Opublikowano 6 listopada 20231 r Pierwowzór ogrywałem swego czasu na X360 zakupiwszy go w dniu premiery, więc sporo lat upłynęło. Wiele już pozapominałem. Proszę mi odświeżyć pamięć. Czy w pierwszej wersji gry Isaac Clarke był niemową?
Opublikowano 6 listopada 20231 r Zacząłem na Normalu i już konkretnie grę pociągnąłem. Świetnie, super się gra. W ogóle to cena jak za TAKĄ szpilę (5 zydli za miesiąc abo EA Play) to rozbój w biały dzień Kto jeszcze nie grał (jest w ogóle jakikolwiek zagrajmer, który nie grał w DS?) to koniecznie musi spróbować. Najlepszy stosunek jakości do ceny od wielu, wielu lat...
Opublikowano 6 listopada 20231 r @Czezare 44zl za ogranie Starfielda (ponad 80h) i DS też dobry dil. Na NG+ wcale tu nie miałem parcia, ale dwójczkę oryginalną bym ograł.
Opublikowano 7 listopada 20231 r To kupuj w pudełkach na X360 - groszowe sprawy, a na XSX będziesz miał podbite.
Opublikowano 11 listopada 20231 r Skończyłem wczoraj, pograłem do nocy nawet co rzadko się zdarza. No dalej to kochany Dead Spejsik czy był to najbardziej potrzebny remake? No nie wiem. Ale zrobili i zrobili to świetnie. Nic nie zepsuto, klimat nadal jest mocarny. Historię mimo że już znałem to śledziłem z zainteresowaniem, chciałem zobaczyć jak to będzie zrobione. Tylko nie grajcie z polskim dubbingiem xd a tak to wiadomka DS topka gierek ever
Opublikowano 11 listopada 20231 r Ten polski dubbing to tragedia. Przynajmniej normalnie go można było zmienić, a nie szukać myków, które nie zawsze w grach EA działały.
Opublikowano 11 listopada 20231 r Gra jest świetna. Cholernie mi się podoba, a fanem gatunku nie jestem, wręcz przeciwnie. W każdej wolnej chwili odpalam grę i chłonę klimat, bo na oledzie wygląda to kapitalnie.
Opublikowano 11 listopada 20231 r 4 godziny temu, drozdu7 napisał: Skończyłem wczoraj, pograłem do nocy nawet co rzadko się zdarza. No dalej to kochany Dead Spejsik czy był to najbardziej potrzebny remake? No nie wiem. Ale zrobili i zrobili to świetnie. Nic nie zepsuto, klimat nadal jest mocarny. Dokładnie moje odczucia - jak zapowiadali ten remake to się zastanawiałem "po co?". Nadal uważam, że oryginał trzyma się na tyle mocno, że zwykły remaster 4K/60fps by w zupełności wystarczył, bo DS to po prostu wciąż współczesny tytuł z jak najbardziej współczesny gameplayem. Ale zrobili remake i zajebistą grę uczynili jeszcze lepszą, więc narzekać nie będę
Opublikowano 11 listopada 20231 r W dwójeczce mieliby pole do popisu przy rozbudowie. Dodać nowe miejscówki, więcej pobocznych prostych misji uratuj/przynieś/zniszcz itp. Za to mogłyby wpadać ulepszenia albo wcześniejszy dostęp do szafek/pokoi z zasobami, bo dostaniemy klucz. Sprawl było stacją więc potencjał jest. Kombinezony z dwójki jakoś bardziej mi się podobały, zwłaszcza animacje hełmu. No i tryb foto- czemu w tutaj go nie ma. Edytowane 11 listopada 20231 r przez PiotrekP
Opublikowano 12 listopada 20231 r 20 godzin temu, Wredny napisał: Alan Wake II też nie ma - szkoda, że tak ostatnio zaniedbują. W Alanie mają dodać później, tutaj raczej już nic nie będzie.
