Skocz do zawartości

Marvel's Spider-Man 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, PiotrekP napisał:

Misje MJ to zło, a jej morda totalnie niewyjściowa. W jedynce jakoś lepiej wyglądała.

Jak na babę superherosa to rzeczywiście słabo, ale nie przesadzajmy, że to aż tak przesądza o wizualnym i fabularnym odbiorze gry :). 

 

2 godziny temu, Square napisał:

@KrYcHu_89 no sorry, ale po jedynce czy MM jest tutaj odczuwalny spadek formy.

:notsure:

Edytowane przez KrYcHu_89
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

W 1 gra zaczynała się super, a później przez większość czasu nudziła. Z tego co was czytam w 2ce jest podobnie. Jest może ktoś kto wynudził się przy 1 częścią, a 2 był zachwycony? bo jak to praktycznie identyczne gry to nawet w cenie biletu do kina z popcornem wolałbym skipnac...

 

 

Odnośnik do komentarza

No ale wydaje się to mniej nachalnie zrobione. Niecałe 2h za mną i jak dla mnie jest zdecydowanie lepiej niz w 1, czy w Milesie. Jasne - rdzen rozgrywki zostal, ale nowe umiejetnosci owocują w jeszcze bardziej spektakularna walkę, a i sposoby przemieszczania i zostały mocno odświeżone. Mi osobiście w ogóle nie przeszkadza QTE, zwłaszcza przy tak widowiskowych scenac.

 

Przełączanie między bohaterami którzy mają różne umiejętności, sposoby walki jest dla mnie strzałem w 10tke.

 

Zobaczymy jak będzie dalej, ale początek zdecydowanie dla mnie najprzyjemniejszy ze wszystkich części.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 24.11.2023 o 20:25, funditto napisał:

Moim zdaniem:

Spiderman Remastered - 8+ (nie grałem na PS4, więc Remastered był dla mnie nową grą na PS5)

Miles Morales - 9

Spiderman 2 - 7+ może 8 z dwoma minusami

A u mnie:

SP1:8

MM:8.5

SP2:9

W dniu 24.11.2023 o 19:39, Dave Czezky napisał:

Tutaj jest o wiele mniej ubiszrotu i o wiele wiecej fajnej fabuly.

This

Chyba, że chcesz robic platynę, to wtedy jest trochę szrotu, jak zwykle. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

W dwójce jest właśnie wiecej fabuły i walka taka bardziej mięsista, questy fabularne mnie nie zawiodły, ciagle coś się dzieje, wchodzą nowe rzeczy, tutaj trudno się przyczepić, z aktywności pobocznych to fajny ciąg questów z Flame plus może z 3 poboczne questy. Ogólnie bardzo bezpieczny sequel, żaden to kandydat do GOTY i też chyba nigdy nie miał do tego pretendować ale osobiście bawiłem się znacznie lepiej niż w jedynce, fabuła lepsza niż w jedynce i bardziej mroczna, oczywiście jak na to uniwersum.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

No ja kompletnie nie rozumiem tych narzekan w temacie - dla mnie ta gra tez jest znacznie lepsza niz poprzednie 2 czesci, wlasnie dlatego, ze zostala pod niemalze kazdym wzgledem dopieszczona.

Nawet sam Nowy York, o ktorym naczytalem sie ze jest brzydki, nudny, nieciekawy - mnie osobiscie miejscami zachwyca! Gdy czytalem przed zagraniem ze miasto jeszcze bardziej sie rozroslo i mamy nowe dzielnice, możemy w końcu przedostać się przez most Brooklynski na 2 stronę to w glowie mialem kolejnego nie do ukonczenia Assasina, ale nowe dzielnice, efekty swietlne, zaimplementowany RT w roznych porach dnia wygladają fenomenalnie, a do tego poruszanie sie po tym wielkim miescie z nowymi umiejetnosciami, siecioskrzydłami jest mega przyjemne! Pajak nabral takiego rozpedu, ze czlowiek nawet czesto zapomina o Fast Travel.  Jak dla mnie to świetnie to wszytsko zaprojektowano!

