Skocz do zawartości

Star Wars Jedi Survivor

Featured Replies

Opublikowano
4 godziny temu, Donatello1991 napisał:

Przysiadłem dużej i gra bardzo dobra. Aż żal że technicznie słaba. Dwa crash miałem nawet xd

Ehh chociaż ten sutter niech ogarną.

Ostatni patch 20 czerwca, coś słabo jednak z supportem, mimo, że ciągle stan taki średni. Mnóstwo ludzi czeka z graniem i kupi po przecenach, EA miało dobrą serię, ale tym razem znowu karny kutas się niestety należy.

W ogole niezrozumiala sprawa, że 1wsza czesc tej gry działała na past genach i RTX 1050 wyglądając niewiele gorzej, co poszlo nie tak...

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 110,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Taa, dobrze, że na konsolach jest superrr za to   Resident - jakość obrazu ze Switcha, spadki do 40 fps w trybie performance Dead Space - to samo co powyżej Hogwarts Legacy - każdy

  • Miałem z początku obawy, czy znacznie większe lokacje nie będą działały na szkodę metroidvaniowej struktury gry, ale zostały one kompletnie rozwiane. Miejscówki bardzo fajnie się ze sobą łączą, dużo j

Opublikowano

Sprzedało się na otwarcie lepiej niż pierwsza część, wydawca zadowolony, kto grał i był w stanie przełknąć spadki płynności oraz artefakty tu i tam również jest zadowolony. To mimo wszystko dobra gra, mechaniki są satysfakcjonujące, rozgrywka zróżnicowana a i nawet w trakcie przerywników filmowych nie trzeba odwracać głowy.

Tu stety, czy niestety gry jednoznacznie nie można ocenić bo poza optymalizacją która ssie pałę tytuł jest rewelacyjny.

Czasem warto wyłączyć tryb misia marudy i zwyczajnie dobrze się bawić przy rozgrywce. 

 

Opublikowano

Jasne, ale też trzeba jebać i ludzi ostrzegać, bo gra nie jest f2p - chcą za nią pełną cenę, jak za produkt w pełni gotowy i dopieszczony.

@KrYcHu_89 pierwsza część miała stałą rozdzielczość i framerate, to fakt, ale też technicznie była coraz bardziej skopana im dalej zaszło się w fabule - przede wszystkim doczytywanie tekstur, detekcja kolizji, zapadanie się w podłoże i zgony z tego tytułu - tu też to jest, plus ogólne niedopracowanie.

Opublikowano
22 godziny temu, mozi napisał:

Wydaje mi się ze tak. Co do jedha to na początku tez mi nie wywaliło dopiero po 2h gdzieś. Tak czy inaczej jeszcze nic nie widziałeś :)

no zwiedzilem juz 4 planety z 6, bo i po ksiezycu pobiegalem wiec chyba nie do konca tak nic ;)

Na razie odpukac problemow nie mialem - swoja droga gramy na tej samej konfiguracji?

Racja, że im dalej w fabule tym mniej fpsow, bo zszedłem już do lekko pływajcego 60 xD

Opublikowano

Pisales ze zacząłeś Jedha to założyłem ze wiele nie widziałeś. 

Opublikowano

No całe szczescie u mnie gra nie crashuje, ale fakt ze technicznie jest lekko crapowata.

No i w porownaniu z 1 znacznie łatwiejsza, mi to akurat nie przeszkadza, ale o ile 1 miała nalecciałości Dark Soulsow i początkowe pojedynki były jakimś wyzwaniem, tak 2ka to już action adventure na całego (nie żeby mi to przeszkadzao ;))

 

Opublikowano

Dalej nic nie wiadomo o potencjalnym dużym patchu?

Opublikowano
21 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

 

W ogole niezrozumiala sprawa, że 1wsza czesc tej gry działała na past genach i RTX 1050 wyglądając niewiele gorzej, co poszlo nie tak...

Trochę inna skala jednak. Wielkość lokacji, detali obiektów to inna liga niż pierwsza cześć. Technicznie ta gra jest źle zoptymalizowana i tyle. Na ps4 to to by chyba działało w 3 klatkach. 

13 godzin temu, easye napisał:

No całe szczescie u mnie gra nie crashuje, ale fakt ze technicznie jest lekko crapowata.

 

Mi pierwsze 12 h nie wywaliło ale potem na jedha po 1 i dotarciu do głównego celu od razu crash i potem tez po 30 min. Po wyłączeniu rt grałem bez problemu już do końca mapy. Zreszta nie ma reguły - są tacy co skończą grę bez 1 błędu a w sieci kupę ludzi ma problem z właśnie ta lokacja. Do tego traversall stutter a niby jest lepiej ale są miejsca gdzie po prostu klatki lecą co byś nie robił. Szkoda jak pisałem bo gra jest naprawdę bardzo dobra. 

Opublikowano
11 godzin temu, easye napisał:

Po co w tej grze sa te ogrody?

W sumie tylko achievement. Tak samo jak akwarium. Jedyne co w sumie można zrobić i coś odblokuje to tą grę planszową. 

Opublikowano

No i tu ten pomysł rozwinęli, bo jak się zrobiło wielkie lokacje to i znajdziek więcej trzeba upchnąć :reggie:

Opublikowano

Ta na dachu jednej lokacji możesz sobie sadzić co chcesz i jeszcze masz ogrodnika. Na chuy to komu to nie wiem. 

Opublikowano

Taki element socjalny, bo ten bar Greeza to nasza baza wypadowa i zbieramy do niej zarówno pokemony (NPC, którzy zapełniają nam przestrzeń) oraz właśnie sadzimy te roślinki na dachu.

Pewnie, że to niepotrzebne, ale też nikt do tego nie zmusza, więc po co narzekać? :dunno:

Opublikowano

Narzekam bo uważam ze zamiast  kodować te cudowne aktywności mogli zająć się optymalizacją. 

Opublikowano

2 GB aktualizacji, ale patch notes napisac im sie na stronie nie chcialo xD

Opublikowano

Teraz to niech się walą. Gra skończona. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaraz się okaże że żeby se w to płynnie pograć na obecnych konsolach to trzeba będzie grać w wersje ze wstecznej :drakeyeah:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.