Skocz do zawartości

Final Fantasy VII Rebirth


Rekomendowane odpowiedzi

Wina nie leży po stronie "słabego" PS5. SE to partacze/leniwce. Zagrałem chwilę w demo i taką grafikę/płynność powinno pociągnąć spokojnie PS4 PRO. Podobnie jest z FF XVI które aktualnie przechodzę. Oby tylko te 60fps było "często" a nie w małych lokacjach gdy jest "spokojnie".

Edytowane przez Alastor84
Odnośnik do komentarza
35 minut temu, Alastor84 napisał:

Wina nie leży po stronie "słabego" PS5. SE to partacze/leniwce. Zagrałem chwilę w demo i taką grafikę/płynność powinno pociągnąć spokojnie PS4 PRO. Podobnie jest z FF XVI które aktualnie przechodzę. Oby tylko te 60fps było "często" a nie w małych lokacjach gdy jest "spokojnie".

Perf w tej wielkiej lokacji z demo 2 jest o klasę wyżej niż w XVI, tam 60 masz tylko w combat, a w eksploracji jest 30. 

 

Pod względem klatkażu nie ma się co martwić. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Właśnie odpaliłem to zaktualizowane demko i wygląda to jeszcze gorzej ... Co za partacze. 

 

Rozumiem, że wersja na płycie jest bez update'u? Zresztą co za różnica, tak czy inaczej wygląda to fatalnie i trzeba będzie się zmusić do grania w 30fps, które też wygląda tak sobie ale nie aż tak źle.

 

Jak dla mnie pierwsza część prezentuje się sporo, ale to naprawdę sporo lepiej.

Odnośnik do komentarza

No właśnie to wqrwia najbardziej że 7R wyglądała za(pipi)iście i chodziła za(pipi)iście( na ps5)
A teraz wychodzi rebirth i się nagle okazuję że się nie da !
I tak wiem że remake to była rynna ale tu mieli tyle czasu i optymalizują tylko pod ps5.

Podobnie miałem np. z horizon który na pro wyglądał nieziemsko a FW na ps5 w perf to była jakaś sraka z shimeringiem na który nie mogłem patrzeć.( I chyba z 10 patchy potrzebowali żeby to naprawić)

Jest materiał DF na którym wyjaśniają dlaczego jest jak jest





jestem pixelem




  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Ukończyłem demko, okazało się, że story quest trwa 1 bossfight xD. 

 

Warto ograć dla samej zajawki na końcu <3. 

Przy pełnej wersji gry otrzymamy jakieś nagrody za ukończenie dema, czy wystarczy je tylko odpalić?

 

 

Proponuję się wstrzymać do oceny gry pod względem technicznym, bo to demo jest z czasów TGS, więc ma więcej niż pół roku.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, YETI napisał:

Przy pełnej wersji gry otrzymamy jakieś nagrody za ukończenie dema, czy wystarczy je tylko odpalić?

 

 

Proponuję się wstrzymać do oceny gry pod względem technicznym, bo to demo jest z czasów TGS, więc ma więcej niż pół roku.

- Itemy i summony są za save'a (jakikolwiek CHYBA) z demo1, remake i i dlc Integrade 

- Natomiast skip story to tylko za ukończenie demo 1, tak wynika z opisów, ale nie wiem jak to będzie ogarnięte finalnie i zaczytane, dawno nie było gry z taką ilością pierdół za zapisy 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Jprdl.
To jest jakaś miazga.
W performance jak mamy drużynę i Barret z Tifa stoją z tyłu to nie widać kompletnie ich twarzy xD
Takie rozmazane (pipi) że aż mnie serce boli sad.gif
W quality jest elegancko no ale 30 FPS.
Co za nieudacznicy, już nawet nie proszę o fidelity mode z vrr bo te leniwe qrwy na pewno nie zrobią, ale może dobrym pomysłem było by 30 podczas eksploracji a 60 w walce jak 16.



jestem pixelem





Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Schranz1985 napisał:

Jprdl.
To jest jakaś miazga.
W performance jak mamy drużynę i Barret z Tifa stoją z tyłu to nie widać kompletnie ich twarzy xD
Takie rozmazane (pipi) że aż mnie serce boli sad.gif
W quality jest elegancko no ale 30 FPS.
Co za nieudacznicy, już nawet nie proszę o fidelity mode z vrr bo te leniwe qrwy na pewno nie zrobią, ale może dobrym pomysłem było by 30 podczas eksploracji a 60 w walce jak 16.



jestem pixelem




 

Może ten "system" 30 na 60 z XVI by się tutaj sprawdził, ale tam było ładnie oddzielone combat od "eksploracji", tutaj heheszki, bo jej za bardzo nie było xD.

