Opublikowano 14 września 20222 l Mają przynajmniej 2 lata żeby ogarnąć wszelkie bolączki. Lepsze to niż pokazywanie filmiku CGI który nie ma nic wspólnego z tym jak gra będzie wyglądała. Rozgrywka na tych urywkach prezentuje się ciekawie, a jak wyjdzie Wo Long to będzie przynajmniej wiadomo jaki mniej więcej poziom graficzki można się spodziewać. Mam tylko nadzieję że nie będzie powtórki ze Stranger of Paradise i technikalia będą bez zarzutów.
Opublikowano 14 września 20222 l 1 godzinę temu, number_nine napisał: no, tak samo jak Tenchu z 1998. Czytaj ze zrozumieniem Czytam. Zarówno NioHy, jak i Sekiro były "wielkimi grami", a że nie sandboxami Mieszanie Tenchu sprzed potopu to wyraz Twojej bezsilności wobec argumentów, bo ja podałem tytuły bezpośrednio Tsushimę poprzedzające, więc gdybym stosował Twoją pokrętną retorykę to napisałbym, że to sukces tych gier sprawił, że Sony dało zielone światło na przygody Jina
Opublikowano 14 września 20222 l 5 minut temu, Wredny napisał: Mieszanie Tenchu sprzed potopu to wyraz Twojej bezsilności wobec argumentów XDDDD no tak zapomniałem, gierki sirius biznes i trzeba sie boksować na argumenty. Dobrze wiesz, że nie mówiłem ogólnie o grach osadzonych w Japonii tylko o fabularnych, dużych open worldach i nie da się zaprzeczyć, że od czasu GoT powstaje ich więcej i deweloperzy podjęli ten temat. A tenchu robiło za przykład, który miał Ci pomóc zrozumieć o co chodziło, ale nie zrozumiałeś PANIE ŻELAZNY ARGUMENT XDDDDD
Opublikowano 14 września 20222 l Wygłupiłeś się z tym stwierdzeniem, ale standardowo dla internetów - zamiast zachować się z klasą to brniesz w to dalej, wychodząc na buca. Wymień proszę w takim razie te niezliczone tabuny tytułów zainspirowanych przez GoT.
Opublikowano 14 września 20222 l 19 minut temu, Wredny napisał: Wygłupiłeś się z tym stwierdzeniem, ale standardowo dla internetów - zamiast zachować się z klasą to brniesz w to dalej, wychodząc na buca. ale co, mam założyć garnitur i z klasą przeprowadzić dyskusję o tym, że prawdopodobnie co roku będziemy dostawać open worlda w japonii? Standardowo dla Internetów męczysz bułe bo masz inne zdanie, chociaż pewnie sam widzisz, że od czasów GoT powstaje coraz więcej gier w japońskich klimatach
Opublikowano 14 września 20222 l No nie - od czasów Nioha i Sekiro - Tsushima była kolejną, a nie kamykiem, wywołującym lawinę.
Opublikowano 14 września 20222 l I właśnie tego uparcie nie chcesz zrozumieć, że ja mówię o kilku fabularnych AAA open worldach, a Ty wciąż o soulslikach. Trek To Yomi też wyszedł na fali hajpu, ale ja cały czas nie o tym. Jeśli uważasz, że producenci nowego Asasyna albo tego Ronina nie zasugerowali się sukcesem Tsushimy, to ok
Opublikowano 14 września 20222 l Jestem pewien jednego Ubisoft podpatrzył Japonię po GoT tak jak wybrali klimaty nordyckie Valhalli po GoWie 2018.
Opublikowano 14 września 20222 l No i jebani wydali Ragnarok przed GoW-em, żeby ukraść im cały splendor.
Opublikowano 14 września 20222 l No to już będą dwa open z samurajami, Ghost i to, z tym jestem na nieeee
Opublikowano 14 września 20222 l ale w temacie czytałem, że to po sukcesie got sie wzieli za taki setting
Opublikowano 14 września 20222 l Lubię gry od Team Ninja przy ostatnich Nioh 1 i 2 bawiłem się świetnie więc liczę, że będzie dobrze.
Opublikowano 14 września 20222 l Taki Nioh powstawał od 2004, ale soulslike został pod wpływem innych gier.
Opublikowano 14 września 20222 l Pewnie masz rację, nie orientuję się tak dobrze, ale mimo pewnych bolączek gry bardzo dobre ale dla fanów wysokiego poziomu trudności.
Opublikowano 14 września 20222 l Dla mnie bomba, nigdy dość tytułów osadzonych w tej epoce. A tym bardziej bez wątków fantasy.
Opublikowano 15 września 20222 l Ja sie nie moge doczekac. Gra osadzona w mojej ulubionej erze historii japonii, wyglada realistycznie ale gameplay wyglada troche over-the-top i to mi sie wlasnie podoba.
Opublikowano 15 września 20222 l Dupy nie urwało ale wygląda przyzwoicie. Liczę tylko że będzie bardziej rpg od action
Opublikowano 15 września 20222 l ja licze ze bedzie dokladnie odwrotnie, najlepiej jakby to byl w ogole jakis slasher z elementami rpg
Opublikowano 15 września 20222 l Ja ogólnie obawiam się japońskich open-worldów, bo oni nie bardzo w to umieją. Przeważnie są to jakieś puste przestrzenie, upstrzone kartonowymi zabudowaniami typu kopiuj/wklej - zero życia w tych ich światach.
Opublikowano 15 września 20222 l Na R* to niech się lepiej nie wzorują, nie uśmiecha mi się oglądać minutowej animacji wycierania miecza szmateczką po każdym zabójstwie.
Opublikowano 15 września 20222 l No nie, bo Ghost of Tsushima czy Days Gone też mają piękne, żyjące światy. Japońskie są nawet niżej niż te od UBI. Zatrzymali się gdzieś na etapie PS3.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.