Skocz do zawartości

Stellar Blade


Jordanensis

Rekomendowane odpowiedzi

Ograłem wczoraj demo. Hype wystrzelił. Setting trafił w mój gust idealnie. Ponury świat postapokaliptyczny. Design lokacji to małe mistrzostwo. Grafika robi wrażenie. Widać, że to nie gra, która powstawała jeszcze na PS4.  
 

Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher i takie sygnały są wysyłane do mojego mózgu. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. 
 

Ten dron jednak niepotrzebny. Wsadzony na siłę by wymusić jakieś dialogi i podpowiedzi, bo teraz w grach tak musi być. A moglibyśmy ten świat zwiedzać sami - dodałoby to tylko do klimatu, jak w Returnalu, gdzie ta samotność budowała tylko poczucie zaszczucia. 

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Lukas_AT napisał:

Co prawda, trudno mi rozgryźć tę walkę i dostaje łomot. Cały czas próbuję grać w ten tytuł jak w slashera, mimo że wiem, że takie podejście nie jest właściwe. To chyba przez to, że gra wygląda jak slasher. Mam niemałe doświadczenie w soulsach, a więc powinno kliknąć w końcu, przynajmniej mam taką nadzieję. Może potrzeba więcej czasu na naukę i zrozumienie zasad tej walki. 

Normalka jak to przy takich grach bywa, kwestia praktyki. Za pierwszym podejsciem przy demku ciężko zakumać tak całościowo, ale po jakimś czasie jak już się wie co i jak to :banderas:


 

 

:wub:

Edytowane przez Szermac
Odnośnik do komentarza

Mam problem z tym dodatkowym bossem. Rozumiem, że blokowanie w tej grze to raczej tylko w idealnych momentach, żeby nie zabierało HPka. Siła rażenia niektórych ataków wydaje mi się większa niż można przypuszczać. No i naparzanie z bliska też trzeba wyważyć, bo stwór szybko nam oddaje i ciężko uciec przed tymi ciosami. Przy najlepszej rundzie udało mi się zejść do 2/5 paska, ale później brakuje mi już apteczek. Tak czy inaczej, zamówienie złożone.

Odnośnik do komentarza

Bo to jak w każdej grze z czasem to parry wejdzie w krew i będzie wchodzić łatwiej. W Sekiro też  miałem początkowo problem z parowaniem i jakieś nooby mnie wyjaśniały, później już jest lepiej.

Poza tym ten opcjonalny boss ma już większy wachlarz ciosów, które też zbijają mu hp a jeden jest chyba dystansowy z tego co pamiętam.

Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja.

Odnośnik do komentarza
46 minut temu, mario10 napisał:

Mam wrażenie, przynajmniej po tym demie, że ta kontra po kilku perfekcyjnych parowania mało zabiera bossowi hp więc to dla bardziej agresywnych graczy opcja.

True, ale mimo wszystko elegancko pozwala utrzymywać rytm walki i kontrolowanie bossidła, ale może faktycznie tym jest agresywne podejście.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...