Opublikowano 12 listopada 20231 r Tak średnio rozumiem, czemu taka popularna od zeszłej generacji funkcjonalność nie zostaje dodana od samego początku. No ale skoro Bethesda nie potrafi od kilku miesięcy dodać suwaczka gammy do Starfielda to może nie powinienem wymagać niewiadomo czego od dużo mniejszego studia (Remedy mam na myśli)
Opublikowano 16 listopada 20231 r Przed chwilą obejrzałem listę płac po zakończeniu gry. Co za przepyszne doświadczenie!Już będąc na ostatnim Games Convention w Lipsku w 2008 roku i ogrywając włąśnie tam demo DS na kilka miesięcy przed premierą wiedziałem, że to będzie cudo. Rimejk jest jeszcze lepszy! Ocena: 9/10 i miano jednej z najlepszych gier w jakie kiedykolwiek grałem. Natrafiłem tylko na jeden upierdliwy babol, ale to już w spoilerze. Spoiler Pod koniec jednego z ostatnich rozdziałów walczymy z łowcą, którego zabijamy ciągiem z dysz wahadłowca. Po jego ubiciu miałem dość kiepską broń w rękach i nic ciekawszego po bokach, przez co ta wielka witka, która wyłoniła się ze ściany z łatwością mnie zabiła. Musiałem niestety powtarzać całą sekwencję walki z łowcą pilnując, aby w momencie kiedy dojdzie do walki z "łapą" mieć w ręku najmocniejszą i najcelniejszą broń tj piłę plazmową, którą miałem na maxa porobione. Problem polega na tym, że nie można spauzować gry w trakcie targania przez wić do dziury i przełączyć broni na lepszą. Bardzo upierdliwe
Opublikowano 17 listopada 20231 r 10 godzin temu, Czezare napisał: Pokaż ukrytą zawartość Pod koniec jednego z ostatnich rozdziałów walczymy z łowcą, którego zabijamy ciągiem z dysz wahadłowca. Po jego ubiciu miałem dość kiepską broń w rękach i nic ciekawszego po bokach, przez co ta wielka witka, która wyłoniła się ze ściany z łatwością mnie zabiła. Musiałem niestety powtarzać całą sekwencję walki z łowcą pilnując, aby w momencie kiedy dojdzie do walki z "łapą" mieć w ręku najmocniejszą i najcelniejszą broń tj piłę plazmową, którą miałem na maxa porobione. Problem polega na tym, że nie można spauzować gry w trakcie targania przez wić do dziury i przełączyć broni na lepszą. Bardzo upierdliwe Tak , miałem dokładnie ten sam problem, w tym samym miejscu. Chociaż ja zostałem tam z podstawową piłą i ni chuja nie mogłem trafić przez ten rozdygotany ekran - przełączyłem tą sekcję na easy po kilkunastu podejściach bo nie było to zbyt zabawne. Gra w żaden sposób nie komunikuje, że należy zachomikować ammo na tą chwilę to jestem ciekaw co by się wydarzyło w przypadku zerowego stanu zapasów. Game over?
Opublikowano 17 listopada 20231 r 2 godziny temu, Gregorius napisał: Tak , miałem dokładnie ten sam problem, w tym samym miejscu. Chociaż ja zostałem tam z podstawową piłą i ni chuja nie mogłem trafić przez ten rozdygotany ekran - przełączyłem tą sekcję na easy po kilkunastu podejściach bo nie było to zbyt zabawne. Gra w żaden sposób nie komunikuje, że należy zachomikować ammo na tą chwilę to jestem ciekaw co by się wydarzyło w przypadku zerowego stanu zapasów. Game over? Ja ten fragment przeszedłem jak już wspomniałem tylko dlatego, że miałem na absolutnego maxa rozwiniętą piłę, która nie tylko miała max damage, ale również max fire rate. Pistolet szynowy choć mocny okazał się zbyt wolny, a pulse rifle zbyt słaba
Opublikowano 17 listopada 20231 r jak się nie ma amunicji to przed tymi sekwencjami przy podłodze leży ammo, które można zebrać jak macka nas chwyta. Tak przynajmniej było przy tej pierwszej macce na początku gry w korytarzu
Opublikowano 18 listopada 20231 r 13 godzin temu, Szermac napisał: jak się nie ma amunicji to przed tymi sekwencjami przy podłodze leży ammo, które można zebrać jak macka nas chwyta. Tak przynajmniej było przy tej pierwszej macce na początku gry w korytarzu Mowa o innym spotkaniu, opisanym w spoilerze. Tam załącza się cut scenka po tym wydarzeniu i nie można nic podnieść.
Opublikowano 4 lutego 20241 r Nie wyskoczyło mi osiągnięcie za skończenie rozdziału 7. Ktoś miał podobne problemy techniczne?
Opublikowano 12 lutego 20241 r Już miałem pisać że callisto lepsze bo bardzo przyjemne mi się pałowało przeciwników ale jednak eksploracją, poziomem skomplikowania ds wyprzedza tcp co najmniej o dwie długości
Opublikowano 29 marca 20241 r Skończyłem. Remake to mój pierwszy kontakt z serią, ale pod względem klimatu i audiowizualnej oprawy jest to uczta Świetna gra, mam jedynie problem z finałem, który jest przeciągnięty i chyba w ogóle niepotrzebny. No i polski głos Nicole Brennan to jakiś niesmaczny żart. Czy są jakiekolwiek szanse na remake drugiej części?
Opublikowano 29 marca 20241 r Szanse zawsze są ale narazie cisza no przytuliłbym dwójeczke a później ostrą zmienioną trójkę ale ea zmienną jest i ma borderlina. Raz powie singlowe gry chuy tylko multi a potem, single goty robimy ile wlezie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.