 

Aktywności pobocznych w końcu nie stanowią nieprzyjemnej pracy do wykonania, sa fajna odskocznia, robi sie je szybciej, glownie tez przez nowe zabawki bohaterow, ciekawsza walke (nie trezba juz rozwijac pajaka 5h, by walka byla efektywna), do tego prowadzenie fabuly naprzemienie nie pozwala sie ruchami danego bohatera znudzic. Fabularnie też na znacznie wyższym poziomie, bez chwili nudy - łączący filmowe doświadczenia z jeszcze bardziej imponujacymi starciami. Super fanem 1 nie bylem, Miles dla mnie byl robiony na szybko, byle wydac go na premiere konsoli, ale 2ke bez dwoch zdan pokohcałem! :banderas:

 

  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
14 godzin temu, easye napisał:

No ja kompletnie nie rozumiem tych narzekan w temacie - dla mnie ta gra tez jest znacznie lepsza niz poprzednie 2 czesci, wlasnie dlatego, ze zostala pod niemalze kazdym wzgledem dopieszczona.

Nawet sam Nowy York, o ktorym naczytalem sie ze jest brzydki, nudny, nieciekawy - mnie osobiscie miejscami zachwyca! Gdy czytalem przed zagraniem ze miasto jeszcze bardziej sie rozroslo i mamy nowe dzielnice, możemy w końcu przedostać się przez most Brooklynski na 2 stronę to w glowie mialem kolejnego nie do ukonczenia Assasina, ale nowe dzielnice, efekty swietlne, zaimplementowany RT w roznych porach dnia wygladają fenomenalnie, a do tego poruszanie sie po tym wielkim miescie z nowymi umiejetnosciami, siecioskrzydłami jest mega przyjemne! Pajak nabral takiego rozpedu, ze czlowiek nawet czesto zapomina o Fast Travel.  Jak dla mnie to świetnie to wszytsko zaprojektowano!

 

Aktywności pobocznych w końcu nie stanowią nieprzyjemnej pracy do wykonania, sa fajna odskocznia, robi sie je szybciej, glownie tez przez nowe zabawki bohaterow, ciekawsza walke (nie trezba juz rozwijac pajaka 5h, by walka byla efektywna), do tego prowadzenie fabuly naprzemienie nie pozwala sie ruchami danego bohatera znudzic. Fabularnie też na znacznie wyższym poziomie, bez chwili nudy - łączący filmowe doświadczenia z jeszcze bardziej imponujacymi starciami. Super fanem 1 nie bylem, Miles dla mnie byl robiony na szybko, byle wydac go na premiere konsoli, ale 2ke bez dwoch zdan pokohcałem! :banderas:

 

Ma to sens, bo to świetna gra, platynkę zrobię z chęcią w sezonie ogórkowym za jakiś czas pewnie, ale główny wątek był najlepszy dotychczas od Insomniac, nawet twarz MJ nie skreśliła u mnie dobrych wrażeń z tej gry :yao:

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza
W dniu 22.11.2023 o 06:59, Faka napisał:

No niektóre misje fabularnie to total beka i miałem wrażenie czy w jakieś pierdolone simsy nie gram vide jebany rower. Insomniac nigdy nie grzeszyło wątkami fabularbymi ale tutaj to przebili wszystko, co do tej pory mogli zaserwować. CP czy W3 to to nie jest, ale postarać się chociaż mogli.

Po kilku godzinach gry mam identyczne odczucia. Te totalnie z dupy oskryptowane wstawki, gdzie musisz się ślimaczyć po korytarzach, gadać z masą zbędnych enpeców albo jeździć rowerem to jakiś dramat porównywalny z najgorszymi walking simami. A ten fragment, gdzie chowasz się przed woźnym w szkole? Tragedia wręcz. Mogli to badziewie zrobić w formie cut-scenek (przynajmniej dałoby się to skipnąć). 

