sie okaze ze jednak nikt bie gra i o jezu mu tu w ms nie mamy tyle hajsu zeby to utrzymywac :(

Opublikowano

Nie będę płakać, ale koncertowo wyruchali tych, co kupili EDYCJĘ ODGRYŹ SIĘ xD

Opublikowano
Godzinę temu, Bzduras napisał:

Nie będę płakać, ale koncertowo wyruchali tych, co kupili EDYCJĘ ODGRYŹ SIĘ xD

 

Też mi szkoda tych 3 osób.

Opublikowano

3 czy 2 nie ma znaczenia. Bez mydła to bez mydła, a nosek rośnie, rośnie, rośnie...

Opublikowano

Miejmy nadzieje że ta sytuacja nauczy graczy żeby nie kupować gier usług i zamawiać ich przed premierą!

Spoiler

:kekw:

 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 7.05.2024 o 20:42, pawelgr5 napisał(a):

Ja tam nie ufam ze servery za dlugo postoja. Zara sie okaze ze jednak nikt bie gra i o jezu mu tu w ms nie mamy tyle hajsu zeby to utrzymywac :(

Dodali na koniec tryb offline mode a także inne rzeczy typu nowe drzewko skilli za jakieś community points, pozmieniali miejscówki itp

 

20240601_093030.thumb.jpg.930724e841ddcb4ef2ce216bea4bcc44.jpg

 

To plus wcześniejszy patch na 60fps spowodowało że kiedyś będę chciał gierkę sprawdzić.

Opublikowano

Ten tryb 60 fps nie wygląda za dobrze ;)

 

A co do 343i to oni mocno się ogarnęli po zwolnieniach - Infinite co rusz dostaje nowy content, tryby itp. pomimo tego że oficjalnie już chyba nie rozwijają gry.

Opublikowano

Hmmm... odpaliłem teraz z ciekawości i chyba jednak trochę siedzieli nad grą. Gra się znacznie przyjemniej, przeciwnicy nie stoją już w miejscu jak kołki tylko biegają, gonią nas. Tryb 60 fps wygląda też lepiej, żeby nie powiedzieć dobrze.

 

Chyba sobie trochę pobiegam po mieście :p

Edytowane przez SnoD

Opublikowano

Ale warto to ograć dla fabuły czy jakichś fajnych mechanik czy dalej nie warto nawet włączyć ? Jest coś co przyciąga do gry mimo całej mizerii ?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.