Skocz do zawartości

Marvel's Spider-Man 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Donatello1991 napisał:

Polatałem w porach dnia. Teraz czekać na dodatek. Ng + nie ma sensu. Graficzka na C3 miazga. Szkoda, że fabuły nie chce się powtarzać, bo nuda i zmarnowany potencjal.

Też już splatynowalem, więc się za dużo nie pobawię, ale na DLC się przyda ten ficzur jak znalazl, ale ten debug mode, no rzeczywiście działa xD. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Skończyłem NG+ i nie wiem czy nie podobało mi się minimalnie bardziej niż za pierwszym razem. Ale dalej jedynkę stawiam dużo wyżej.

 

Szkoda, że Insomniaci odwalili kolejne słabe zagranie, i żeby odblokować nowe stroje w NG+ trzeba zagrać trzeci raz, albo powtarzać przestępstwa. Można też powtarzać misje, ale wyjdzie na to samo jakbyśmy przeszli ponownie fabułę.

Do odblokowania jest 9 strojów (zestaw trzech kolorów na trzech strojach), jeden wpada za każdy poziom w NG+. Do 100% zostały mi misje Flame i jak je skończę to może akurat wpadnie szósty kolor. No słabo.

To samo się tyczy odblokowania drugich umiejętności czy złotych gadżetów. W jednym przejściu jest za mało żetonów.

 

Pod koniec roku pewnie wyjdzie DLC to wtedy może się coś odblokuje.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Zacząłem w to grac prosto po milionie godzin w FF7R. Nie wiem, początkowo wydawalo mi się dużo brzydsze niż final, kiepskie twarze, proste modele NPCów i budynków, nawet chyba Miles Morales wydawał mi się ładniejszy.

 

Średni początek, wszystko otoczone  piaskiem (z wiadomego powodu), wrogowie nijacy. Dopiero potem się rozkręciło i jakoś oczy tez się przestawiły wizualnie, aż widok na Nowy York po horyzont (stojąc na szczycie wieży) zaczął robić wrażenie.

 

Gameplay praktycznie jak jedynka, miło się skacze po budynkach, questy są sympatyczne no i zmiana bohaterow daje trochę dynamiki.

 

Walka jak w jedynce, nadal frustruje mnie, że zwykli wrogowie to gąbki na ciosy od typa, który podnosi cysterny. Za to trzy plaskacze i pająk umiera.

 

Gra idealna na krótkie serie, bo ani specjalnie nie trzeba nadążać za fabułą, ani też nie ma poczucia zagubienia co robić w dalszej kolejności. Ot lecimy do markera misji i tyle.

 

Takie miłe 7/10.

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Mało gier bylo, gdzie grało się przepakowaną postacią, a mimo to dawało poczucie satysfakcji? Tak przychodzi mi do głowy Prototype 1-2, cośtam z Wolverinem, czy chociażby Batmany (a to był zwykly człowiek, nie mutant). Tutaj ma się wrażenie, jakby klepało się jakimś leszczem w worki ziemniaków.

 

Od inwencji twórców zależy jak przygotują mechanikę by nie było za łatwo, ale też dawało poczucie siły. Może więcej zwykłych ciosów powinno być obszarowych, bo jak muszę wlutować typowi 10 ciosów, a jednocześnie siedmiu kolesi strzela do mnie z RPG to zaczyna być irytujące (tak wiem, że są ataki specjalne, ale nawet atak ostrzami pajeczymi ledwie co drapie zwykłego mobka).

 

edit

zapomnialem wspomniec o bugach:

 

- w walce został mi ostatni wróg, który utknął gdzieś ścianie i nie mogłem go znaleźć oraz pokonać. Biegałem po arenie bezskutecznie, finalnie musiałem wgrać checkpoint i zacząć batalię od nowa

- parę razy nie zatriggerowała się cut-scenka i sobie chodziłem po pomieszczeniu bez celu bez możliwości wyjścia 

- wszedłem na dach pociągu i jak wjechał do niskiego tunelu to spider utknął w betonie na amen, tylko restart checkpointu xd

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Przed chwilą wbita platynkę jak w dwóch poprzednich grach o pająku. Co tu dużo pisać jak komuś się podobała jedynka tu równie dobrze będzie się bawić. Mi się bardzo podobało, aż mam ochotę remaster jedynki ograć, ale niestety tylko cyfra i nie dam takiej kasy za kilkuletni remaster.

Edytowane przez creatinfreak
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
22 minuty temu, creatinfreak napisał:

Co tu dużo pisać jak komuś się podobała jedynka tu równie dobrze będzie się bawić.

No właśnie tak nie do końca.

 

22 minuty temu, creatinfreak napisał:

tylko cyfra i nie dam takiej kasy za kilkuletni remaster.

Jest opcja ulepszenia za chyba 40 zł, ale do tego wersja PS4 potrzebna.

Odnośnik do komentarza

Hmmm może w kwestiach oświetlenia czy odbić, jedynie o konkretnych porach. Grałem jedynie na performance i w żadnym momencie nie miałem opadu kopary.

 

Mam wrażenie, że to trochę casus Forzy Motorsport, twórcy poszli w jakiś gimmick - czyli "4K"60RT lub tutaj 60RT w otwartym świecie, ale po prostu musiało to pójść kosztem innych aspektów grafiki. Dla mnie przestrzelili i też wolałem MM pod względem oprawy (jako gry również, ale to temat na inną historię).

Odnośnik do komentarza
3 hours ago, Soban said:

Odpaliłem to po moralesie i jezu insomniac co tu się stanęło, że graficznie to taka sraka a mordy postaci to z koszmarów powstały(MJ). Tutaj nawet w fidelity to gorzej wyglada niz morales w performance i mam wrażenie, że coś jest zjebane srogo w 2 z oświetleniem.

IMG_8801.jpeg.de3da9bb7b5a5d640bedf5dd3a7ae3ea.jpeg

  • Haha 5
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...