 

W VIIR/Rebirth jest to bardziej "fluent". 

 

Pewnie technologicznie jest to dla nich nie do ogarnięcia już teraz. 

 

No dobrze, że dali te dema, każdy ma czas oswoić się z możliwościami graficznymi sprzętów tej generacji xD. 

Godzinę temu, YETI napisał:

Przy pełnej wersji gry otrzymamy jakieś nagrody za ukończenie dema, czy wystarczy je tylko odpalić?

 

 

Proponuję się wstrzymać do oceny gry pod względem technicznym, bo to demo jest z czasów TGS, więc ma więcej niż pół roku.

Jak poprawią to poprawią, zobaczymy, co jutro w reckach, embargo schodzi o 15:00. 

Edytowane przez KrYcHu_89
Odnośnik do komentarza

Włączyłem demko dosłownie na chwilę, pośmigałem trochę i cóż mogę powiedzieć - gra wygląda pięknie pod względem artystycznym, postaci w cutscenkach również, a do tego gładziutkie 60fps. Nie widzę zbytnio tego rozmazania, ale ja mam leciwą plazmę 1080p, więc nie potrzeba mi rozdzielczości 4k. Gra wygląda duuuuuużo lepiej niż FFXVI.

Na chwilę włączyłem tryb 30fps no i to jest niegrywalna sraka. Tak szarpie obraz przy samym obrocie kamery, że zrzygać się można. Performance it is.

Demo wywalam i odliczam dni do premiery. To będzie dla mnie najcudowniejsze doznanie tej generacji. :banderas:

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, KrYcHu_89 napisał:

Perf w tej wielkiej lokacji z demo 2 jest o klasę wyżej niż w XVI, tam 60 masz tylko w combat, a w eksploracji jest 30. 

 

Pod względem klatkażu nie ma się co martwić. 

Super że w animacja płynniejsza w tej większej lokacji (demo2). W XVI gram w trybie wydajnościowym i animacja często "chrupie". Od ponad 30 do 50 tak na oko. Wiele zależy od lokacji i ilości postaci. Walka może i ma te w miarę stałe 60fps. Na chwilę przełączyłem na tryb graficzny i te 30fps na początku boli (eksploracja i walka). No cóż, oby technicznie cała VII 2 lepiej się prezentowała od XVI.

Odnośnik do komentarza

Bardzo słabe te 2 demko.
W sumie tylko Boss fajny i z pomysłem na koniec, choć też irytujący bo niektóre postacie są nie przydatne do walki z latającymi stworami.
Generalnie SE nadal nie potrafi zrobić "otwartych" terenów.
Te demko jest wstrętną rozmazaną sraka gdzie biegasz i podnosisz porozrzucane randomowo po mapie materiały, oczywiście z oczo(pipi)na strzałka - weź mnie .
Do tego jakże modny dziś crafting.
Dla mnie to tani zapychacz nic nie wnoszący do gry.
Mam nadzieję że w pełnej wersji będą dużo ciekawszego tereny z jakimiś sekretami i nagrodami ( EQ/ materię)do dostania się np. tylko Chocobo albo buggy.
Narracja, scenki, postacie to wszystko jest TOP i to również robiło w 1 demku.
W 2 niestety pokazali swoją 2 twarz.
Na plus( chyba po tej śmiesznej 16) fakt że nadal jest sporo kombinowania z materiami, nadal warto przełączać się między postaciami nabijać ATB i odpalać skillsy co by ładnie stagerrowac przeciwników czy używać itemkow, czyli mówiąc wprost element taktyki i zarządzania drużyna.
Świetnie wypadają też ataki łączone, aż chcę się każdy sprawdzić i zobaczyć.
Red też bardzo fajnie w walce i ma fajne przydatne skillsy.
No cóż, myślę że story i reżyseria scenek pozamiata, ale o elementy openworldowe mam poważne obawy.


jestem pixelem









Odnośnik do komentarza

Większość się na pewno ze mną nie zgodzi ale mnie bardziej się podobało FF XVI, przede wszystkim klimat mi bardziej pasował, bo był taki bardziej w stylu sredniowieczne fantasy a osobiście wolę coś takiego właśnie. Ja póki co i tak skipuje, nie mam wielkiego ciśnienia na ten tytuł, zwłaszcza, że bardziej czekam na ronina, później stellar blade a w maju Hellblade i póki co jeszcze gram w kapitalne Banishers. Jedno co mi się bardzo w demie spodobało, bardziej niż w FF XVI to bez wątpienia walka.

