Skocz do zawartości

Metroid Dread

Featured Replies

Opublikowano
13 minut temu, Rtooj napisał:

Jestem przed ostatnim bossem, poszedłem na "zakupy" po planszach, pytanie - po co mi na koniec gry skok z 130 na 200 rakiet w kieszeni? Ktoś kiedyś zużył więcej w walce niż 40? Poza tym na co ta cała broń skoro wszyscy giną od tego obrotowego obertasa? No mam nadzieję że po bossie się dowiem że na coś to jest.

 

Na wynajdowanie na sile wad.

  • Odpowiedzi 376
  • Wyświetleń 51,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

Opublikowano

Cała grę bez problemu można przejść nie podnosząc żadnego upgradu tak jak całe soulsy bez levelovania itp.

 

 

Opublikowano
21 minut temu, Dave Czezky napisał:

 

Na wynajdowanie na sile wad.

Chciałem napisać długiego posta co mi się podobało a co nie, ale widzę że tutaj lepiej tego nie robić.

Opublikowano

wyzej dales przedsmak.

Masz racje, nie pisz.

Opublikowano

Jaczes ostatnio ma jakiś tryb switchowego agresora, nie przejmuj się.

 

 

W sumie to fakt, że te znajdźki to głównie są dla picu. Przeciwnicy wyrzucają z siebie tyle pocisków, że podczas większości walk z bossami łatwo mieć cały czas maxa, a ogólnie nigdy o nich nie myślałem i chyba nigdy mi się w grze nie skończyły.

 

Powód wydaje mi się oczywisty: twórcy po prostu trzymali się schematów serii bardzo blisko. Tylko że w tej części balans tych liczb i użyteczność faktycznie sprawiają, że tutaj te znajdźki nie robią często jakiejś różnicy. W pewnym sensie może to dobrze, ale to jeden z kilku elementów, gdzie coś jest w grze po prostu dlatego, że Metroid zawsze tak wyglądał i ma wyglądać, a nie dlatego że wynikło to sensownie z designu samej nowej gry.

 

 

Ale ma to oczywiście pewien efekt. Ja np. nie eksplorowałem specjalnie świata podczas gry, bo uznałem: pod koniec gry będę miał te ostatnie ulepszenia, których i tak potrzebuję, to wtedy wszystko szybko przejadę na 100%. I faktycznie tak było. Ma to wady i zalety, gra jest bardziej bezpośrednia i idzie szybciej i nie ma specjalnie błądzenia, myślenia i backtrakingu. Ale nie jest to nic wyjątkowego w tym gatunku, dość wiele gier Metroid-like można tak opisać.

Opublikowano
7 minut temu, ogqozo napisał:

Jaczes ostatnio ma jakiś tryb switchowego agresora, nie przejmuj się.

 

Nie przejmuje się ale wolę odpuścić. Może on będzie miał dzięki temu dobry dzień :)

Opublikowano
  • Autor

No niestety, ale tak to wygląda w większości Metroidów, a w Prime'ach na pewno - tam też w pewnym momencie odkrywasz sekret i kiedy orientujesz się, że to znowu tylko dodatkowe 5 rakiet, to możesz czuć się rozczarowany, bo w sumie jeden chuj tak naprawdę, czy masz ich 150, czy 200. 

 

No jednak byłoby fajnie jakby tych znajdziek było mniej, ale faktycznie coś dawały, ale następnym razem nie pisz w tym dziale takich kontrowersyjnych opinii, bo tutaj nie wolno nic złego napisać. 

Opublikowano

Ja napiszę jedna opinie - gra jest tone lepsze od Samus Returns, bo nie muszę co parę chwil tego samego metroida lac po mordzie. Toż to ma 3ds odbierało chęć życia. Tu też są tego typu subbossowie, ale jest ich mniej zdecydowanie. 

 

Trochę za często wpadam w połowie gry w petle boss-subboss-boss-... itd.

Opublikowano

Widze ze gierka jest fajniejsza niz myslalem ze bedzie chociaz liczylem na lepsze oceny. W nastepnym tygodniu kupuje, nawet Ragus pokazal sie online i gra w Metroida :lapka:

Opublikowano

Switch to moja pierwsza konsola od N wiec nigdy nie grałem w Metroida, gra jest świetna , trochę to uciekanie przed robotami mnie denerwuje bo nie mogę spokojnie rozkminić gdzie iść

Opublikowano

 

6 godzin temu, Basior napisał:

Ja napiszę jedna opinie - gra jest tone lepsze od Samus Returns, bo nie muszę co parę chwil tego samego metroida lac po mordzie. Toż to ma 3ds odbierało chęć życia. Tu też są tego typu subbossowie, ale jest ich mniej zdecydowanie. 

