Opublikowano 14 lutego 20232 l Przyznam ze czas najwyzszy skoro premiera jeszcze w tym roku ale nigdy nie wiadomo
Opublikowano 14 lutego 20232 l Skąd info, że premiera w tym roku ? xD Prędzej spodziewałbym się na jesieni, któregoś z tych innych projektów Silent Hill od Annapurmy na przykład. Edytowane 14 lutego 20232 l przez Szermac
Opublikowano 14 lutego 20232 l 1 minute ago, Szermac said: Skąd info, że premiera w tym roku ? xD Prędzej spodziewałbym się na jesieni, któregoś z tych innych projektów Silent Hill od Annapurmy na przykład. Wydaje mi się, że gdzieś było już mówione, że premiera w 2023.
Opublikowano 14 lutego 20232 l No raczej nie było jedynie myślenie życzeniowe, bo byłoby fajnie, to fakt
Opublikowano 14 lutego 20232 l Oryginał miał premierę na PS2 24 września, więc może pojawi się jesienią.
Opublikowano 14 lutego 20232 l Człowiek widzi odkopany temat, wchodzi z iskrą nadziei na zobaczenie nowego info, a tu spekulacje o dacie premiery. Ale jak już się bawimy to dołożę cegiełkę - moim zdaniem premiera najwcześniej w lutym 2024.
Opublikowano 14 lutego 20232 l Myślę że 1 kwartał 2024 to najlepsza opcja Nie ma sensu wydawać tego w okolicy świat czy końcówki roku gdzieś będzie masa przehajpowanych AAA.Zginęła by w tłumie.Trzeba pamiętać że to nadal nisza.Już widzę te narzekania że za mało szczelanka!A w ogóle to najlepiej jakby był co op xD.To nie RE, to SH!Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 15 lutego 20232 l Jaka to masa tych przehajpowanych gier szykuje się na koniec tego roku? Czy sam tytuł Silent Hill nie kosi reszty przynajmniej na poziomie marketingowym?
Opublikowano 15 lutego 20232 l 2 godziny temu, addhoc napisał: Czy sam tytuł Silent Hill nie kosi reszty przynajmniej na poziomie marketingowym? Raczej nie kosi. @Schranz1985 ma o tyle rację, że to raczej nisza. Cała seria od roku 1999 podobno sprzedała się zaledwie w 10mln kopii. Nie każdy lubi takie smutne, przygnębiające gierki.
Opublikowano 15 lutego 20232 l Silent hill to kosił owszem, ale 20 lat temu.Dziś rynek gier to zupełnie inna bajka, młodzi grają bardziej multi, bardziej w co opie itd.Ba, wiele osób kupi tą grę bo to ex bo survival horror, a przecież tak fajnie się grało w dead space!I tu będzie zderzenie z rzeczywistością.Ciężki klimat, minimum strzelania, i zapewne drętwy model walki .I zacznie się stękanie ...Oczywiście ta gra dla wielu będzie spełnieniem marzeń, wiele osób jak ja 35+ czeka na tą grę niesamowicie.Ale hitem sprzedażowym raczej nie będzie.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 16 lutego 20232 l Gra może być zrobiona w stylu remake’u Resident Evil 2. Taka gra nie będzie mieć horrendalnego budżetu. Resident Evil 2 remake sprzedał się w nakładzie 10 mln, a to też był tytuł, który nie celował w młodych, a właśnie w pokolenie, które wychowało się w latach 90-tych. Owszem, remake RE2 mógł bardziej wkraść do świadomości masowego odbiorcy przez dobry marketing i te wszystkie filmy, które powstały właśnie pod mainstream, ale sądzę, że 5mln jest w zasięgu ręki jeśli się postarają i dostaniemy hit. Edytowane 16 lutego 20232 l przez Lukas_AT
Opublikowano 16 lutego 20232 l 7 minutes ago, Lukas_AT said: sądzę, że 5mln jest w zasięgu ręki jeśli się postarają i dostaniemy hit. Żartujesz tak? Cała franczyza do tej pory sprzedała się w 9 mln sztuk, a Ty prognozujesz remake dwójki na 5 baniek? Przypominam, że seria Resident Evil to 135 milionów. Serio oderwany od rzeczywistości jesteś zupełnie. Jak to zejdzie w milionie to będzie ogromny sukces
Opublikowano 16 lutego 20232 l 14 minut temu, Homelander napisał: Cała franczyza do tej pory sprzedała się w 9 mln sztuk, Tylko kiedy to było. W erze PSX i PS2, bo późniejsze odsłony to crapy. Przesadziłem z tym 5mln, bo gra wyjdzie tylko na PS5 i PC, ale ludzie są głodni dobrych AAA, więc sprzedaż wcale nie musi być niska. Edytowane 16 lutego 20232 l przez Lukas_AT
Opublikowano 16 lutego 20232 l W erze konsol sprzedanych w ponad 100 i ponad 150mln sztuk. Do 2006 roku seria miała około 5.5 miliona sztuk. 4 gry na dwie konsole. Ja wiem, że sentyment i tak dalej. Ale milion, to serio jest max
Opublikowano 16 lutego 20232 l Horrory poza RE to nisza. Tutaj też nie ma co się spodziewać budżetu AAA, inaczej nie ma prawa się zwrócić.
