Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Jak by nie patrzec żaden Silent wczesniej nie potrzebowała staminy. Dlaczego tutaj dali Ja tymczasem lece kolejne playthrough. Ide jak burza na tym story mode.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Nawet dłuższy by dali ten pasek staminy i szybciej by się ładował przy okazji, to byłoby spoko, a tu dwa zamachy i już Hinako nie ma siły. Przecież to jest sprzeczne z logiką, bo raz, że trenowała lekkoatletykę i powinna być w dobrej kondycji (do tego dochodzi fakt, że jest w młodym wieku, a nie że jest to jakaś starsza kobieta, która trenowała 20 lat temu) a dwa człowiek podczas sytuacji zagrożenia życia działa pod wpływem adrenaliny, przez co z automatu ma lepszą wytrzymałość.Już taki alkus i chłop zniszczony życiem jak James był w lepszej kondycji od Hinako. Przecież jakby doszło do starcia między nimi, to James nawet by się nie spocił. Hinako by zrobiła ze dwa zamachy i łapałby oddech przez następne pół minuty, a James by leciał do oporu. Jego i trzy pielęgniarki nie potrafiłby zajechać, tylko robił by unik prawo/lewo i nawalał dopóki wszystkie by nie padły.Zresztąwiem, że to głupi żart... nie grałeś w SH2, to nie czytajJames ma już doświadczenie w walkach z kobietami. Ktoś może powiedzieć, że Mary była chora i nie mogła się podnieść z łóżka, ale i tak była w niewiele gorszej kondycji niż Hinako. Edytowane 3 godziny temu3 godz. przez Czokosz
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. Gierkę skończyłem i bardziej rozpiszę się w wiadomym temacie, ale faktem jest, że jakby tutaj przenieść Jamesa, to potwory to by akurat musiały spierdalać przed nim
Opublikowano 54 minuty temu54 min A wystarczyło wywalić ten pasek staminy i daję stówę, że samo to by polepszyło wrażenia z walki o jakieś 100%. Czyli niewiele lepiej, ale jednak lepiej.Serio, nie rozumiem o co chodzi z tą modą na pasek staminy. To było fajne 15 lat temu w Demon Souls, ale teraz mnie wkurza jak to widzę, zwłaszcza w grach gdzie ta mechanika nie ma prawa bytu. Przecież nawet w RE6 Capcom wcisnęło to gówno, ale na szczęście szybko się ziomki zreflektowały, że nie tędy droga. Edytowane 53 minuty temu53 min przez Josh
Opublikowano 48 minut temu48 min Najprostszy sposób na "uczynienie walki angażującą" - wrzucasz staminę która nie pasuje w ogóle do gry, ale już ma gracz jakiś mikrosystem do zarządzania zasobami. Szkoda tej walki, bo całą resztę Tajwańcy dojebali naprawdę mocną.
Opublikowano 40 minut temu40 min Ktoś mnie ostatnio na forum próbował przekonać, że w STALKERze 2 pasek kondychy to super fajna i potrzebna rzecz. W OPEN WORLDZIE, gdzie wszędzie masz w cholerę daleko i co 5 sekund atakuje cię jakiś mutant od którego nawet nie możes uciec, bo postać dostaje zadyszki po przebiegnięciu 20 metrów No, ale wiadomo "survival musi być". błagam, niech ten patent już zdechnie i nie wraca. I niech weźmie ze sobą crafting. Edytowane 37 minut temu37 min przez Josh
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.