 

W dniu 22.11.2023 o 12:59, PiotrekP napisał:

Misje MJ to zło, a jej morda totalnie niewyjściowa. W jedynce jakoś lepiej wyglądała.

Daleko nie doszedłem, ale zrobiłem kilka misji fabularnych + sporo questów i jak do tej pory WSZYSTKIE laski w tej grze są obrzydliwe. Dużo kolorków, krótkie włosy, ryje takie że nie wiesz czy patrzysz na kobietę czy mężczyznę. Ale szczerze? Nie dziwi mnie to wcale, po prostu moda wśród zachodnich devów na tworzenie ohydnych kobiet trwa w najlepsze (TLoU II, Horizon, Returnal, zapowiedziane już Fable, Hellblade itp itd.). Chciałbym tylko wiedzieć z czego to wynika, ale stawiam na dwie opcje: designerzy nienawidzą kobiet albo po prostu to właśnie brzydkie lachony odpowiadają za te postacie i tworzą je na swoje podobieństwo. To niektórzy faceci z japońskich gier są bardziej ruchable niż te pasztety ze Spider-mana.

 

Na ten moment jedynka zdecydowanie lepsza. Grywalniejsza, mniej nużąca i nie wciskająca tak bezczelnie graczowi swoich dziwnych ideologii. Mogli nasrać więcej tych kolorowych flag w mieście i zrobić jeszcze ze 3x tyle questów z gejami trzymającymi się za ręce. 

 

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza

@Josh z Alojką z FW trochę jej tylko z uwydatnieniem polików poszło, natomiast MJ ma ryło całkowicie niewyjściowe i patrzeć się na nią nie da. Gdybym miał wybierać- leciałbym do Alojki. 

Co nie zmienia faktu, że coś w tym jest bo nawet Larze w Shadow się też tym samym co Aloy oberwało. Zresztą morda Parkera tutaj też zjebana, oryginalna z jedynki lepsza, tam MJ też lepiej wyglądała. 

Odnośnik do komentarza

Designerzy powolutku przesuwają granicę ohydy coraz dalej, więc to tylko kwestia czasu aż zaczniemy skakać 150kg Larą nad przepaściami lub też sterując krótko ściętą lesbijką plus size strzelać do zombiaków w nowym CoDzie. 

 

W Spiderku mam już 30% progresu, na ten moment poddałem się jeżeli chodzi o tryb fabularny i robię sobie zadania poboczne. Czytaj = w końcu mogę trochę pograć. Podoba mi się różnorodność tych zadań, jest dużo walki, ale też sporo bujania się na pajęczynie, szukania ukrytych przedmiotów, omijania laserków w wąskich szybach wentylacyjnych, spoko jest też ta minigierka z łączeniem symboli, żeby coś wykiełkowało. Samo śmiganie po mieście to poezja. Co prawda nie jest to dynamika z Attack on Titan 2: Final Battle (najlepszy parkour w przestworzach EVER), ale i tak czuć upgrade względem pierwszej części. W połączeniu z grafą (znacznie większy ruch na ulicy, masa aut i więcej przechodniów, ogrom detali) daje to świetny efekt i nawet mając dostęp do szybkiej podróży wolę po prostu bujać się na pajęczynie, odstawiając po drodze dzikie akrobacje. No i co mnie chyba najbardziej rozwaliło, to fakt, że można patrzeć co się dzieje wewnątrz mieszkań (!): widać jak ludziki chodzą po domu, gotują coś w kuchni, czytają gazetę przy stole etc. Jestem w szoku, że dewom chciało się projektować coś takiego zamiast zrobić nieprzezroczyste szyby, call it a day i odpalić CS'a.

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...