Odnośnik do komentarza
28 minut temu, Schranz1985 napisał:

Bardzo słabe te 2 demko.
W sumie tylko Boss fajny i z pomysłem na koniec, choć też irytujący bo niektóre postacie są nie przydatne do walki z latającymi stworami.
Generalnie SE nadal nie potrafi zrobić "otwartych" terenów.
Te demko jest wstrętną rozmazaną sraka gdzie biegasz i podnosisz porozrzucane randomowo po mapie materiały, oczywiście z oczo(pipi)na strzałka - weź mnie .
Do tego jakże modny dziś crafting.
Dla mnie to tani zapychacz nic nie wnoszący do gry.
Mam nadzieję że w pełnej wersji będą dużo ciekawszego tereny z jakimiś sekretami i nagrodami ( EQ/ materię)do dostania się np. tylko Chocobo albo buggy.
Narracja, scenki, postacie to wszystko jest TOP i to również robiło w 1 demku.
W 2 niestety pokazali swoją 2 twarz.
Na plus( chyba po tej śmiesznej 16) fakt że nadal jest sporo kombinowania z materiami, nadal warto przełączać się między postaciami nabijać ATB i odpalać skillsy co by ładnie stagerrowac przeciwników czy używać itemkow, czyli mówiąc wprost element taktyki i zarządzania drużyna.
Świetnie wypadają też ataki łączone, aż chcę się każdy sprawdzić i zobaczyć.
Red też bardzo fajnie w walce i ma fajne przydatne skillsy.
No cóż, myślę że story i reżyserja scenek pozamiata, ale o elementy openworldowe mam poważne obawy.


jestem pixelem






 

Chcieliśmy Finala z Chocobosami, craftingiem i masą gówna z prawdziwych RPGów:). 

Odnośnik do komentarza

Performance to jakość obrazu PS3, zapomnijcie o 4K, FHD, czy nawet o zwykłym HD, wracamy do ery 576p!

Tryb grafiki za to wyglada świetnie! Rozdzielczość pozwala godnie pokazać detale swiata, dziwne, że jest aż tak duża różnica między tymi dwoma trybami. Myślę, że twórcy powinni wprowadzić tryb 40fps, gdzie posiadacze telewizorów z 120hz matrycami zdecydowanie zyskają.

Demo wygląda już zdecydowanie lepiej w trybie grafiki, poprawili też animacje poruszania się, całością jestem wręcz zauroczony, o ile 7r wydaje się być mocno zamknięty i sterylny, tutaj jest szansa na solidny poziom otwartości nawiązujący do pierwowzoru i innych gier tej epoki.

HDR wypada dziwnie, nie wiem jak u was, ale u siebie HDR brightness musiałem zmniejszyć do 2-3, bo było zdecydowanie za mocno "prześwietlone" wszystko.

Odnośnik do komentarza

Ja dochodzę do wniosku, że nawet sterowanie Cloudem jest coś skopane. Zacząłem sobie od początku pierwsza część i nie dość, że wygląda to o niebo lepiej to jeszcze postać jest bardziej responsywna jeżeli chodzi o poruszanie. Nie ogarniam co te chińczyki odwaliły.

 

Gierka zamówiona, jaram się nadal ale spory zawód jeżeli chodzi o stronę techniczną.

Odnośnik do komentarza

Bloodborne był 9 lat temu, a i tak na premierę była masa komentarzy związanych z "technikaliami". W sumie niektórzy nadal o tym sporo gadają, jak na tak naprawdę dość ciekawą grę w której są inne ciekawe aspekty jakby kogoś to interesowało. Teraz jest 2024 i jak widać, gra wychodzi i praktycznie nie ma komentarzy o niczym w grze poza tym ile pikseli wyciąga. Aż by się chciało filtr jakiś na to, żeby ktoś jak chce mógł tylko czytać posty o wszystkim innym, spora zmiana.

 

 

Demko "Junon" jest swoistą pokazówką, posklejaną z paru elementów - można w nie pograć jako poboczny epizod, bo niektórych z tych rzeczy w ogóle nie będzie w pełnej grze. To nie jest początek dalszej bez save'a, to inne zadania.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...