Skocz do zawartości

Dragon's Dogma 2


Bigby

Rekomendowane odpowiedzi

Powalone to jest bronienie tragicznych praktyk, w tym kitranie mikropłatności do release'u. Nie zdziwię się, że ktoś wprowadzi te słynne opłaty za przeładowanie magazynku, tak jak pan John Riccitiello powiedział, a wszyscy będą to łykać jak pelikany. xD
W sumie nic dziwnego, graczy idzie łatwo wytresować. Nawet nie trzeba się za wiele starać, patrząc też na stan techniczny gierki.
No ale to i tak na szczęście mniejszość.
Na steam jadą z nimi opór.
Tutaj to ludzie kupują preorder w ciemno hajpuja się pół roku co to za mesjasz nie będzie a za 2msc nikt w to nie będzie już grał i ludzie zapomną że taka gierka w ogóle wyszła.
I nie piszcie że tylko Kiszczak i jego przydupas.
Gra jest tak projektowana żeby te mikro miało sens, inaczej nikt by tego nie kupił.
(pipi)owa praktyka, już nie mówiąc o tym że najpierw dali gierkę recenzentom a jak oceny powystawiali to cyk wjeżdżamy z mikro xD.
Rozumiem że ktoś czekał i UJ bierze bo co ma zrobić.
Sam kupiłem FF7 pomimo ujowego trybu performance.
Ale nie piszę że w sumie to to 720p jest całkiem niezłe xD.
A tutaj się czyta że te 25 FPS to nawet komfortowo się gra .

Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, messer88 napisał:

a grasz

 

Nie trzeba zagrać, żeby stwierdzić, że płacenie za możliwość szybkiej podróży jest słabe. Albo za możliwość stworzenia drugiego save. Przecież to powinny być darmowe opcje w menu do wyboru. Jak ktoś chce niech płaci, firmy też niech takie gry wydają, ale ja nie powiem, że to jest fajne.

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, KOMARZYSKO napisał:


 

To zdanie idealnie pokazuje jaką wodę z mózgu robią jutuberzy graczą, gość nie ma pojęcia o mechanice fast travel w DD2 ale powtarza bzdury powielane przez guru z YT.

Nie mylić Youtuberów z patostreamerami :), którzy jeszcze są tutaj tak pięknie wklejani i lajkowani... 

  • This 2
Odnośnik do komentarza

Ja ostatnio widziałem na YT jak jakiś Czesio z czterema subami mówił, że grał 20 minut w trzeciego Baldura i mu podczas walki spadły dwa fps z 60 i że dosłownie nie da się tak grać. Jego kolega Mireczek z kolei po piętnastu minutach grania w Tears of the Kingdom uznał, że gra jest zbyt duża i rozbudowana i on się gubi, więc odradza wszystkim tę produkcję. Później może wrzucę filmiki tych dwóch absolutnych autorytetów, żeby niektórzy forumowicze nie musieli już sobie zaprzątać głowy tymi gierkami i mieli wyrobione zdanie przed zagraniem.

 

U mnie z kolei już 10 godzin nabite i bawię się cudownie. Świat jest gigantyczny, napierdolony po brzegi ukrytymi skrzyneczkami, dungeonami oraz questami, co chwilę się coś dzieje, co rusz zdobywam nowe, fajne skillzy, które od razu testuję. Zdobyłem też już jakiś kamyk do teleportu, więc ku mojego wielkiemu zaskoczeniu wcale nie musiałem wydawać dodatkowych pieniążków :gayos:szkoda tylko, że miejsce w plecaczku tak szybko się zapełnia i co chwilę mam status "heavy", za dużo tych itemów wszędzie! Pobiegam zaraz po lesie szukając żuczków i będzie git. 