Opublikowano 16 lutego 20232 l 7 minut temu, Homelander napisał: W erze konsol sprzedanych w ponad 100 i ponad 150mln sztuk. Do 2006 roku seria miała około 5.5 miliona sztuk. 4 gry na dwie konsole. Ja wiem, że sentyment i tak dalej. Ale milion, to serio jest max Jak to będzie gra przynajmniej na 7 to milion pójdzie w pierwszym miesiącu. Takie The Medium pokryło koszty produkcji po tygodniu sprzedaży (i deala GP). Do tego trzeba dodać marketing od Sony (co może być najważniejszym czynnikiem) + brak konkurencji i jeśli to będzie w miarę dobra gra to parę milionów opchnie.
Opublikowano 16 lutego 20232 l No też myślę, że może mieć o wiele lepszą sprzedaż niż poprzednicy. Wtedy SH było jedną spośród dziesiątek genialnych gier na PS2, teraz za bardzo nie ma w co grać na PS5 i gracze kupują każdą premierę jak leci.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Godzinę temu, Homelander napisał: W erze konsol sprzedanych w ponad 100 i ponad 150mln sztuk. Do 2006 roku seria miała około 5.5 miliona sztuk. 4 gry na dwie konsole. Ja wiem, że sentyment i tak dalej. Ale milion, to serio jest max W erze kiedy ogolna sprzedaz poszczegolnych gier była o wiele mniejsza niż dziś i było od groma gier do wyboru. Dlatego nie porównywał bym tego co było wtedy 1:1. Edytowane 16 lutego 20232 l przez Lukas_AT
Opublikowano 16 lutego 20232 l Jeżeli dobrze się spiszą, to w tym przypadku zadecyduje wieloletnie wyposzczenie, i jednak sądzę, że mogą zrobić ładny wynik, ale też bez szaleństw.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Gra będzie robiona według dzisiejszych trendów, UE5 czyli graficznie powinna dowieźć, status console exa na Sonke, no i hajp internetowy 30+ powinien zrobić robotę.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Nawet Forspoken dzięki Sony się dobrze sprzedało, nie ma się co martwić, wiadomo, to gra niszowa, ale sprzeda się na pewno wystarczająco dobrze :).
Opublikowano 16 lutego 20232 l Myślę, że sprzeda się ciut więcej niż przewidywany przez @Homelander milion. Choćby przez to, że przez lata gra urosła w kult w świadomości szerokiego grona odbiorców i mnóstwo ludzi sięgnie po nią choćby po to, żeby sprawdzić o co cały hałas. No i dlatego, że tak jak mówi @Czoperrr - teraz za bardzo nie ma w co grać. Piękną mamy generację, nie ma co.
Opublikowano 16 lutego 20232 l Demon's Souls sprzedało się 1.5m a soulsborny dziś mają dużo mocniejsza pozycję niż SH.Tym bardziej że to singiel na 10h więc rynek zaleje fala używek.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 16 lutego 20232 l Megahity sprzedają się w liczbie 7-10% liczby konsol na rynku, gry bardzo dobre 1-3%. PS5 zeszło 32 miliony. Rachunek jest prosty. Silent Hill to nie megahit. Nie w kategorii marketingowej czy sprzedażowej. Jakość samej gry ma w tym momencie umiarkowane znaczenie
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.