Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Ciężko zrobić idealną piosenkę z AI ale myślę, że oda do stelara całkiem spoko mi wyszła. https://app.suno.ai/song/2e122e05-8738-425a-9751-fe55c3470e6b
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 3 godziny temu, Fafensky napisał: Ciężko zrobić idealną piosenkę z AI ale myślę, że oda do stelara całkiem spoko mi wyszła. https://app.suno.ai/song/2e122e05-8738-425a-9751-fe55c3470e6b Chyba już za późno na podmianę Luny.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Śmieszna liczba jak już zleciało, odkąd wsiadło się na ostateczny hype train, ponad 60 dni od lutowego pokazu
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Jak już poszli w Gold, to mogliby wydać komunikat 'dobra kurna nie ma co, wydajemy w ten piątek jednak, musicie już w to zagrać'.
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r Ograłem wczoraj demo. Hype wystrzelił. Setting trafił w mój gust idealnie. Ponury świat postapokaliptyczny. Design lokacji to małe mistrzostwo. Grafika robi wrażenie. Widać, że to nie gra, która powstawała jeszcze na PS4. Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher i takie sygnały są wysyłane do mojego mózgu. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. Ten dron jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia. Edytowane 9 kwietnia 20241 r przez Lukas_AT
Opublikowano 9 kwietnia 20241 r 9 godzin temu, Lukas_AT napisał: Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. Normalka jak to przy takich grach bywa, kwestia praktyki. Za pierwszym podejsciem przy demku ciężko zakumać tak całościowo, ale po jakimś czasie jak już się wie co i jak to Edytowane 10 kwietnia 20241 r przez Szermac
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Mam problem z tym dodatkowym bossem. Rozumiem, że blokowanie w tej grze to raczej tylko w idealnych momentach, żeby nie zabierało HPka. Siła rażenia niektórych ataków wydaje mi się większa niż można przypuszczać. No i naparzanie z bliska też trzeba wyważyć, bo stwór szybko nam oddaje i ciężko uciec przed tymi ciosami. Przy najlepszej rundzie udało mi się zejść do 2/5 paska, ale później brakuje mi już apteczek. Tak czy inaczej, zamówienie złożone.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Kluczowe jest perfect parry+contra I, ale to przy ostatnim ciosie bossa, albo przy takim, po którym wiesz, że kolejny padnie po kilku sekundach, no i niebieskie i fioletowe konterki trzeba wykorzystywać + plus skille na morde i postura spada szybko i ładujesz mu 'speciala' jak mu spadnie do zera.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Ja zmieniłem któryś tam element wyposażenia na powiększenie okienka parry i jakoś poszło, a jestem strasznym lamusem w parry.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Ogromny plus oczywiście za to, że to nie open world. Za samo to należy się zakup.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Bo to jak w każdej grze z czasem to parry wejdzie w krew i będzie wchodzić łatwiej. W Sekiro też miałem początkowo problem z parowaniem i jakieś nooby mnie wyjaśniały, później już jest lepiej. Poza tym ten opcjonalny boss ma już większy wachlarz ciosów, które też zbijają mu hp a jeden jest chyba dystansowy z tego co pamiętam. Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r 38 minut temu, Wojtq napisał: później brakuje mi już apteczek. Przytrzymaj d-pad góra i zmień sobie na inny przedmiot, tak samo z dołem.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r 46 minut temu, mario10 napisał: Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja. True, ale mimo wszystko elegancko pozwala utrzymywać rytm walki i kontrolowanie bossidła, ale może faktycznie tym jest agresywne podejście.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Parowanie zawsze będzie wymagać pewnego ryzyka w walce, zawsze można dziubać bezpiecznie przeciwnika z doskoku niż wdawać się w wymianę ciosów i próbować parowania idealnego, ale to daje tez możliwość wyboru indywidualnego podejścia do walki.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Jasna sprawa, jednak obstawiam, że będzie podobnie jak w Lies of P czy Sekiro, że bez parrowania to do niektórych starć nie będzie co podchodzić, żeby nie było bez bólu i mało satysfakcjonująco.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Mnie wydawało się że parry ładnie tutaj wchodzi po zakupie umiejętności. Możliwe dlatego, że przed demo SB spędziłem 70h w Sekiro.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Ja tam pierwszy Boss na raz, a dodatkowy za drugim. Oczywiście na tym wyższym poziomie. A nie jestem wyjadaczem soulsowym. Więc myślę że każdy sobie poradzi.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r Sekiro ma świetny system walki. Można wygrywać starcia nie atakując tylko się broniąc zbijając posturę W Stellar też się to zapowiada pięknie.
Opublikowano 10 kwietnia 20241 r A już w ogóle jak atak bossa przelatuje Ci prosto nad głową, albo obok Ciebie, bo akurat stwierdziłeś, że się przesuniesz kilka centymetrów w bok podczas combosa
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.