 

Trochę za często wpadam w połowie gry w petle boss-subboss-boss-... itd.

 

Mnie akurat jarało, że walczyłem z robalami co chwilę w Samus Returns, bo te walki były całkiem ekscytujące :)

 

Kurde, jak jest mniej bossów to nie wiem, chyba opuścili poziom

Edytowane przez beardo0

Opublikowano

No Samus Returns to remake więc musieli uszanować fabułę tamtej gry i nie udziwniać znacząco meduz, żeby trzymali się lore. I tak względem oryginału z gbc sporo pozmieniali na plus. Tam leciały prosto na gracza a na 3ds trzeba manewrować Samus i dobrze przycelować, co nie zawsze jest łatwe no i kozacka walka z 

Spoiler

Mechem czy Ridley.

 

Opublikowano

Zdobyłem przed chwilą możliwość poruszania się w niskich temperaturach i znowu mam problem przy jednej z walk, ale chciałem zauważyć, że epickość starć w tym tytule zamiata wszystkie metroidvanie

Opublikowano

 Skończę Odyseję i wezme się za Dreada. Po tym co tu czytam nie ma innego wyjścia, póki co odpaliłem ledwie na ~pół godz i jedyne co mogę potwierdzić to mega responsywny movement, grafa schludna i w zasadzie to też nie mogę więcej napisać, ta czerń i kontrast napewno zrobią robotę. Ale to przecież i tak bez wiekszego znaczenia, bo już Marian przystemplował mi argument, że Switch nigdy nawet nie udawał że chce być czymś wiecej niż rzeczywiście jest... pieprzona pasieka miodu, czego więcej chcieć?

Opublikowano

Fajnie się gra, ale dziwny design jest tej gry. Tzn można nie zauważyć jakiegoś przejścia i wtedy nie wiadomo gdzie trzeba iść błądząc w tą i we w tą pomiędzy poziomami. 

 

Właśnie mnie taki moment spotkał i muszę sięgnąć do video poradnika. 

 

 

Poza tym gra się przyjemnie. 

Opublikowano
W dniu 16.10.2021 o 13:59, Ludwes napisał:

No niestety, ale tak to wygląda w większości Metroidów, a w Prime'ach na pewno - tam też w pewnym momencie odkrywasz sekret i kiedy orientujesz się, że to znowu tylko dodatkowe 5 rakiet, to możesz czuć się rozczarowany, bo w sumie jeden chuj tak naprawdę, czy masz ich 150, czy 200. 

 

No jednak byłoby fajnie jakby tych znajdziek było mniej, ale faktycznie coś dawały, ale następnym razem nie pisz w tym dziale takich kontrowersyjnych opinii, bo tutaj nie wolno nic złego napisać. 


Dla mnie w odkryciu sekretu największą satysfakcja jest... odkrycie sekretu. Rakiety to tylko symboliczna nagroda.

Opublikowano

Doszedłem do bossa o nazwie

Spoiler

Experiment No. Z-57


Trochę sobie tutaj poginę, ale w tym momencie jest to dla mnie gra 10/10 

Opublikowano

zatuklem go przewczoraj - CUDO :banderas:

 

Opublikowano

Razem z ostatnim bossem najlepsze dwie walki w grze.

Opublikowano

U mnie dzisiaj klęknął. Teraz doszedłem do następnego bossa (po zdobyciu Screw Attack) i już obczaiłem jak z nim walczyć. Jutro odpalę i powinien paść. Dużo mi jeszcze zostało do końca ? 

Opublikowano
U mnie dzisiaj klęknął. Teraz doszedłem do następnego bossa (po zdobyciu Screw Attack) i już obczaiłem jak z nim walczyć. Jutro odpalę i powinien paść. Dużo mi jeszcze zostało do końca ? 

Po co pytasz przejdziesz to zobaczysz
Opublikowano

gra jest najlepsza, najładniejsza i się nigdy nie kończy funditto.

Opublikowano
49 minut temu, Banan91PL napisał:


Po co pytasz przejdziesz to zobaczysz


Jeśli jestem już blisko końca to mogę zwolnić i się bardziej rozglądać po zakamarkach. Póki co cisnę, żeby mieć jak najwiecej upgrade’ów do czyszczenia miejscówek 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.