Odnośnik do komentarza

Straszne jest w tym temacie pogodzenie się co niektórych z rzeczami, których w grach single player za pełną cenę w ogóle nie powinno być. I jeszcze to gadanie, że przecież już od dawna tak jest. Nie no, świetny argument. Dobrze, że chociaż na tym Steamie ludzie pokazują, że niektóre praktyki są hujowe, bo z takim podejściem to za chwilę serio by trzeba było płacić za możliwość odnawiania życia w gierce, no bo przecież to nie jest obowiązkowe, jak się postarasz to przejdziesz gierkę bez tego.

  • Plusik 1
  • This 3
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, Josh napisał:

Ja ostatnio widziałem na YT jak jakiś Czesio z czterema subami mówił, że grał 20 minut w trzeciego Baldura i mu podczas walki spadły dwa fps z 60 i że dosłownie nie da się tak grać. Jego kolega Mireczek z kolei po piętnastu minutach grania w Tears of the Kingdom uznał, że gra jest zbyt duża i rozbudowana i on się gubi, więc odradza wszystkim tę produkcję. Później może wrzucę filmiki tych dwóch absolutnych autorytetów, żeby niektórzy forumowicze nie musieli już sobie zaprzątać głowy tymi gierkami i mieli wyrobione zdanie przed zagraniem.

 

U mnie z kolei już 10 godzin nabite i bawię się cudownie. Świat jest gigantyczny, napierdolony po brzegi ukrytymi skrzyneczkami, dungeonami oraz questami, co chwilę się coś dzieje, co rusz zdobywam nowe, fajne skillzy, które od razu testuję. Zdobyłem też już jakiś kamyk do teleportu, więc ku mojego wielkiemu zaskoczeniu wcale nie musiałem wydawać dodatkowych pieniążków :gayos:szkoda tylko, że miejsce w plecaczku tak szybko się zapełnia i co chwilę mam status "heavy", za dużo tych itemów wszędzie! Pobiegam zaraz po lesie szukając żuczków i będzie git. 

- Warto wrzucić żuka jako item do pawn questa, po czasie wpadają same, jak ktoś użyje twojego pawna. 

 

- Do tego jak jemy żuka, to nasz pawn też zawsze dostaje ten sam boost. 

 

- Za levelowanie też nam wpada co jakiś czas kilka kilogramów (3 kg co 5 lvl)

 

- Jest też augument na +10 kg, dostałem go jako 3ci u Fightera

 

- Są też ringi za seeker coiny

 

Nie pamiętam, ale w pierwszy dzień nabilem chyba 60 kg weight limit :). 

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, tjery napisał:

Straszne jest w tym temacie pogodzenie się co niektórych z rzeczami, których w grach single player za pełną cenę w ogóle nie powinno być. I jeszcze to gadanie, że przecież już od dawna tak jest. Nie no, świetny argument. Dobrze, że chociaż na tym Steamie ludzie pokazują, że niektóre praktyki są hujowe, bo z takim podejściem to za chwilę serio by trzeba było płacić za możliwość odnawiania życia w gierce, no bo przecież to nie jest obowiązkowe, jak się postarasz to przejdziesz gierkę bez tego.

Chodzi o to, że nie zabierają ci teleportacji a poleciała narracja, że dali ją wyłącznie w mikrotransakcji:balon:

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Donatello1991 napisał:

To trochę dziwne. Skoro to istnieje w grze to po co to jeszcze sprzedawać? Wtf

Portcrystal - Czyli znacznik, który stawiasz i możesz się potem do tego miejsca teleportować. Można je znaleść w grze. Po prostu możesz je mieć od razu, ot cała draka:niki:

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Chodzi o to, że nie zabierają ci teleportacji a poleciała narracja, że dali ją wyłącznie w mikrotransakcji:balon:

 

No nie do końca. Nie chodzi o to, że nie ma teleportacji, tylko może gdyby  przy tworzeniu gry w zamyśle nie było płatnej teleportacji, to łatwiej by było w grze wyfarmić potrzebne to tego itemy. Przecież to tak działa wszędzie, ja Ci nie każę za coś płacić, masz to w grze, ale specjalnie w grze Ci to utrudniam, żebyś jednak zapłacił. Model gierek free2play przełożony w czystej postaci na grę w pełnej cenie. Takie rzeczy jak jebana zmiana wyglądu czy możliwość fast travel to są obowiązkowe mechaniki w grach, a że tak samo był rozwiązany system fast travel w DD1 X lat temu to też żaden argument, jeśli mieli w zamyśle żeby było tak samo jak w DD1 to po huja dodali płatne możliwości ułatwienia sobie tego? A jeżeli stwierdzili, że trochę czasu w gamingu minęło i że ludzie oczekują jednak trochę bardziej przystępnego systemu fast travel to powinien być on zaimplementowany bezpośrednio w grze, a nie na zasadzie, pewnie niektórych wkurwi latanie z buta przez 20 minut to damy płatne ułatwienie fast travel.

Edytowane przez tjery
  • Lubię! 2
  • This 1
Odnośnik do komentarza



To zdanie idealnie pokazuje jaką wodę z mózgu robią jutuberzy graczą, gość nie ma pojęcia o mechanice fast travel w DD2 ale powtarza bzdury powielane przez guru z YT.
No nie bardzo bo ci jutuberzy dostali kod na grę za free a mimo to uważają że to (pipi)owa zagrywka.
1 sejva na serwerze Capcom dał od tak przypadkiem?
Czy może chodzi o to że jak zginie pionek do którego się przywiązałes to zamiast wczytać sejva możesz go wskrzesić za 7,50 ?
A no tak przecież nie musisz z tego korzystać.
Z tym fast travel to też dochodzisz do momentu że wykorzystasz wszystkie kamienie i też będzie kusić ludzi żeby kupić.
To wszystko jest przemyślane działanie obliczone na to żeby wyciągnąć dodatkowy hajs z portfela graczy.
W grze która kosztuje 3 bomby.
Niech dadzą jakieś dlc fajne za pół roku to zarobią a nie takie parszywe zagrywki.
W złym kierunku to wszystko idzie, gry na premierę w opłakanym stanie, multum paczy i mikro z dupy.



Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Zdecydowanie zamiast tylko pierdolić głupoty dla grających i zażenowanych, że kolega będzie miał lepiej bo kupił sobie kamień za 2 dołki w grze SP:gigachad: warto jeszcze dodać, że kamieni do teleportacji nie ma w micro, bo już chyba było pisane przez kogoś, ale niekoniecznie kazdy rozumie. 

 

Jest tylko pojedynczy dodatkowy kamień na oznaczenie miejsca, do którego można się przenieść, jest on pojedynczy, co oznacza, że nie ma się go kupić więcej niż 1 raz w formie micro. 

 

Kamieni do wskrzeszenia pionka jest  max do kupienia 5, czyli mniej niż zdobędziesz przez 2 godziny eksploracji.

 

To tak w gwoli ścisłości dla kogoś, kto może jednak trochę chce pograć normalnie w grę, która polega właśnie na zbieraniu tych rzeczy, zwiedzaniu świata itp. xD:). 

 

Poza tym nasz osobisty pionek nie może zginąć bezpowrotnie. 

Odnośnik do komentarza

Ty to sobie tak tłumaczysz i ok, ja też nic nie kupię dodatkowo. Ale masa ludzi kupi. A skoro kupi to jasny znak, że takie coś się opłaca. To skoro się opłaca to w kolejnej części dorzucimy coś jeszcze, może jeszcze bardziej utrudnimy w grze zdobycie czegoś i damy płatny ułatwiacz. Z mniejszego na większe, tak to działa. Że Ty, ja i 20 innych osób z tego forum nic nie kupi nie oznacza, że za jakiś czas te same osoby, które nic nie kupiły dostaną gorszą gierkę, bo wydawca stwierdzi, że trzeba granicę mikro przestawić o centymetr, a potem o kolejny.

Edytowane przez tjery
  • This 2
Odnośnik do komentarza

Widzę że nawet jak 10x napiszesz jak działa teleportacja, to i tak znajdzie się mundry i stwierdzi że można sobie kupić kamienie i mieć fast travel. No nie, nie można bo to tak nie działa.
W sklepie możesz kupić JEDEN portcrystal i na początku gry to można go sobie w żyć wsadzić, bo bez Ferrystone nic z nim nie zrobisz, a ten drugi kamień musisz zdobyć w grze bo w sklepie go nie ma.

  • This 1
Odnośnik do komentarza



No nie bardzo bo ci jutuberzy dostali kod na grę za free a mimo to uważają że to (pipi)owa zagrywka.
1 sejva na serwerze Capcom dał od tak przypadkiem?
Czy może chodzi o to że jak zginie pionek do którego się przywiązałes to zamiast wczytać sejva możesz go wskrzesić za 7,50 ?
A no tak przecież nie musisz z tego korzystać.
Z tym fast travel to też dochodzisz do momentu że wykorzystasz wszystkie kamienie i też będzie kusić ludzi żeby kupić.
To wszystko jest przemyślane działanie obliczone na to żeby wyciągnąć dodatkowy hajs z portfela graczy.
W grze która kosztuje 3 bomby.

No jednak Ci yutuberzy nagadali Ci głupot a Ty stary chłop uwierzyłeś
Twój pionek jak zginie to wskrzesisz go za darmo, nie potrzebujesz żadnych itemów tym bardziej tych za 7,50 aj ak zużyjesz wszystkie kamienie do fast travel czyli te Ferrystones, to ich nie kupisz bo ich nie ma w sklepie.
Nie wierz we wszystko co gada Arkadikuss z Kiszczakiem
  • This 1
Odnośnik do komentarza

Powiem jak Boguś, chodzi o zasady. Nie to czy taki kamień czy taki czy jeszcze owaki. Sam fakt dodawania takich rzeczy w płatnych grach jest zjebany i tyle. Jak płacisz za grę to jeśli chcesz to powinieneś mieć możliwość ułatwienia jej sobie bezpośrednio w grze, a nie dodatkowo płacąc i tyle. Tłumaczenie, że coś jest "opcjonalne" w grze, za którą zapłaciłeś pełną cenę jest pojebane u samych podstaw. Wydaję grę to umieszczam w niej wszystko to co moim zdaniem jest dla gracza przydatne. A nie wydaję grę i to co może się okazać dla niektórych (co kupili grę) przydatne umieszczam poza nią jako płatną opcję. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Tzn. Capcom ma w każdej grze single micro od wielu lat, co najmniej od 2019 i RE2R, dokładnie w tym samym wydaniu, z podziałem na jakieś upgrejdy z ABCDE jednorazówkami za 2 dolce każdy itp. 

 

W Resi byly nawet gorsze, bo były chyba takie odblokowujące każdą broń itp. :reggie:

 

Dogma 2 to RPG, może komuś bardziej boli, dlatego ktoś komuś coś powiedział i wyszło jak wyszło.

 

Szczerze nie chciałbym, żeby skończyło się tak, że w ramach rekompensaty wrzucą ludziom 10x jakiegoś ważnego mega rare itemu nagle na siłę do ekwipunku w ramach rekompensaty, bo to np. dla mnie zabiłoby radość z eksploracji. 

 

Performance, 1 slot na postać to nie jest związane z mikrotransacji i to są problemy na jakie zwróciłbym jednak uwagę, ale wiadomo dolary obrażają ludzi najbardziej xD. 

Odnośnik do komentarza

Ze sklepem steama jest też tak, że na stronie danej gry praktycznie pokazuje wszystkie dlc na wierzchu. Na szczęście w grach capcom nie reklamują tych mtx podczas rozrywki jak jakiś ubisoft. Chyba tutaj ktoś wcześniej pisał, że nawet nie wiedział o monetach w Resident Evil.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...